Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2003 #1 Skrevet 2. mars 2003 Hva slags fylker ville du ha bodd i? Jeg bare spør. Jeg ville ha bodd i Oppland.
Ruby Skrevet 2. mars 2003 #2 Skrevet 2. mars 2003 Jeg ville bodd i Østfold, og det er jo bra for meg, siden jeg bor der allerede!!!
Gjest care Skrevet 2. mars 2003 #3 Skrevet 2. mars 2003 Vel, jeg har bodd i Nordland fylke, så bodde jeg i Troms fylte og nå bor jeg i Oslo. :blunke:
Arwen Skrevet 2. mars 2003 #4 Skrevet 2. mars 2003 Jeg bor i Oslo og trives godt der, men kunne også tenkt meg å bo i Vestfold.
Gjest Chica Skrevet 2. mars 2003 #5 Skrevet 2. mars 2003 Bor i Sør-Trøndelag nå, og det er ikke så mange andre plasser jeg kunne tenkt meg å bo, evt rett over grensa i Nord-Trøndelag da, er jo fortsatt bare noen mil unna Trondheim... Trives veldig godt her jeg bor jeg :-)
Labella Skrevet 2. mars 2003 #6 Skrevet 2. mars 2003 Jeg har bodd i mange fylker, og har egentlig ingen klar favoritt. Men Troms, Akershus og Oslo er sterke kandidater :D
brum Skrevet 2. mars 2003 #7 Skrevet 2. mars 2003 Jeg hadde nok blitt akkurat der jeg er i dag. Akershus.
*Lillian* Skrevet 2. mars 2003 #8 Skrevet 2. mars 2003 Jeg trives godt her i Akershus hvor jeg oppholder meg for tiden, men sannsynligvis kommer vi vel om ikke så lenge (forhåpentligvis) til å flytte til Buskerud. Men hadde alle mulige viktige ting klaffet (jobb, bosted osv..) så hadde jeg ikke blunket engang før jeg hadde flyttet tilbake til Hedmark hvor jeg kommer fra. (vil ikke flytte til samme plassen som jeg kommer fra, men til samme fylke!) Lillian
Midnattsol Skrevet 2. mars 2003 #9 Skrevet 2. mars 2003 Nordland der jeg har bodd hele mitt liv fram til nå. Men det klaffer ikke akkurat nå. Blir jeg en gang singel, så flytter jeg til Nordland på flekken!
siina Skrevet 2. mars 2003 #10 Skrevet 2. mars 2003 Akkurat her jeg bor nå :D ! I Nord Trøndelag, men bare tre kvarters kjøring fra reservetrønderne i Trondheim. Akkurat passe. Sjø og fjell, by og bygd. -siina-
Tusenfryd Skrevet 3. mars 2003 #11 Skrevet 3. mars 2003 Bor i Oslo, er fra Akershus og trives veldig godt med det. Flytter jeg fra Oslo, blir det neppe utenfor Akershus.
ivanka Skrevet 3. mars 2003 #13 Skrevet 3. mars 2003 bor i akershus, og er ikke innstilt på å flytte noe lenger vekk fra oslo. litt upraktisk å bo såpass langt utenfor byen når jeg må inn hit hver dag, men jeg trives så godt der jeg bor og er rett og slett litt lei av byen. så jeg har det nok best der jeg er.
Miranda Skrevet 3. mars 2003 #14 Skrevet 3. mars 2003 Flytter jeg hjem til Norge, blir det helt sikkert til Telemark, hvor jeg kommer fra.
Madison Skrevet 3. mars 2003 #15 Skrevet 3. mars 2003 Oslo...har det fint her jeg bor :D evt akershus.../aust-agder..
starie Skrevet 3. mars 2003 #16 Skrevet 3. mars 2003 Bor i Akershus, men er fra Sogn og Fjordane og det vil alltid være mitt favorittfylke
Ellen26 Skrevet 3. mars 2003 #17 Skrevet 3. mars 2003 Jeg er fodt og oppvokst i More og Romsdal. Siden har jeg bodd mange steder i inn og utland. Men jeg SKAL tilbake til Nordmore snart, det er bare helt sikkert! Ellen
Gjest Diva Skrevet 3. mars 2003 #18 Skrevet 3. mars 2003 Telemark : - ) Og jeg bor jo her nå også. Er fra Skien og trives godt her. Nydelig natur og beliggenhet er bra i forhold til essensielle storbyer. Håper bare vi kan fortsette å bo her. Mulig vi må revurdere pga jobbmuligheter for min kjære. Må han til en annen by, flytter jeg med ham. Diva
Malou Skrevet 3. mars 2003 #19 Skrevet 3. mars 2003 Kommer fra Akershus, og bortsett i fra et par år (inntil jeg flyttet til Danmark da jeg var 23) har jeg bodd i Akershus. Sannsynligheten for at jeg ville havnet der igjen hvis jeg skulle tilbake til Norge er nok ganske stor Evt Oslo. Vil ikke lenger nord. Ikke fordi jeg ikke tror det er fine plasser lenger nord, men bare fordi jeg helst vil være så langt syd som mulig... (Danmark er jo et lite stykke på vei :blunke: ) Jennifer
Steggen Skrevet 4. mars 2003 #20 Skrevet 4. mars 2003 Eg vil tru dei fleste ynskjer å bu i nærleiken av familie og venner. Skule og arbeid gjer at folk må flytte på seg og gjennom det møter ein gjerne ein ein ynskjer å dele livet med og då vert det ei vurdering om kvar det er gunstigast å slå seg ned (jobb, familie, venner etc). Å oppgi eit fylke synest eg er temmeleg håplaust. Oslo og tildels Akershus er rimleg greitt, men dei fleste fylka har ei utstrekking som gjer at kutur, natur, by/land etc varierar mellom ulike delar av fylket. Aust-Agder vart nemnt i eit anna innlegg. Er det Grimstad og sjølivet eller Hovden og fjellet som er av interesse? Kvifor ikkje heller Kristiansand (Vest-Agder) eller Haukeligrend (Telemark)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå