Gjest Donna Skrevet 14. februar 2004 #441 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg føler meg halv. Det er helt rart for tiden har gått så fort og allerede så mangler en bit av meg når du ikke er her. Noe er feil og jeg har bare lyst å lete for å finne deg tilbake. Hendene mine er bare i veien De har ikke deg å stryke på eller holde i hånden. Sofaen er kald og vondt å sitte i for du er ikke der å lene seg inntil. Noe stort mangler her nå - DU. Jeg mangler noe innveldig Hjertet mitt, for det tok du med deg da du dro. Pass godt på det så kan du få beholdet det og meg så lenge du vil - la det bare bli lenge. Men jeg har fått et hjerte av deg også - til å henge rundt halsen. så nå er du nå likevel med meg her selv om jeg savner deg å holde rundt og ta på og kjenne lukten av sukk - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. februar 2004 #442 Del Skrevet 15. februar 2004 Du roper om kvelden Du roper om morgenen Du åpner terrassedøren flere ganger enn nødvendig etterhvert orker du nesten ikke se på døren engang det er ingen dansende poter der som vil inn ingen rosa snute ingen fluffy hale det gjør vondt å rope så du slutter med det du ser på terrassedøren likevel og om kvelden er det ingen tassende poter på soveromsgulvet ikke noe byks opp i sengen ingen maling rumstering rundt fra en liten pus som koser seg mellom mamma og pappa og du gråter du ser pusen for deg da han var liten og sprø og fæle ting som kanskje har skjedd lengtetårer etter myk pels og smale øyne lyder du syns du hører En pus for lite har du hatt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 15. februar 2004 #443 Del Skrevet 15. februar 2004 *Trøste Tilde* :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. februar 2004 #444 Del Skrevet 15. februar 2004 Som jeg lengter etter å eie ekstasen din og bevege deg med to fingre slik du eier og beveger meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 17. februar 2004 #445 Del Skrevet 17. februar 2004 Innestengt sinne Den som kunne være barn igjen Og latt all frustrasjon Og raseri Komme frem i dagen Skrike så de rundt flykter For å spare ørene sine Vræle så man blir sår i halsen Mens man sparker i gulvet Tenk å kunne få lov Å vise innestengte følelser På en så barnslig Men likefullt enkel og herlig måte. Tenk å slippe bite tennene sammen Slippe å tenke på hvordan man oppfører seg Bare lever der og da Og brøle ut mot verden mens tårene spruter Og så, når man er ferdig Og man er rolig inni seg, øynene såre Kunne få lov å krype opp i et fang Og få bekreftelse på at man likevel betyr noe Selv om man raser og oppfører seg dumt. *Noen dager har Virgo lyst å være barn igjen :evil: :-( :-? * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 17. februar 2004 #446 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvorfor kan man ikke bare slette ut en dårlig dag? Hvorfor kan man ikke bare skyve vonde eller triste følelser vekk? Hvorfor kan man ikke bare Ta seg sammen og bli i godt humør? Hvorfor må man gå gjennom dager Som man helst ikke burde stått opp til? Hvorfor må man kjenne På vonde følerser inni seg og bli lei? Hvorfor kunne man ikke bare Tatt bort det dumme- og fått reddet dagen så den ble bra? Fordi noen der oppe liker å se at man har det vondt? Fordi det er straffen for noe man har gjort? Fordi man skal vite når man har det bra? For man skal verdsette de gode dagene? Jeg aner ikke Men skulle ønske noen dager bare kunne slettes Og leves om igjen på ny Mens man var glad inni seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. februar 2004 #447 Del Skrevet 23. februar 2004 Vil legge hånda på hjertet og holde det i ro Orker ikke mer av denne rytmen - harahjerte - Og spørsmålet kommer; Er det hjertet som gjør meg slitent eller er det sliten som gjør hjertet til harahjerte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. februar 2004 #448 Del Skrevet 25. februar 2004 Øyner i et ansikt så trist Øyner fylt av smerte Som man prøver å skjule Men ikke lykkes med Tårer presser seg frem Gang på gang Og man biter i en dirrende leppe For å prøve stanse gråten Noen ganger kan man stanse den Andre ganger må den bare få bryte løs Og det kjennes som om hjertet vil briste Når man væter puten med tårer. Øyner i et ansikt så trist Et ansikt som kort tid tilbake strålte Øyner fylt av en smerte Man ikke vet om man kan tåle. Karusellen gikk Rundt Først sakte Så fortere og fortere Du var på den Jeg ville bli med Og slang meg oppå Sammen med deg Karusellen Gikk rundt Vi to sammen Fortere fortere Jubel og glede Drømmer ble til Følelser vokste Alt gikk fort Rundt og rundt Rakk ikke tenke Rakk ikke puste Bare nyte farten og Følelsen av forelskelse Glede Latter Håp om en fremtid Oss to sammen Så skjedde noe Det gikk for fort Du ropte ”stopp” Og hoppet av Jeg satt på karusellen Den gikk rundt og rundt Jeg satt alene Knust og forvirret Rundt og rundt og rundt.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 25. februar 2004 #449 Del Skrevet 25. februar 2004 Får tårer i øynene av diktene dine, jeg, Suzy. Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. februar 2004 #450 Del Skrevet 25. februar 2004 Livet er jævlig og noen ganger er det jævligere enn det pleier å være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. februar 2004 #451 Del Skrevet 26. februar 2004 Det er normalt, sa jeg Helt normalt Og du falt til ro Du er flink, sa jeg Virkelig dyktig Det er det rette, sa jeg Du har handlet rett og du falt til ro En dag tenkte jeg hvem har gitt meg fasiten Hvorfor tror du på meg? Og hvem beroliger meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. februar 2004 #452 Del Skrevet 26. februar 2004 Får tårer i øynene av diktene dine' date=' jeg, Suzy. Du er flink! [/quote'] Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. februar 2004 #453 Del Skrevet 26. februar 2004 AKUTT HJEMLENGSEL Jeg har fått en akutt lengsel Etter å reise hjem Se min familie og klemme dem Vise fram den nye jeg Som stråler mer enn før, Er slankere enn før Og kler meg i mer enn svart Jeg vil presentere dem For min nye kjæreste Vise ham den familien Som jeg er så stolt av La ham få se min barndomsbygd Og bli kjent med mine kjære Jeg savner dem så mye Mine søstre og mine svogere Mine to nevøer som knapt husker meg Pappa som er nyoperert. Mamma er så langt borte, Men om to måneder kommer hun hjem! Jeg vil hjem til min familie Og være nær dem for en stund En telefonsamtale er ikke nok Når jeg tenker slik på dem Jeg ville så gjerne hjem en tur - om pengene hadde strukket til.. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. mars 2004 #454 Del Skrevet 1. mars 2004 Du tolererer hendene som griper etter meg øynene som griper etter meg De som har kjent meg og vil ta æren for meg Du tåler dem og slår dem til jorden med ro For nå kjenner jeg ingen andre enn deg og det vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. mars 2004 #455 Del Skrevet 2. mars 2004 Bare ut i øyekroken på en annen side i profil gjenkjente jeg deg og den jakka som slukte mange hete tårer i en fortid som kunne vært i går Blå var den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mars 2004 #456 Del Skrevet 5. mars 2004 I flaten av min åpne hånd ligger restene av tåren som falt i går, frøs og knuste hjertet mitt På tide å kaste den nå? På tide å smelte et smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2004 #457 Del Skrevet 5. mars 2004 Fortid er lettere å tyde enn fremtid likevel er det jeg gjør rettet mot det jeg ser i morgen Fremtid er skummelt og stort og alt annet enn sikkert men jeg kan ikke la meg styre av redsel for sorgen Livet er en dans du lærer for hvert steg noenganger leder du, noenganger må du følge Musikken som du danser til spiller du aldri selv det er de rundt deg som sender deg sin lydbølge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 5. mars 2004 #458 Del Skrevet 5. mars 2004 Fortid er lettere å tyde enn fremtid likevel er det jeg gjør rettet mot det jeg ser i morgen Fremtid er skummelt og stort og alt annet enn sikkert men jeg kan ikke la meg styre av redsel for sorgen Livet er en dans du lærer for hvert steg noenganger leder du, noenganger må du følge Musikken som du danser til spiller du aldri selv det er de rundt deg som sender deg sin lydbølge *klappe * :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Lillian* i.i. Skrevet 5. mars 2004 #459 Del Skrevet 5. mars 2004 Så god Så varm Da du holdt rundt meg Og sa Jeg elsker deg Så ærlig Så oppriktig Da du klemte meg hardt Og hvisket om følelser Så skjønn Så elskverdig Da du strøk meg over kinnet Og kalte meg Gullet ditt Så kald Så brutal Da du tok sakene dine Og ble vekk Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 5. mars 2004 #460 Del Skrevet 5. mars 2004 ......det traff rett i hjertet det diktet der.... nydelig dikt lillian :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå