Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Har en kollega som er forelsket i meg. Han er nettop skilt, ikke at det har noen betydning. Jeg og han har kjempegod kontakt, snakker om alt. Jeg savner en mann og lurer på om jeg skal slå til. Er ikke forelsket, men kan jeg bli? Han er egentlig alt jeg drømmer om men ikke utseendemessig (litt for lav bla)
Sympatia Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Prøv å treffe han utenom jobben, som å dra på cafè el kino, så ser man fort om kjemien er der privat også. Så slå så absolutt til spør du meg!
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Har allerede spurt om han vil ut å spise med meg til torsdag, han sier sef ja, men jeg holder jo på å trekke meg hele tiden fordi jeg ikke vet hva jeg vil..........ønsker jo ikke å såre han heller
Annie70 Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Bruk tid på å bli kjent med han som en venn også får dere heller se hvilken vei det fører. Er selv på vei inn i et forhold med en som "helt klart ikke er min type", men han var det likevel gitt Utrolig hvor lite dette med hvilken type de er betyr når man først blir godt kjent med et menneske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå