*Lillian* Skrevet 16. mars 2004 #481 Skrevet 16. mars 2004 Valgets kval Soloppgangen er nær Jeg har ikke sovet et sekund Jeg sitter her og stirrer Ser rimet på vindusruten Tåken som ligger tett der ute Smerten i mitt hjerte Føles like sterk som stormen Som suser over havet Jeg kjenner ikke mine tanker Selv om de prøver å trenge seg på Alt føles like kaotisk Som rotet i mitt hjem Jeg orker ikke rydde For ikke alt kan ryddes opp i Jeg sitter for dypt i det Følelsene som herjer i meg Mens bølgene slår mot stranden Jeg kjenner den kalde brisen Som sniker inn i veggens sprekker Hjertet mitt er kaldt Må finne ut hva jeg skal Jeg må ta et valg Være den jeg er i dag Eller prøve å bli en annen En som ikke er…
Suzy Skrevet 18. mars 2004 #482 Skrevet 18. mars 2004 Aldri skal jeg lukte din varme halsgrop igjen Aldri skal du Problemet er ikke å stoppe, men å huske "aldri" når "alltid" var det jeg ville
Suzy Skrevet 18. mars 2004 #483 Skrevet 18. mars 2004 Og smaken av gammel smerte fyller munnen langsomt Men jeg velger å spytte ikke svelge denne gangen
Gjest Donna Skrevet 18. mars 2004 #484 Skrevet 18. mars 2004 Og smaken av gammel smerte fyller munnen langsomt Men jeg velger å spytte ikke svelge denne gangen Fornuftig ...absolutt . Men lettere sagt enn gjort
Gjest Moonshadow Skrevet 18. mars 2004 #485 Skrevet 18. mars 2004 Kan ikke si ka æ føle Kan ikke glemm selv om æ prøve Har ingen rett t å savn dæ Du betyr så veldig my for mæ Det e så veldig leng sia no Du og æ va en, ikke to Når ska smærten forsvinn? Vil æ nån gang, en som dæ finn? Kan savnet æ føle bli bort? Kan æ klar å glemm ka du har gjort? Så dype sår du har lagt igjen Æ elske dæ fortsatt min vænn Vil du ska vit æ har tilgitt Selv om du bare bryr dæ om ditt Drømme om at du kjæm tebake Klare itj helt å slipp taket Det e så veldig my æ vil si dæ Så mange spørsmål i fra mæ Koffår valgt du å gjør det du gjor? Koffår sa du itj hadet da du for? Va alt det du sa bare drit prat? Ka føle du no, e det hat? Håpe du en dag kan svar. Vit det va ækte det æ bar!
Suzy Skrevet 22. mars 2004 #486 Skrevet 22. mars 2004 Midt mellom trykksverte-maurenes kravling over avispapiret sto ditt smilende ansikt i farger Så plutselig... så virkelig Øyeblikkelig gjenkjente jeg lyset i øynene dine under en blå februarhimmel og rødmende, iskalde kinn under meg Øyeblikkelig smilte jeg til avisen før jeg la sammen sidene og ansiktet redd for det som sto på trykk i øynene mine i farger
Suzy Skrevet 24. mars 2004 #487 Skrevet 24. mars 2004 Mitt fengsel, min frihet, min stolthet, min svakhet, min skam ..min kropp
Tilde Skrevet 29. mars 2004 #488 Skrevet 29. mars 2004 På bildet skimrende men tydlig nok for blanke øyne og forsiktige smil der er du jo lille håp
Suzy Skrevet 30. mars 2004 #491 Skrevet 30. mars 2004 Det ikke så rart å elske deg Rarest er det å holde ut tanken på det for resten av livet
Suzy Skrevet 31. mars 2004 #492 Skrevet 31. mars 2004 Når glemmer huden? Jeg sier ditt navn til magen og den svarer med å la dine hender gli over meg hundre år etter...
Suzy Skrevet 2. april 2004 #493 Skrevet 2. april 2004 Hvordan kan jeg forsvare vedlikeholdet av spindelvevslenken mellom mitt hjerte og ditt uten å åpne brystet og vise hvor den er festet Drar jeg den ut forblør jeg Vi må klippe som en navlestreng men jeg frykter smerten og blodtapet Ikke ennå Kanskje aldri
Suzy Skrevet 6. april 2004 #494 Skrevet 6. april 2004 Hun som kunne vært meg holder din hånd når flyet letter og magen slår kollbøtte Jeg holder bare dine tanker
Tilde Skrevet 7. april 2004 #495 Skrevet 7. april 2004 Voksne lille bror ikke ofte jeg ser deg ikke ofte du kommer ikke ofte du virkelig er der du er for virkelig øynene mine for åpne kan du ikke bare være glad for jeg blir redd jeg blir lei vil ikke se kan du ikke bare tilgi for det som skjedde skjedde du var et barn nå er du voksen tilsynelatende ikke ofte jeg ser deg men dine unge øyne og voksne munn kolliderer hver gang og jeg savner den du kunne vært mens jeg gråter for den du er
Gjest Phair Skrevet 7. april 2004 #496 Skrevet 7. april 2004 Suzy og Tilde, dere skriver fantastisk bra :enig_animasjon:
Suzy Skrevet 13. april 2004 #497 Skrevet 13. april 2004 Suzy og Tilde' date=' dere skriver fantastisk bra :enig_animasjon:[/quote'] Takk Patricia
Suzy Skrevet 13. april 2004 #498 Skrevet 13. april 2004 Kunne vi bare blande lim i stoffet såpeboble-lykken er laget av så jeg ikke behøvde være så redd for å røre meg og stikke hull på gleden med en finger
Gjest Moonshadow Skrevet 14. april 2004 #499 Skrevet 14. april 2004 Jeg var sikker på jeg hadde elsket før Mange ganger før jeg møtte deg Men det er bare for deg hjertet mitt blør Ingen andre har satt slike spor i meg To år er gått men jeg elsker deg fortsatt Selv om jeg vet det er over Hjertet mitt virker helt som besatt Drømmer om deg når jeg sover Vil jeg klare å glemme en gang Slutte helt å tenke på deg Hjertet mitt synger en evig lang sang Av smerte du som ga til meg Har mange spørsmål jeg gjerne vil stille Så mye som jeg lurer på Hvordan kunne ting bli så ille Slutten den ble veldig brå Hadde jeg kanskje klart å gå glemme Om jeg hadde fått noen svar Jeg er så lei av å gå her hjemme Og tenke på det som var
Suzy Skrevet 14. april 2004 #500 Skrevet 14. april 2004 Du gjenkjente meg først - ved første blikk, sa du en annen gang Når møtes vi neste gang? Er det livet etter dette som er vårt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå