Suzy Skrevet 27. januar 2004 #421 Skrevet 27. januar 2004 Midt i sola kjente jeg brått at lykke var det nærliggende å kalle alt i brystet mitt nå og da ble jeg trist Jeg skulle jo ikke være lykkelig uten deg
Gjest Donna Skrevet 31. januar 2004 #422 Skrevet 31. januar 2004 Love Can make your heart bleed in pain Can make you believe you won't try it again. But love also makes your heart beat so fast When you finally find true love at last.
Suzy Skrevet 2. februar 2004 #423 Skrevet 2. februar 2004 Hvor har jeg vært mens du fikk hår under armen og andre steder jeg ikke lenger har noe med...? Hvor har jeg vært mens du ble slik jeg husker at jeg var slik det var vondt å være? Hvor skal jeg være mens du går alene gjennom skjærsilden av ungdom?
Suzy Skrevet 3. februar 2004 #425 Skrevet 3. februar 2004 :oops: Nå ble jeg nesten litt rørt... Takk Virgo! :D
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 3. februar 2004 #426 Skrevet 3. februar 2004 Herren kaller på sine slaver kom og hjelp meg, Trond-Morten går under Blodet fryser i alle hans lemmer djevelen danser og skjærsilden brenner Å, hvor bitter jeg enn angrer at jeg var og er en forbryter Hvis jeg av deg kunne få en uke gir jeg alt det jeg tok tilbake Regnet faller i alle Bergens gater gledenespikene dit de kaller Pengene i kistene de klinger alle Bergens kirkeklokker de ringer For de nakne og for de døde for hjerter sorte og for hjerter røde De som derfra gikk og de til henne skal komme fryd deg i sjelen, natten er omme
Gjest Donna Skrevet 4. februar 2004 #427 Skrevet 4. februar 2004 *bøyer meg i støvet for deg* ....du kan å sjonglere med ord. Meget bra :D
Suzy Skrevet 6. februar 2004 #428 Skrevet 6. februar 2004 Den lille tabletten ditt "hei" er Legger den på tunga hver morgen og ser for sent at det ikke er vitamin, men morfin du tilbyr meg
Gjest Gjest nå Skrevet 9. februar 2004 #429 Skrevet 9. februar 2004 Lite ante jeg At ordene jeg sa Skulle lage slikt et helvete. Jeg visste jo At du ikke kom til å bli glad Men ikke at jeg knuste ditt hjerte sånn. Øynene har ikke flere tårer Men jeg gråter alikevel Høye hulk, som får kroppen min til å riste. Lite ante jeg At det skulle bli sånn Jeg kan ikke gjøre det bedre for noen.
Gjest Gjest nå Skrevet 9. februar 2004 #430 Skrevet 9. februar 2004 Din verden ble plutselig knust. Jeg ante ikke at det ble så masse glasskår av det. Ante ikke at de ville skjære meg så dypt. Og at vi begge ville blø. Skummelt å være så mye for noen. Vondt å vite at jeg såret deg. Min smerte er like dyp som din Og din er mer enn jeg kan bære i tillegg til min Jeg er ikke sterk for deg nå Det må andre være Jeg skulle ønske du ville forstå Men vet ikke om jeg forstår alt selv Du er ikke den jeg trodde Du skremmer meg Og gjør meg så trist Selv om det ikke er mer nå. Livet skal liksom gå videre Ett –to, ett – to. Ett og ett famlende skritt Jeg en vei Du en annen Håper din vei blir lang, Og at noe fint venter. Håper min vei blir lang Og at den rette venter der også. Skulle ønske man kunne Stenge følelser Og leve videre Uten å blø i hjertet for noen.
Gjest Gjest nå Skrevet 9. februar 2004 #431 Skrevet 9. februar 2004 Takk for at du er der Og lever med meg Og for meg Selv om ting ble rotet Og ikke sånn som tenkt Takk for støtten Midt på natten Da alt ble for vanskelig For at du lytter og trøster Og gjør meg trygg inni meg Takk for gleden du gir i mitt hjerte Takk for godheten som kommer så lett fra deg. Og at du fant nøkkelen til meg selv. Håper vi kan bygge på dette Og bli sterke sammen Jeg for deg Og du for meg Slik det er ment å være.
Gjest Gjest nå Skrevet 9. februar 2004 #432 Skrevet 9. februar 2004 Ikke pin meg fordi om du har det vondt Du er ikke alene Smerten er dobbel Og minner er ikke lette å slette Tårene sitter løst hos begge Gjør øynene tørre og røde Som om det var sand i de. Jeg visste ikke det ble sånn Skal gå videre Selv om du spøker i mitt sinn. Du er ikke lenger min Og jeg er ikke din Det må man bare godta. Det hjelper ikke gjøre vondt værre Selv om det sikkert kan føles godt å påføre den som har såret en smerte.
Suzy Skrevet 9. februar 2004 #433 Skrevet 9. februar 2004 Kunnskap er makt sa de og jeg er enig Min makt er kunnskapen om innsiden din, baksiden din, vrangsiden din ...alle de ukjente stier vi gikk på Kunnskap er vedlikehold av minner med små midler
*Shira* Skrevet 9. februar 2004 #434 Skrevet 9. februar 2004 Suzy så flink du er å dikte, jeg er helt stum av beundring :D Trodde denne tråden var full av sånne dårlige dikt som jeg kan, Mitt hjerte gjør et hopp, du er helt topp, min rosen knopp :oops: ....
Suzy Skrevet 9. februar 2004 #435 Skrevet 9. februar 2004 Suzy så flink du er å dikte, jeg er helt stum av beundring :D Trodde denne tråden var full av sånne dårlige dikt som jeg kan, Mitt hjerte gjør et hopp, du er helt topp, min rosen knopp :oops: .... Shira da! Er sikker på at det bor en liten poet i deg og, men tusen takk for postiv tilbakemelding. Dikt er en fin måte å uttrykke seg på, syns jeg
Suzy Skrevet 10. februar 2004 #436 Skrevet 10. februar 2004 Mens du snekrer drømmen vår flytter jeg stigen for å ha en sikker og kjapp vei ut om det skulle løsne en spiker Og likevel lar du meg holde hammeren
Gjest Moonshadow Skrevet 11. februar 2004 #437 Skrevet 11. februar 2004 You know I will never give my heart away To anyone else but you I will wait until the day That you feel the same as I do My life began when you said you loved me I died inside the day you were gone I am nothing without you baby So why don`t you please come back home You still say you always will love me But why are`nt you here whit me then You know I will wait for you gladly So we can be together agein
Gjest Moonshadow Skrevet 11. februar 2004 #438 Skrevet 11. februar 2004 No matter what happens No matter were I go Ther always is a spcial place In my heart that you will hold Even when we are far apart We know our destiny One day we will be together again That is wat is ment to be. You know you are the only one Altough we are apart I never will stop loving you You`ll always have my heart. I always have a hope That someday you will see The only one who loves you like this I hope you`ll know it`s me. _________________
Suzy Skrevet 13. februar 2004 #439 Skrevet 13. februar 2004 Etterhvert som umulig ble tydelig nok for meg Og hjertet igjen slo Evnet jeg å tilgi sjelen min at den fremdeles forråder meg hver gang du er
Gjest Unge Lovende Forfatteres Skrevet 14. februar 2004 #440 Skrevet 14. februar 2004 Kjempeflott dikt! Stikk gjerne innom skrivegruppa ULFF på www.ulff.com Kanskje dette hadde vært noe for nettopp deg? Klem fra meg! Hiver meg på, jeg, som den hobbypoteten jeg er... Skriver sinnsykt masse, jeg... Veldig ofte. Men nå har jeg ikke skrevet siden like før jul, da... Så derfor får det bli et dikt jeg har skrevet tidligere, for jeg skriver ikke på kommando, det blir bare teit og ikke noen fine dikt synes jeg. Dette diktet skrev jeg i August 2002..... Sitter helt stille i mørket Titter ut i natten og blunker vekk en tåre som presser seg frem Vet ikke hva jeg ser etter i denne stille natt Har et lite håp om å kunne få se deg - men du er langt unna Har lovet meg selv å ikke tenke så mye En annen tid et annet sted Hadde jeg vært en annen person Det som har skjedd kan ikke forandres på - jeg angrer ikke Vil gjøre det igjen og igjen og igjen Har bare et lite håp - at du virkelig begjærer meg Lillian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå