mellom Skrevet 26. september 2003 #161 Skrevet 26. september 2003 og akkurat i det jeg skal til å slå på lyset hører jeg monsterlyder fra under beltestedet
vrimmel Skrevet 27. september 2003 #162 Skrevet 27. september 2003 høststormen raser og bladene fyker dansende langs bakken i rødt, gult og grønt trærene synger takker for denne gang mens regntunge skyer vasker sommeren vekk
Gjest Donna Skrevet 28. september 2003 #163 Skrevet 28. september 2003 Det er så lett å angre og å være etterpåklok når skaden allerede kan være skjedd og angsten klemmer tak og holder en fast og en ikke lenger har kontroll over livet kroppen alt da nytter det ikke å gråte man må bare henge med eller hoppe av......... om man tør ........
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 4. oktober 2003 #164 Skrevet 4. oktober 2003 Our love is unconditional we knew it from the start And I may not say it too often what I feel from the bottom of my heart There's only room for you in me and that's all I need to settle down I can't find the words to say to you that I really can't make it on my own
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 4. oktober 2003 #165 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg vet at å leve med meg ikke alltid er så enkelt jeg demmer opp følelser andre menn lar flyte fritt Men når du ikke er her hos meg så føler jeg at livet ikke fører noen veg Jeg elsker deg mer enn du kan forstå Mer enn livet, mer enn jeg noensinne har elsket før Det er veldig rart har jeg erfart jeg kunne umulig ønske deg mer Men når jeg forsøker å sette ord på det så tror jeg ting går litt i stå For jeg elsker deg mer enn du kan forstå Du har sikkert hørt andre si at hjerter har vinduer men mitt har dører en vanskelig fortid har stengt Om de ikke plutselig brytes ned og slipper ut det jeg strever med Så vil jeg elske deg mer enn du kan forstå Mer enn fornuft, mer enn historien har elsket før Det gjør så godt, det er litt flott du gjør verden til et bedre sted Så derfor forsøker jeg å beskrive for deg hva hjertet mitt tenker på Og at jeg elsker deg mer enn du kan forstå
Gjest Donna Skrevet 5. oktober 2003 #166 Skrevet 5. oktober 2003 Ble inspirert av en annens dikt i kveld - og så plutselig kom skrivekløen over meg igjen! Desverre fikk Fornemmelse for mord, nesten satt en stopper for den da - men jeg greide å hente meg inn igjen og fikk fullført .........*ler* Du og jeg................05.10.03 En berøring fra deg får mitt hjerte til å banke. Og hvert fiber i min kropp til å lengte etter mer...... Din stemme gjør meg salig - tenner flammer i mitt hjerte. Glødende flammer- som aldri har brent før.... En smak av dine lepper din tunge leker med min. Frekt blikk fra dine øyne som speiler seg i mine. Vi vet begge hva vi vil - og veien er skjelden lang. Fra øm og var berøring - til elskov natten lang
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2003 #167 Skrevet 5. oktober 2003 Så kommer jeg og ødelegger den romlemantiske atmosfæren som Virgo har laget her SKJÆR I SJØEN Tenkt så lenge Vært så usikker Så mye frem og tilbake Endelig tar jeg et valg Bestemmer meg Vil fullføre det jeg tenker Er så redd for å angre For å mislykkes For å få det vondt Har hatt så mye smerte Orker ikke mer av det Vil bare ha det godt Har det ikke godt nå heller Ikke slik det er Må bare komme meg videre Det vil bli hardt Rått, vondt og sårt Men jeg skal greie det Skal stå oppreist Ingen får velte meg Jeg skal holde ryggen rak Men jeg er så redd! For hva som vil skje Om jeg vil klare meg.. Lillian, 05.10.03.
Gjest Donna Skrevet 6. oktober 2003 #168 Skrevet 6. oktober 2003 Hehe , jeg prøver å redde tilbake den romantiske stemningen jeg Nekter å gi slipp på den ...... Førøvrig måtte jeg stå opp etter at jeg hadde lagt meg i går for å skrive dette ..... ....... Om kvelden når jeg lukker øynene i sengen min kan jeg mane fram bilde av deg. Ansiktet ditt tett inntil mitt. Nesen din så nær min at de berører hverandre nesetipp mot nesetipp. Øynene dine som møter mine og ser så ømt og varmt på meg. Vi ligger der og puster sammen og kroppene våre er omslynget og varme under dynen. Jeg har hodet på din arm stryker deg ømt på ryggen. Du med armen rundt meg lar hånden følge mine kurver. ÅH - ekte, fullkommen lykke! Til jeg smilende åpner øynene - og ser du er der ikke. Jeg ligger fremdeles alene.
Donnie Darko Skrevet 6. oktober 2003 #169 Skrevet 6. oktober 2003 Worshipped like fine art. Watching as it falls apart. Look into the void of perdition and you will see your final mission! Take your hand away from the burning fire! Escape the tranquil death they admire! Do not be decieved by the light Look instead towards the cold night! Remember: the sun burned their eyes They no longer tell truth from lies. Take your hand away from the burning fire! Escape the tranquil death they admire! Slip deeper into yourself and see the ghostly lake of your own missery. You are just another face in the mirror You are just as sinfull as me... Take your hand away from the burning fire! Escape the tranquil death they admire! ..They will never understand.
*Lillian* Skrevet 6. oktober 2003 #170 Skrevet 6. oktober 2003 JEG TENKER…. Jeg har alltid tenkt At det er bedre å være Ensom sammen med noen Enn å være helt alene Jeg tok feil! Er jeg alene Kan jeg kanskje finne noen Kanskje slippe ensomheten Få det livet jeg ønsker Jeg vil klare meg! Jeg kan takle ensomhet Alle angstanfall og våkenetter Jeg tror det er verdt det For det vil gå over En dag blir jeg lykkelig! Lillian
Gjest Tåre Skrevet 6. oktober 2003 #171 Skrevet 6. oktober 2003 Tanker... Stille,stille ikke sove nå Natten kommer, se opp på himlen nå Stjernene fanger mine dypeste tanker Mørkeblå tanker som mitt hjerte sanker.. Som den blankeste stjerne vil ditt minne skinne i mitt hjertets tanke vil du evighet finne Jeg lukker deg inn i mitt bankende hjerte, ingen sorg, ingen smerte Der skal du hvile og finne ro, min skinnende stjerne i natten.....
Suzy Skrevet 9. oktober 2003 #172 Skrevet 9. oktober 2003 Når destruksjon faller en så naturlig at det blir skummelt å ha det trygt... Suzy
Gjest Embla s Skrevet 9. oktober 2003 #173 Skrevet 9. oktober 2003 Hm, her er et "dikt" jeg har skrevet, inspirert av de som lever og dør i ensomhet.. Han døde den gamle, stille onkel de fikk en liste i postkassen sin hva vil de ha? kryss av på listen bøker som muntrer det tristeste sinn De krysser av for Hamsun og Proust Ibsen blir Per sin, Kafkan var lånt Hvem var denne onkel, de kjente ham ikke Han ligger så fredfullt i sin hvite kiste Sine drømmer og håp tar han med dit han drar Og ingen bryr seg egentlig om disse svar..
Gjest Anonym for øyeblikket Skrevet 9. oktober 2003 #175 Skrevet 9. oktober 2003 Blendene vakker God som gull Som en engel fra himmelen Gjensidig tiltrekning Lyst til å bli bedre kjent Bruke tid på hverandre Som amfetamin for hverandre Må ha mer og mer Vil lære mer og mer Nytelse av denne tiden I det minste bli gode venner Så lar vi skjebnen avgjøre resten…
Gjest Embla s Skrevet 9. oktober 2003 #176 Skrevet 9. oktober 2003 *applauderer* Det var skarpt Embla Suz Ehem, syns du det? Jeg syns det er litt pinlig å legge ut ting jeg skriver her :oops: Men takk :D
Gjest Donna Skrevet 9. oktober 2003 #177 Skrevet 9. oktober 2003 Masse gode dikt nå ser jeg Jeg begynner virkelig å se hvor mye dikt kan bety ...de er ikke bare ord uten mening .......det er veldig godt å kunne dikte ! Stå på !
Suzy Skrevet 10. oktober 2003 #178 Skrevet 10. oktober 2003 Ehem, syns du det? Jeg syns det er litt pinlig å legge ut ting jeg skriver her :oops: Absolutt - observant, bilderikt og med en sannhet som har en viss brodd og dermed gjør litt vondt når man leser :D Er det et sted det ikke er pinlig å legge ut ting er det her- tror jeg.. Suz
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #179 Skrevet 10. oktober 2003 USIKKERHET…. Ligger her i stummende mørke Du sover nok nå… Jeg er våken selv om jeg er trøtt Titter ut på stjernene Lurer på hva du mener… Er det hint eller leker du? Titter ned på kroppen min Lurer på om du bare begjærer den… Om du også liker det som er inni Legger meg stille ned Prøver å sove… Spørsmålene er så mange Titter opp i taket Lurer på om du har svarene… Om dette bare er en lek
Suzy Skrevet 10. oktober 2003 #180 Skrevet 10. oktober 2003 Og fremdeles - år etter - er det ingen som ser på meg slik Uberørt av tid, gjennom drømmene om da, i tankene nå Ett alltid som aldri blir virkelighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå