Gjest Phair Skrevet 12. mai 2004 #521 Skrevet 12. mai 2004 Nei du kan ikkje bytte fiskestanga mot ein større bror, berre fordi minstemann er litt mindre enn stor du får ikkje kaste makk på mor ja, ho har nok med hyling og klor nei, ikkje du, berre veslebror du er så snill så, men eit skrikungekor (fortsetter du slik blir du fiskefôr) nei, eg meinte ikkje at du skulle hoppe over bord og du treng ikkje klage fordi søstra di ror jo, eg veit du er flink, men det vanskelegare enn du tror jada, vi skal heim snart, heim dit vi bor nei, aust er andre vegen, der borte er nord nei, har eg sagt, katten din drukna i fjor vi kan ikkje fiske han opp han er jord Så søt denne var!
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2004 #524 Skrevet 12. mai 2004 Til Anette Saknet og tomheten er overveldande smerta så ubeskriveleg stor Kjærleiken din var ufatteleg du var så levande og no er du er borte Eg vil ikkje tru det men eg veit eg aldri skal få sjå deg att aldri greier ikkje å fatte det vil ikkje tru det Eg saknar deg, Anette forstår du det? det er så tomt her utan deg eg treng deg her Inni meg er det eit stort svart hol eit tomt rom med blå veggar ei smerta som berre kan døyvast aldri aldri bli borte Fuglane kvitrar ikkje lenger og himmelen gret Stillheten gjennomtrenger meg latteren din er borte eg skal aldri få høyre den meir men den kviler i tankane mine no når alt er stille Trur du kjem tilbake heile tida, berre kanskje tårer trillar nedover kinna mine tunge lydlause Du var lukkeleg du, Anette så ekte og god og så vakker Hadet vennen, vi snakkes – var det siste du sa til meg no er du ein engel
Suzy Skrevet 13. mai 2004 #526 Skrevet 13. mai 2004 Det er ikke lidenskap jeg leter etter lenger for jeg fant en slags ro jeg ikke lenger kan være uten i hverdagen vår
Gjest Phair Skrevet 13. mai 2004 #527 Skrevet 13. mai 2004 Det er ikke lidenskap jeg leter etter lenger for jeg fant en slags ro jeg ikke lenger kan være uten i hverdagen vår Så fint, dette skal jeg vise til kjærsten min.
Suzy Skrevet 13. mai 2004 #528 Skrevet 13. mai 2004 Så fint, dette skal jeg vise til kjærsten min. Virkelig? Så koselig! :-)
Gjest Phair Skrevet 13. mai 2004 #529 Skrevet 13. mai 2004 Suzy, det siste diktet ditt var så enkelt men sa så utrolig mye for meg. Vi er hele tiden på stadig søk etter spenning og lidenskap i forhold og livet generelt, men slik jeg tolket diktet ditt, så har h*un funnet en hun kan være seg selv med, uten masse tant og fjas. Bare være tilfreds. Kanskje ikke din tolkning, men det er det som er det fine med dikt.
Suzy Skrevet 13. mai 2004 #530 Skrevet 13. mai 2004 Suzy, det siste diktet ditt var så enkelt men sa så utrolig mye for meg. Vi er hele tiden på stadig søk etter spenning og lidenskap i forhold og livet generelt, men slik jeg tolket diktet ditt, så har h*un funnet en hun kan være seg selv med, uten masse tant og fjas. Bare være tilfreds. Kanskje ikke din tolkning, men det er det som er det fine med dikt. Det er akkurat det jeg mener med diktet! :-) Jeg snakker om jaget etter lidenskap og spenning, mens den store tilferdsstillelsen ligger en trygg hverdag uten mye følelsesmessig berg og dalbanekjøring - og at jeg'et i diktet har lært nettopp dette.
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2004 #531 Skrevet 13. mai 2004 Så nært og ekte, Suzy! *printe* Som eg har sagt før, du skriv nydelege dikt. Har du nokon gong tenkt på å skrive for fleire enn KG og dokumentmappa på pc-en din?
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2004 #532 Skrevet 13. mai 2004 Mareritt Dagane eg ikkje kjenner lever i meg Det andre i kring meg er berre uverkeleg For eg ser ikkje kva eg ser Men det eg ser, det ser eg Tydelegast er det om natta omrisset av handa di kvilande, månelys og tung på puta Mot mitt evige skrik
Suzy Skrevet 14. mai 2004 #533 Skrevet 14. mai 2004 Så nært og ekte, Suzy! *printe* Som eg har sagt før, du skriv nydelege dikt. Har du nokon gong tenkt på å skrive for fleire enn KG og dokumentmappa på pc-en din? Hm... kanskje tenkt, men ikke mye mer enn det. Har bestandig diktet, men har aldri delt det med noen før jeg fant KG og denne tråden. Det er veldig gøy å få feedback da - og enda artigere når jeg kan skape gjenkjennelse hos noen.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2004 #534 Skrevet 16. mai 2004 Kjenner du det spurte han frå det andre romet kva då spurte ho undrande men samtidig vitande det fine sa han og reiste seg frå stolen og ho smilte seg i søvn den kvelden
Suzy Skrevet 18. mai 2004 #535 Skrevet 18. mai 2004 Det hjelper ikke med kittet du sleper til og fortvilet trykker inn i hullet glatter ut fyller i Det hjelper ikke med malingen du drasser hit og frenetisk pensler over de stygge flekkene glade farger vakre nyanser Det lar seg ikke lege og forresten har jeg latt en annen snekker flytte inn
Gjest gloria Skrevet 18. mai 2004 #536 Skrevet 18. mai 2004 Det var lett å plukke deg. Du falt nesten ned i hendene mine. Passet så godt inn i håndflaten. Senere så jeg at du var litt for grønn. Da måtte jeg henge deg opp igjen. Der henger du enda, og modnes.
Gjest gjest1 Skrevet 18. mai 2004 #537 Skrevet 18. mai 2004 Det var lett å plukke deg. Du falt nesten ned i hendene mine. Passet så godt inn i håndflaten. Senere så jeg at du var litt for grønn. Da måtte jeg henge deg opp igjen. Der henger du enda, og modnes. Så fint!
Suzy Skrevet 24. mai 2004 #539 Skrevet 24. mai 2004 Fandens oldemor og femten smådjevler bor bak føflekken i nakken min når hviskingen deres overdøver kysset ditt triller tårene uansett
Suzy Skrevet 24. mai 2004 #540 Skrevet 24. mai 2004 Hvorfor jeg ikke fortjente han som finner meg vakker selv i motvind og lytter selv når jeg bare skriker ... kan kanskje bare jeg svare på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå