Suzy Skrevet 17. juni 2004 #581 Del Skrevet 17. juni 2004 Fortiden gir dialogen vår mellom butikkhyllene over handlevognen mindre friksjon god glid og lett for å smile lett for å le til du strør skjellsand-ordene "glemmer ikke" på Og jeg nesten skrubber kneet i bråstoppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 17. juni 2004 #582 Del Skrevet 17. juni 2004 :enig_animasjon: :enig_animasjon: Jeg har ikke vært noen dikt elsker. Nå har jeg fast rituale hver morgen, åpner linken og leter etter Suzy's dikt. Jeg blir alltid beveget på en eller annen måte når jeg leser diktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. juni 2004 #583 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har ikke vært noen dikt elsker. Nå har jeg fast rituale hver morgen, åpner linken og leter etter Suzy's dikt. Jeg blir alltid beveget på en eller annen måte når jeg leser diktene. *satt ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. juni 2004 #584 Del Skrevet 18. juni 2004 Når hun når meg i drømmene i disse dager er det ikke lenger en kamp om deg bare en hjelpeløshet der jeg løfter henne over terskelen hjem til ditt redde blikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. juni 2004 #585 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvordan kan jeg si deg nok en gang at jeg elsker alt ved deg bare mer enn sist og enda skulle vekke deg før sju i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. juni 2004 #586 Del Skrevet 21. juni 2004 Vil stikke armen i stikkkontakten og gjennom kablene ned inn i maskinen og ut hos deg Hva om musa plutselig klemte tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. juni 2004 #587 Del Skrevet 21. juni 2004 To-lags isolerglass armerte sidevinduer betong stål og løfter om avholdenhet mellom oss Likevel passerer du nær nok til at øynene våre kjærtegner hverandre og de fortapte smilene glir over fortidens ansikter men fort men forbudt og lydløst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2004 #588 Del Skrevet 22. juni 2004 Suzy altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2004 #589 Del Skrevet 22. juni 2004 Fra mitt hjørne ser jeg "unnskyld!" spre seg i deg ansiktet ditt gjør seg mykt og øynene dine snakker uavbrutt varmt når jeg snur meg et øyeblikk er det et kyss der si det derimot, gjør du aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2004 #590 Del Skrevet 22. juni 2004 Egentlig er det bare åtte trykk mellom ditt øre og min munn mitt øre og ditt hjerte mitt liv og din kone det er vel der det stopper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. juni 2004 #591 Del Skrevet 22. juni 2004 :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. juni 2004 #592 Del Skrevet 23. juni 2004 I det mørke hjørnet når din ukuelige kåthet varme pust og tålmodige tanke meg Under teppet rekker din usannsynlige kjærlighet harde mage og dype innsikt fram I lyset er ingen katter grå ingen unger slemme ingen jenter et annet sted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. juni 2004 #593 Del Skrevet 23. juni 2004 Et elektronisk prikk på skulderen sa det var din bursdag i dag For et halvt år siden ble du ikke eldre Jeg gratulerer stille for meg selv trossalt lever du ennå i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 23. juni 2004 #594 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg tørket rosen du ga meg den gangen Husker på ordene som var i sangen Dine øyne jeg så i hver eneste tanke Minnet av din duft fikk mitt hjerte til å banke Rosen ryr sammen, snart bare stilken her Med rosen dør bildene jeg hadde så kjær Jeg husker ikke duften jeg en gang kjente Men jeg kan fortsatt føle ilden du tente Bålet brenner for alltid i hjertet mitt Selv om bildene forsvinner litt etter litt Jeg husker hvert minutt vi hadde sammen Men der ditt ansikt skal være ser jeg kun flammen Det river i hjertet mitt når jeg tenker på deg Jeg lengter sånn etter dine armer rundt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 23. juni 2004 #595 Del Skrevet 23. juni 2004 Hadde jeg vist at du ikke ville komme tilbake Ville jeg nok aldri sluppet taket Men du var kanskje aldri helt min egen du Du gikk til henne da hun ble sjalu Jeg trodde på alt det fine du gjorde og sa Var det ekte eller løy du til meg da? Jeg savner deg så sårt, om du bare viste Da du dro begynte mitt hjerte å briste Jeg kan ikke bare glemme deg å slippe taket Du er den jeg elsker, jeg vil ha deg tilbake Jeg har så lyst til å prate med deg å spørre Hva skjedde, jeg har ikke opplevd større Du sa det vi hadde var spesielt og unikt Hvorfor gikk du da tilbake til noe slikt? Mine armer vil alltid være klare til å ta i mot deg Om du en dag finner ut at ditt liv er med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. juni 2004 #596 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg ønsker deg en båt Til å seile deg over tårer over kranser over sorg Bare et øyeblikk til å se bredden der borte i morgendagen hvor framtiden bor Bare et øyeblikk for å kjenne blodet hans banke i egne årer hjertet slå i hans takt For å vugge deg en trøst og ankre deg i kjærlighet før reisen uten retur bak hans kiste Bestillingsverk for Alex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. juni 2004 #597 Del Skrevet 24. juni 2004 Vil skrelle dere vekk rykke dere av skinnet mitt være fri for forpliktelse samvittighet klesvask kjeft og middag løpe til fotsålene brenner med hendene for ørene og øynene igjen ...men hvem skulle stryke håret bak øret mitt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 24. juni 2004 #598 Del Skrevet 24. juni 2004 Eg i dårleg humør, Mor? Eg, som berre treng eit oppmuntrande smil frå ein forbipasserande for at morgonen skal bli ny. Morgonsol mot silkemjuk dundyne tørker tårene frå i går og gjev rom og sjel varme! Til augo fell på ei gløymd og ignorert norskleksa! Eg ein vims og rotekopp, far? Eg, som berre vil å rå i eige rom, og sjå hybelkaninane yngla. Eg, som kvar morgon står tidleg opp og dekkjer frokost til heile familien? La ikkje ein god morgon bli øydelagt av ein svær oppvask! Heller vil eg nyta morgonstunda med fuglekvitter frå tre og buskar og fylla lungene med frisk blomsterduft frå doggfrisk hage. Eg feminist? Viss det å villa likestilling er feminisme, ja - då er eg det! Er eg sta og kvass? Er det ikkje betre å vita kvar eg er og kven eg er enn å gå å undrast over kva som gøymer seg bak masken? Er det ikkje betre å vera klar og ikkje alltid vera den som fylgjer straumen. Er det ikkje viktig med mangfald og eit fargerikt fellesskap? Eg treng ikkje alltid ein perfekt morgon, bare eit og anna møtande smil og vennleg ord. La meg stundom bli irettesett - men ikkje utan grunn! Eg vil ikkje vera ein evig kjempar, men ein som nådde målet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vrimmel Skrevet 26. juni 2004 #599 Del Skrevet 26. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. juni 2004 #600 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg vet alt og ingenting om å elske slik dere gjør det når dere rekker hverandre hendene i kjole og hvitt og lover ære, elske, tro og enig så lenge som evig Men jeg gråt litt for dere av glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå