Gjest Donna Skrevet 6. juni 2003 #81 Del Skrevet 6. juni 2003 En indre kamp. Et lite håp om styrke Et lite håp om mot Et lite håp om å lykkes - når livet bare er rot! Styrke til å ta seg selv i nakken til å greie å stå på. Å sette grenser for seg selv når man vet at man er på gal vei. Når hungeren river Når man bare MÅ Når man ikke makter kjempe - selv om man burde stå på! Så svak, så svak - så håpløs slik føles JEG'et da ..... Når man ikke takler seg selv Hvordan kan man da bli gla'? Når tankene kverner, de plager og lyver. så føles allting så vondt. Man gråter, man sliter for alt føles så dumt. Jeg ville så gjerne ha kontrollen- makten til å styre hva som skal i min munn. Når tankene er syke, og viljen er så svak Hvordan kan man da være sunn? Det er tungt å stå alene det er tungt å kjempe slik. En krig mot eget sinn. En krig mot egen kropp. Kan kan i det hele tatt vinne? Er det bare å gi opp? Når suget er der kan man greie å si STOPP! ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 7. juni 2003 #82 Del Skrevet 7. juni 2003 Sterkt dikt Virgo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 7. juni 2003 #83 Del Skrevet 7. juni 2003 Takk for kommentar Tilde :D Det ble sterkt ...det ble å sette ord på vanskelige ting .....(noe som ikke var lett) .... men jeg føler diktet sier mye ....Jeg har oppdaget at å skrive dikt er utrolig godt for å få ut ting ....men jeg har liksom ikke kommet på at jeg ikke behøver å poste alle her inne da :oops: ...får lage meg min egen private dikt bok kanskje .....som kan ligge i en skuff ...*ler*.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 7. juni 2003 #84 Del Skrevet 7. juni 2003 Ups ...her kommer enda et... :oops: Så lett det er å glemme en som man har tenkt på. Så lett å glemme savnet for en som måtte gå. Nei , ikke rett å si glemme men det kan føles så. Savnet det blir mindre etter hvert som tiden går. Det er så vondt å savne når lengselen den river. Nå føles allting bedre mens jeg sitter her og skriver :D endelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. juni 2003 #85 Del Skrevet 8. juni 2003 En engelsk tekst fra meg denne gangen...... Don’t give up! I feel so lonely Even though we’re many Life is too hard for me When I’m going through this pain Why don’t I deserve Some happiness in my life? I won’t give up - no I can’t give up But I can’t stand Against it anymore I try to keep the faith I try to stand up straight I really want to resist The stuff that’s no good for me But how can I resist When the pain will go away? I won’t give up - no I can’t give up But I can’t stand Against it anymore I can’t let it happen I have to find a way Drugs don’t make it better So good I’ve realized that How can I go on When I can’t see the light? I won’t give up - no I can’t give up but I can’t stand against it anymore I wonder of it all How can I survive? I’m so tired of the pain Will they never go away? Something wrong has happened When I don’t wanna live no more I won’t give up - no I can’t give up but I can’t stand against it anymore Deep down in my heart I know the answer is there I’m just trying to get it out Without loosing myself I guess I will be fine When I only have the time – cause I won’t give up - no I can’t give up And I can really stand against it one day.... /09.04.2003. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 8. juni 2003 #86 Del Skrevet 8. juni 2003 *Lillian* :cry: Jeg føler med deg :cry: Never give up, don't ever say stop. The pain is aching, my heart is breaking, but I'll never give up, no, I'll never say stop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 14. juni 2003 #87 Del Skrevet 14. juni 2003 Lepper som møtes- to kropper så tett. Øyner som skinner av kjærlighet. Naken hud badet i svette, armer og ben slynget rundt den rette. To sammen så nært de kan bli To som begge kjærlighet vil gi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 15. juni 2003 #88 Del Skrevet 15. juni 2003 Følelser så sterke at de ikke kan beskrives. Et kaos inni meg En tomhet, lengsel så fortvila og oppgitt Føles så totalt alene om alt Ingen å dele med Må takle verden selv Være sterk - men det er jeg jo ikke Greier ikke Blir lei - ser hva andre har Hva jeg står utenfor Kjenner ensomheten Selvvalgt- påtvunget? Smerte, det gjør vondt innvendig Et stor mørke Som langsomt fortærer meg som tar bort alt håp alt det gode Ønske om å høre til Behov for å bli verdsatt Gjøre som forventes av meg Altid måtte lykkes - være god Alt føles så tomt Ser så klart skillet - forskjellen Det er de mot meg Jeg er alene Er det slik jeg vil ha det? og kan det noen gang bli annerledes?.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. juni 2003 #89 Del Skrevet 17. juni 2003 Er i det sentimentale hjørnet just nu, så jeg legger inn et dikt jeg skrev i 1999, jeg.... Sitter her og dikter, kommer sikkert med noe når jeg har noe jeg er delvis fornøyd med.... DU Du gir meg et svev av et øyeblikks harmoni… Du gir meg en tanke om kjærlighet… Du gir meg et håp om samhørighet… Du gir meg en drøm om lykke… Når du har en god dag.. Men… Du gir meg falske forhåpninger… Du gir meg drømmer som blir knust… Du gir meg et liv i helvete… Hvert sekund du lever… Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. juni 2003 #90 Del Skrevet 17. juni 2003 Okei, ånden kom over meg på en to tre........ Sitat før diktet: Du er god, vet du det? (internt) Vet du det? Jeg har en venn En som trøster, oppmuntrer – Og får meg på riktig spor En som gir meg glede, lykke – Bare for det som blir sagt Jeg har en venn En som betyr mer og mer – som jeg setter stor pris på En som bare er der – Og ikke vet hvor god han er Jeg har en venn En som jeg kan gå til – Både i glede og i sorg En som lar meg være meg – Uansett når det er Jeg har en venn Det er deg jeg snakker om – Vet du det egentlig? Du betyr så mye for meg – Er redd for å miste deg vennen! Jeg har en venn Du er tvers igjennom god – Tror jeg har sagt det før Men du kan ikke høre det nok – Jeg har blitt så glad i deg! /17.06.03. :oops: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 17. juni 2003 #91 Del Skrevet 17. juni 2003 Fine dikt Lillian Sitter her og tenker at du er utrolig heldig som har en så god venn- og håper han er klar over det selv også hva han betyr for deg!!! Skikkelig heldig er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. juni 2003 #92 Del Skrevet 17. juni 2003 Fine dikt Lillian Takk for det, Virgo! Hyggelig at noen setter pris på diktene mine!! Sitter her og tenker at du er utrolig heldig som har en så god venn- og håper han er klar over det selv også hva han betyr for deg!!! Skikkelig heldig er du Han vet.... Og, ja, jeg vet jeg er heldig! Føler meg priveligert.. :blunke: Ikke alle som er velsignet med slike venner!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 19. juni 2003 #93 Del Skrevet 19. juni 2003 Plumper inn med et par dikt til, jeg... Er i det lyriske hjørnet for tiden Først et dikt jeg har skrevet for flere år siden, det er dedikert til Anette, ei venninne som døde etter hun ble påkjørt med bil... :cry: FARVEL - dedikert til Anette- Et hvitt, ensomt lys Et lys som vil brenne Brenne, for så å slukne - og aldri bli tent igjen Slik forsvinner lyset, og det kommer aldri tilbake Lyset kan ikke tennes, lyset er brent ned Lyset tok ikke farvel, det hadde hele livet igjen Et hvitt, ensomt lys Har det vel bedre nå Et lys uten liv, et lys i en respirator Et lys som varmet, varmet meg Et lys som smilte, smilte til meg Et hvitt, ensomt lys - døde i natt Igjen er bare minner Lyset var ikke ensomt før Det lyset var deg Er du ensom nå? Savner deg, Anette /skrevet i 1996 Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 19. juni 2003 #94 Del Skrevet 19. juni 2003 Here comes more.... Å VÆRE GLAD I En liten tanke, og et lite ord gleder mer enn du tror. Et lite blikk, og kanskje et smil - for det kan jeg gå flere mil. Noen fine ord, et smil fra hjertet kan dempe mang en smerte. En tanke om meg, et blikk som smiler - ikke si meg at du tviler. Du vet du kan glede, gjøre meg glad - hvorfor gjør du det ikke da? Du må vise følelser, og si at du bryr deg - det krever jo du av meg! Jeg lever på smuler, men jeg vil ha et brød - uten deg kan jeg bare dø! /skrevet i 2000 Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 19. juni 2003 #95 Del Skrevet 19. juni 2003 !!!!!!!!!!! Blir grepet jeg av diktene dine !!!! *klem til deg * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 21. juni 2003 #96 Del Skrevet 21. juni 2003 Nydelige, personlige dikt som man ikke kan forholde seg uberørt til! Vil slenge på litt jeg også, med dikt skrevet for noen år siden, merk; i avstandsforelskelsens rus! Blå kvelder uten uendeligheten i dine øyne Blå netter uten dine hender å gjemme mine i Blå dager med bare dine klossete bokstaver å klynge seg til Hva er lengsel? Ikke disse endeløse øyeblikk De som gir meg nådeløse, skarpe skarpe nålestikk Nakken din, med ett så fremmed gjennom døra når du går Kanskje dette ferske såret varsler om en tidlig vår ØYNE PÅ VANDRING blikket mitt kjemper seg gjennom tredagersskjegget ditt Det er vakkert vakkert blondt Klatrer uredd langs dine frekke kinnben Møter modig dine øyne, de glitrer som discokuler, de møter mine, Glir over din perlende hud, svetter du, sveiper rastløst over din langlemmede kropp, stopper et ømt sekund ved dine brede skuldre, henger ved musklene i underarmene dine, suger til seg lukten av lacoste og svak tobakk stopper et øyeblikk før det skriker stumt etter ryggen din...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. juni 2003 #97 Del Skrevet 21. juni 2003 ååååå Jeg finner ikke på noe å si jeg .........Øyne på vandring .......så trist et dikt .........han går og man står alene i gjen i lengsel og ser ham forsvinne ........ Må bare si det er kommet utrolig mange bra bidrag i denne tråden her - fortsett å skrive jenter (hehe og gutter)..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 21. juni 2003 #98 Del Skrevet 21. juni 2003 Kan du lytte mine tårer kan du stanse mine hull kan du tømme hele glasset kan du fylle hele såret og kanskje danse solen bort da er du mannen som får tørke mine flir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 21. juni 2003 #99 Del Skrevet 21. juni 2003 bekjennelse jeg har to små spirer i magen min to små frø "dette skal gå så bra så" ingen dramatikk ingen himmmelstormende orgasme bare kritthvite lakensmil og et håp jeg ikke våger tenke for høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 24. juni 2003 #100 Del Skrevet 24. juni 2003 Vakre dikt Tilde Et lite sukk fra meg: En liten stund for meg selv ro og fred en kveld gjøre hva jeg vil. Slippe å sitte still og være sosial ...... Slippe å snakke slippe å tenke slippe å følge med Bare meg en liten stund Meg I fred og ro Gjøre hva jeg vil Når jeg vil En liten stund for meg selv Å som jeg savner det nå! *ler*....ikke greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå