Suzy Skrevet 24. oktober 2003 #261 Del Skrevet 24. oktober 2003 Suzy, liker det du skriver! Tusen takk Embla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. oktober 2003 #262 Del Skrevet 24. oktober 2003 Seigheten mellom lårene etter at varmen har gitt seg og svetten i gropen nederst på ryggen der fingrene dine begynte ferden mot et skrik og din åpne munn er elskov for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. oktober 2003 #263 Del Skrevet 24. oktober 2003 elskovsdikt: to tunger møtes to kropper sammen skjøtes vill av lyst legger jeg to store hender på dine bryst du skriker ut:dette er toppen da jeg småbiter i knoppen når du sprer dine lår vet jeg hva jeg får først slikke litt på en liten klitt så finner jeg veien inn i din hule og vi gjør noe som kalles pule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. oktober 2003 #264 Del Skrevet 24. oktober 2003 Herlig lurven!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. oktober 2003 #265 Del Skrevet 24. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 24. oktober 2003 #266 Del Skrevet 24. oktober 2003 Wow her tar det av gitt ! *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. oktober 2003 #267 Del Skrevet 24. oktober 2003 your arms around me tight as can be moving as one in the music in the moment lingering floating away like my memory of never really belonging never really being an us but I'd still like to stay here in your arms in my mind secretly loving the fading image of you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. oktober 2003 #268 Del Skrevet 26. oktober 2003 Mule mot mule som to hestar ute i regnet smeltande stille mellom tunge fjell tek vi imot strie strømmer og eg drukner ikkje mot din våte flanke om himmelen skulle dette ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. oktober 2003 #269 Del Skrevet 26. oktober 2003 Sol på klar himmel Måker som skriker Lyden av årer som bryter vannflaten Stille sjø Båten som sakte duver fremmover Solen speiler seg i sjøen Varme stråler mot barnekinn Rød reddningsvest med blått belte som en mor kjærlig har tatt på til tråss for spe protester Napp i et snøre En pappa som hjelper Snart sprellende fisk i baljen Makrel, torsk, sei Båter som tøffer forbi En hånd leker i vannflaten Små bølger skvulper opp Smaker salt Barneminner Sommere med idyll Før triste tanker, knuste ilusjoner og varige sår som bare sakte leges av tiden skulle bli et glad dikt dette - men neida .....innhentet av fortiden ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. oktober 2003 #270 Del Skrevet 26. oktober 2003 slettet ved nærmere ettertanke......det ble for personlig.....tilogmed for meg Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. oktober 2003 #271 Del Skrevet 26. oktober 2003 Noen følelser er så sterke at de snur livet opp ned. Kan få en til å gråte- kan få en til å le. Kan fylle hjertet med en kjærlighet så stor. For en men elsker- mer enn alt på denne jord. Men følelsene kan få ens hjerte til å blø. Verden til å gå i stå og man ønsker man var død. For følelsene kommer men må gå begge veier Og en annens hjerte men ikke alltid eier Å gi avskjed på grått papir er vondt for begge to For den som avskjed gir og den som hadde tro Men man kan ikke late som at man har følelser for noen Og bare la dagene gå sånn - la de leve i den troen Følelser så sterke kan snu to liv opp-ned. Og man får tidsnok merke om det er rett tid og sted. Det er vondt å elske en som ikke elsker en tilbake Og det er vondt å se tårene til den man måtte vrake. Jeg ble bare litt inspirert i kveld. Kjærlighet og forelskelse er jammen ikke lett nei ....huff .............. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. oktober 2003 #272 Del Skrevet 26. oktober 2003 Man vil så gjerne Bli elsket igjen Bli elsket igjen som mer enn en venn Å være den ene Den eneste ene Og få all hans nærhet og kjærlighet Så vondt å ikke Være den eneste ene Når man føler så sterkt For han alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. oktober 2003 #273 Del Skrevet 26. oktober 2003 Denne gangen gjelder det meg Øyeblikk Øyeblikk jeg husker Smilet ditt i døren Da du endelig kom Stod der litt usikker her hos meg. Følelsen av varmen fra deg da vi stod tett inntil hverandre på gulvet og bare nøt. Armene dine som favnet meg og holdt meg og ikke ville slippe men måtte kjenne min hud mot din Vikende blikk, tyngende stillhet Også noe jeg husker Og som er trist å tenke på Men en del av livet Ditt herlige sjarmende smil kan jeg vanskelig glemme Smil oftere kjære Det gjør meg så varm Øyeblikket da du kom inn og trodde jeg gråt Da ble jeg både rørt og flau Glad –for du brydde deg om meg og kom inn Og flau- for tenk om jeg hadde gjort nettopp det. Hendene dine på skuldrene mine ditt hode ved mitt øre Mens du lurte deg til å lese hva jeg skrev på dataen ... Så masse små ting å minnes Gode ting, tristere ting Savner våre små stunder vennen Må ikke mimre mer for da griner jeg ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. oktober 2003 #274 Del Skrevet 26. oktober 2003 Kjærlighetens mysterier Så rart å tenke på At vi begge ble betatt Kunne ikke få nok En magi som trengte seg frem Mellom oss All spenningen som var Kunne ta og føle på Se gnistene som brant Så godt å tenke på At vi begge likte hverandre Ville bli bedre kjent Se hva som kunne skje Mellom oss Om vi kunne prøve Om vi kunne gi og ta Og dele mellom oss Så vondt å tenke på At du ga opp så tidlig Ikke turte prøve engang Ikke finne ut hva som kunne bli Mellom oss Om jeg klarte å gi deg Alt du ville ha Enda jeg vet at jeg kan Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2003 #275 Del Skrevet 28. oktober 2003 Unnskyld jeg kan ikke for at jeg gråter at jeg skriker i sinnet på ulike måter jeg kan ikke for at jeg kutter store ensomme elver som aldri slutter jeg kan ikke for at jeg skjelver og elven blir rød mens jeg overlever jeg kan ikke for alt jeg vet om hvordan det er å bli overvåket jeg kan ikke for at jeg smyger meg rundt alle følelser mens jeg lyver jeg kan ikke for at jeg nøler på det å holde ut men jeg prøver det jeg gjør er ikke vondt ment - jeg er en psykiatrisk pasient Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 28. oktober 2003 #276 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg tapte....... Jeg må ikke Skulle ikke Burde ikke !!! Men jeg greier ikke Fornuft og selvdidiplin viker for hunger- for behov Jeg skulle ikke Burde ikke Ville jo egentlig ikke Men behovet er sterkt Magen styrer den VIL ha - MÅ ha Jeg vet jo at jeg bør ikke !! At jeg er svak som gir etter Men jeg orker ikke kjempe Greier ikke å la være Må bare stille suget Jeg vil jo ikke mislykkes Jeg burde greie å bestemme over meg selv Men jeg greier det ikke Må bare fylle på når behovet er der og kroppen skriker Jeg visste jeg ville ikke At jeg ikke burde Men jeg greide ikke å si nei ..... Nå er jeg atter igjen på gal vei ...... så mye for min selvdisiplin ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 28. oktober 2003 #277 Del Skrevet 28. oktober 2003 Til min elskede Dine øyne er som havet der kloakken renner ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. oktober 2003 #278 Del Skrevet 29. oktober 2003 Du kom uten ord på mitt forlangende og tok uten ord slik jeg ba om Sommerkvelden var kaldere enn oss Etterpå var jeg blå i nakken og seieren smakte som kull For du adlød meg aldri igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. oktober 2003 #279 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ikke nå Jeg er lei for det, For du hadde virkelig vært verdt det Jeg er lei for det, For du er jo bare så god Jeg er lei for det, For det kunne nok blitt riktig fint Men for å kunne prøve, Må jeg ha god tid tid For å kunne prøve, Må jeg kommer videre med meg selv For å kunne prøve, Må jeg ha riktige følelser For tiden har jeg det for tungt, Jeg må komme over savn av andre For tiden har jeg det for tungt, Jeg må starte en ny epoke For tiden har jeg det for tungt, Til å klare å være mer enn venn Jeg skulle ønske jeg følte mer, Det kunne blitt riktig vakkert Jeg skulle ønske jeg følte mer, Det kunne føltes bare godt Jeg skulle ønske jeg følte mer, Det kunne gjort alt så enkelt Men jeg gjør ikke det, Ikke slik det er i dag Jeg gjør ikke det, Ikke slik livet mitt er nå Jeg gjør ikke det, Men kanskje den dagen kommer… Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #280 Del Skrevet 29. oktober 2003 DET SKJER ALDRI… Så langt unna - men likevel så nære Så full av savn - men likevel ingen å savne Så trist å tenke på - men likevel gode minner Så mye smerte i mitt hjerte - men likevel full av kjærlighet Fysisk er det mange mil - men inni meg er du ved hjertet Jeg savner deg så inderlig mye - men du har aldri vært min Det er trist å tenke på deg - men godt å vite at du var betatt Hjertet mitt har et stort svart hull - men du kan fylle tomrommet der Om du bare visste mine drømmer - men det tør jeg ikke si Hvis du visste hva jeg har å gi - men det tør du ikke prøve Hadde du kjent mine følelser for deg - men det kan du ikke føle Om du bare visste hva jeg kunne ofre - men det kan du aldri finne ut For du vil ikke gjøre en feil - men hvordan vet du at jeg er feil? Du sier du har gjort erfaringen før - men er jeg den samme som andre? Du forklarer hvorfor det ikke kan bli oss to - men hvordan vet du det allerede? Du prøver å få meg til å skjønne - men hva taper vi på å prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå