Gjest Donna Skrevet 11. november 2003 #361 Del Skrevet 11. november 2003 TRØST Jeg ser deg sitte med hengende hode Og går stille opp bak deg Legger hendene på skuldrene dine Og stiller meg inntil ryggen din. Jeg merker du spenner deg Og jeg drar deg bakover Inntil meg Og stryker en hånd over kinnet ditt Kjenner noe vått mot fingrene Når de fanger opp en tåre På vei nedover kinnene dine Noe du trodde jeg ikke ville merke Det er lov å grine sier jeg Og stryker deg på nytt over kinnet Tørker bort flere tårer Som nå renner uten kontroll Jeg bøyer meg ned til deg Og kysser deg ømt Kjenner salt smak på leppene etterpå Når jeg slikker på de. Din sterke kropp begynner plutselig Å riste selv om du prøver Så godt du kan å la være For du vil være tøff og sterk Men du må gi tapt for følelsene til slutt Og gråten tar deg brutalt Mens du prøver å skjule ansiktet for meg Så jeg ikke skal lese deg som en åpen bok. Jeg setter meg ved siden av deg Og drar deg inntil meg Du søker taknemlig til trøsten som et barn Og hulker inn mot meg Mens jeg holder verden ute Og sakte vugger deg I armene mine Og gjør det vonde litt lettere å bære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klisjeen Skrevet 12. november 2003 #362 Del Skrevet 12. november 2003 Klisjeaktig kort. Klisje meg her, og klisje meg der... Vi trenger klisjeer, for vi trenger å drømme. Vi trenger å tenke, og å med tankene rømme. Het elskov blant palmer, og susen fra hav, Intimitet uten grenser, et liv uten kav... Klisje deg her, Og klisje deg der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m_h Skrevet 12. november 2003 #363 Del Skrevet 12. november 2003 Er det greit om jeg skriver en setning fra en sang jeg netopp har skreve? Tar sjangsen jeg.. "But i understand it's a hard thing to do,in this cruel world you don't know what society will do,to get to you,brake you down to the bottom,broken glas lay under the feets of you,but you must carry on,and manige alone.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. november 2003 #364 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg lytter til tomheten Inni meg. Helt passiv Liksom forsteinet Jeg er et skal En fasade . Inni meg er jeg Bare et grått hull . Trenger ikke puste Kan ikke puste. Øynene ser ikke Jeg er helt tom Tenker ikke Kroppen er lammet Blikk så sårt Men ingen tårer For de kan ikke renne Når denne grå Tunge tomheten Nå har invadert meg Og sakte kveler meg En stor klump i magen Og følelsen av at jeg Trykkes sammen fra utsiden Slik at luften presses ut Av meg Og bare denne kvalme Tommheten Er igjen Og jeg er lammet Helt tom Kan ikke tenke Bare sitte her og vente På at tårene skal greie å komme Og lette på trykket Inni meg. Venter på at Øyene skal fuktes av tårer Og jeg greier å se For nå Er de der bare Og stirrer tomt ut forran meg Og det er tomt Og kvalmt og ufattelig Tungt og vondt. Jeg er grå inni Utenpå bare en død fasade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 14. november 2003 #365 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg ser deg selv om du ikke merker det Jeg føler deg selv om jeg ikke tar på deg Jeg smiler til deg selv om du ikke kan gjengjelde Jeg faller for deg selv om du ikke vet det Du er i mine tanker selv om du er langt unna Et impulsivt lite nattedikt fra meg Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. november 2003 #366 Del Skrevet 14. november 2003 Vær snill å lure meg igjen... Savner forførelsens vakre og villedende verden Savner syndens søte oppslukthet Savner løgnens dype sannhet Også denne gangen har jeg vidåpne øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 14. november 2003 #367 Del Skrevet 14. november 2003 så pent Suzy:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. november 2003 #368 Del Skrevet 15. november 2003 Stille rop fra sofakroken jeg sier ingenting for vi har stillheten sammen og dessuten så har jeg ikke ord og du sitter der og ser og later som alt er greit samtidig som du tar hånden min og kysser den lett men vi sier ikke mer enn vi må om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 16. november 2003 #369 Del Skrevet 16. november 2003 Et erotisk dikt fra meg denne gangen. Woman on top. Jeg vil ha deg under meg dirrende og badet i svette når jeg lar mitt hår kile deg på brystkassen og lekent lar tungen min lage våte stier på het hud som brenner under meg Jeg vil høre deg stønne Se begjæret i øynene dine Jeg har hele kontrollen og makten til å få deg til å sveve til å vippe over kanten mens jeg klamrer meg fast og holder deg der til de siste spasmer slipper taket i deg Og du ligger tømt og salig under meg Min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. november 2003 #370 Del Skrevet 17. november 2003 Du gjør meg lykkelig, sa du Og jeg ble glovarm av glede, men kald av skrekk Jeg gjør jo ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #371 Del Skrevet 18. november 2003 Nesen min er bak øret ditt snuser inn lukten av bomull, hud, mykt, mann... Smaker det å elske så høyt uten at jeg er der Bare bak øret ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #372 Del Skrevet 18. november 2003 Fra langt borte kjenner jeg hennes stødige hat pulsere mot meg Hennes skrekk er meg Hennes utrygghet har blitt meg Fra helt der ute kjenner jeg hennes blå flamme rolig blafre og tære henne i stykker uten grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. november 2003 #373 Del Skrevet 20. november 2003 Ble bare stående med det skjøre, myke hjertet ditt i hendene Det har blitt blålig i kantene, kjenner jeg Du kan ikke kaste det til meg slik Tenk om jeg slapp eller ikke vil mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 20. november 2003 #374 Del Skrevet 20. november 2003 Du skriver så utrolig følsome og gode dikt Suzy!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. november 2003 #375 Del Skrevet 20. november 2003 fikk ikke sagt alt jeg ville si du så det rakner i våte demninger dette store tunge presser på stensømmene har bare to hender og en rygg må sitte ned av og til puste huske rusle videre trenger jeg å si noe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. november 2003 #376 Del Skrevet 21. november 2003 Som et pust luftdraget fra en vinge over kinnet er ditt nærvær når du ikke er her men likevel et sted jeg vet om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. november 2003 #377 Del Skrevet 21. november 2003 EPILOG Detaljenes blanke snapshots på baksiden av øyelokkene Rullene med smalfilm lagret ved hjertet Han har sett på kjærligheten og tårene hennes både forlengs og baklengs i år nå men ingenting endres At han fremdeles snakker til henne i hennes fravær er ikke det verste Gapet i senga hun aldri har befolket og avstanden til kvinnen på den andre siden av frokosten kan ikke fylles Stillheten etter stemmen hennes overdøver samlivet Den ensomste mannen i verden har alt og valgte ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 21. november 2003 #378 Del Skrevet 21. november 2003 Har du lagt det ut før,eller et annet sted, Suzy? Det virker så kjent.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. november 2003 #379 Del Skrevet 24. november 2003 Har du lagt det ut før,eller et annet sted, Suzy? Det virker så kjent.. :klø: Ja! La det ut for lenge siden i begynnelsen på denne tråden, men ikke logga inn... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. november 2003 #380 Del Skrevet 24. november 2003 I bakhodet mitt raste førstehjelperne til med oksygen og defibrillator og beroligende rett i åra Jeg undertrykte haren i brystkassa så deg rett i øynene og sa "hei" mens hjertet ga faen en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå