Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2004 #501 Del Skrevet 15. april 2004 Nasen din lo ho Den freknete nasen din og augo som rynkar seg når latteren tek deg Den skeive fortanna Og tærne ja, krøllete tær og bustete nakkehår som ler og kyssa dine kyss som smakar sommar og bringebærdrops Og når du kitlar meg Med nasen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 15. april 2004 #502 Del Skrevet 15. april 2004 Håper lykken står deg bi nå ligger Petter i senga med dama di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 16. april 2004 #503 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg så deg på senteret i går Blikket ditt åpnet gamle sår Øyne fylt med skam og svik En følelse som er helt unik Helt målløs jeg faktisk ble En person jeg ikke ville se Mitt hjerte du tok en gang Min kjærlighet uendelig lang Tanker som nå er tilbake Smerte jeg igjen fikk smake Alt som jeg ville glemme Alt som jeg prøvde og gjemme Ett blikk var alt jeg trengte For igjen begynne å lengte Nå skal jeg prøve igjen Å gjemme bort smerten, min venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. april 2004 #504 Del Skrevet 23. april 2004 Måtte bare hente fram denne.... Er det ingen som dikter om dagen??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 23. april 2004 #505 Del Skrevet 23. april 2004 snirklete grønn dis siger inn saftig gørr fra hormongrytas smeltende rare vibrasjoner som røsker deg løs binder deg fast sirkler deg inn velter innover varmdryppende rygg kaldsvettende hjerne til alt er gusjegrønt og rimelig udeilig Gjett hva dette er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 23. april 2004 #506 Del Skrevet 23. april 2004 kanskje jeg vil gå der igjen der du bare våkner opp plutselig og innser at her her ville jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #507 Del Skrevet 23. april 2004 i nattens måne skinn gikk den mørke mann uten noe farge satt en skygge det var skyggen om natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2004 #508 Del Skrevet 23. april 2004 Kvardagspoesi Her var det rotete sa ho og klødde seg i hodet medan ho plukka opp trolldeighjertet som låg i fire bitar på golvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. april 2004 #509 Del Skrevet 26. april 2004 Hva sier de om meg? spurte han, og jeg gjenga historien om alles sympati for fruen klåing i fylla er sett - ja Og mens han takket for hjelpen og erklærte det som fiksjon tenkte jeg på ordensmennesket meg som holder venners løse tråder uten å rakne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2004 #510 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg har pakket inn tanker til et år Tanker til allslags føre; varme til trøst, lette til medvind, myke til kos, søte til en smak når du er alene og de få hete, som må brukes forsiktig, forsiktig.. Jeg har pakket dem i drømmer og sendt dem på et pust Slik følger jeg deg alltid min venn og rører deg evig uten hender fra innsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. april 2004 #511 Del Skrevet 29. april 2004 Er jeg sol for deg sjøl når "hmf" er alt du vil snakke om og jeg haaaater gulvvask? Du er sol alltid selv i tordenvær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. april 2004 #512 Del Skrevet 29. april 2004 Åh,det var fint, Suzy! Veldig gjenkjennelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 29. april 2004 #513 Del Skrevet 29. april 2004 Det er vel kanskje ikke lov å poste andres, men fikk et koselig dikt av moren min her om dagen som handler om babyen i magen min. Syntes det var fint så vil dele det med dere: A tiny, fragile heartbeat, knocking under my daughter's heart, My unborn grandchild growing, like a wonderful piece of art. This miniature creature resting, so perfect yet incomplete, Dreaming of stars and rainbows in perfect innocent sleep. Oh Great Keeper of Mothers, guard this little grandchild of mine, Until she safely be with us and in our arms can recline. The life of a new human being, is surely the greatest event, That ever happens to mankind and to us from heaven is sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. april 2004 #514 Del Skrevet 30. april 2004 Åh,det var fint, Suzy! Veldig gjenkjennelig... Takk! :bukke: Moro å få til noe du kjenner igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. mai 2004 #515 Del Skrevet 2. mai 2004 Så liten her inni og likevel nok gråt til å fylle saler og kanskje drukne deg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. mai 2004 #516 Del Skrevet 6. mai 2004 Hold meg mot lyset og se hva som rører seg på innsiden Ikke la meg slippe unna med at det kan finnes en bedre enn deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2004 #517 Del Skrevet 6. mai 2004 Du skriv så fine dikt, du Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. mai 2004 #518 Del Skrevet 6. mai 2004 Du skriv så fine dikt' date=' du Suzy![/quote'] Det gjør jammen meg du også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. mai 2004 #519 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg kan nesten ikke vente til hun ser mitt ansikts smil på grått papir og jeg aldri får høre hennes syrlige replikk som skjærer nok ei renne i ryggen din der du senere skal tømme salt over skulderen for hell Dette er prisen man betaler for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2004 #520 Del Skrevet 11. mai 2004 Nei du kan ikkje bytte fiskestanga mot ein større bror, berre fordi minstemann er litt mindre enn stor du får ikkje kaste makk på mor ja, ho har nok med hyling og klor nei, ikkje du, berre veslebror du er så snill så, men eit skrikungekor (fortsetter du slik blir du fiskefôr) nei, eg meinte ikkje at du skulle hoppe over bord og du treng ikkje klage fordi søstra di ror jo, eg veit du er flink, men det vanskelegare enn du tror jada, vi skal heim snart, heim dit vi bor nei, aust er andre vegen, der borte er nord nei, har eg sagt, katten din drukna i fjor vi kan ikkje fiske han opp han er jord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå