OnlyMee Skrevet 10. april 2007 #1 Del Skrevet 10. april 2007 hva skal jeg gjøre når jeg finner en gutt jeg liker i den nye kompisgjengen som har dame? forholdet deres virker passe ustabilt. da de krangler en del, og dama hans har vært utro mot han flere ganger... han har sagt til meg at han liker meg. det har vært krangling/brudd mellom de pga meg. jeg vil jo ikke ødlegge (hva det enn er å ødelegge), vil ikke bli brukt om han gjør det for å hevne seg heller. så jg har holdt meg litt på avstand. har ikke sagt så mye om hva jeg synes om han.. men vi har en god dialog,kjemien stemmer og jeg føler at "det er noe der". og vi har "rotet" da det var slutt mellom dem i noen dager før de ble sammen igjen. han beklagde seg om han hadde såra meg.. (noe jeg ikke akkurat ble) så sa han at han fortsatt mente det han hadde sagt, men at han bare var veldig usikker på hva han ville... jeg vet ikke om det er bare noe han gjør for å gjøre henne sjalu... de har vært sammen i 4 år, han sier at grunnen til at de fortsatt er sammen er fordi de har blitt så "avhengig" av hverandre. de bor sammen, har felles venner,familien deres er gode venner og det der.. men ryktene sier at han ikke klarer å sette ned foten og si nei til henne. hun er visst såkalt "sjefen" i forholdet... *forvirret* menmen.. jeg har aldri falt for "fløtepuser" tidligere, kanskje jeg er på feil spor ;D men uansett så hadde det vært supert med noen gode råd thank you! so long.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodi Skrevet 10. april 2007 #2 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg hadde ikke gjort noe som helst, annet enn å evt. si ifra til ham at du liker ham, men ikke er interessert i noe som helst så lenge han har dame. Så får det være opp til ham, om han vil være sammen med deg eller henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå