Suzy Skrevet 3. juni 2004 #561 Del Skrevet 3. juni 2004 Dypt innenfra kom blodet skrikende tilbake til meg Frossen utenpå Brølende inni Det evige spørsmålet; Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv? Dypt innenfra kommer svaret med blodet Ingen kan elske den dypeste skam; Jeg skammer meg over meg selv (gammelt dikt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. juni 2004 #562 Del Skrevet 3. juni 2004 Smilet ditt brer seg som honning i hjertet mitt Smelter vekk isen i sjelen med søtt Mine frosne blå lepper var varme mot dine Du er ekte, ikke ødelagt Smilet ditt som honning sukrer mine minner (mer gammelt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 7. juni 2004 #563 Del Skrevet 7. juni 2004 Ugly on the inside, pretty on the skin Trying her hardest, to be the best, at being thin Starving for perfection, never gonna find Never ever good enough, never was the best And in her mind, and in her dreams, this is the final test To resist all temptation, to keep her feeling strong Because being thin means losing everything she had before All her wisdom and her sense of self were left there at the door And at the start to this life sentence, she missed the chance to run She missed her chance to find somewhere else she could belong This cycle never ends Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. juni 2004 #564 Del Skrevet 10. juni 2004 Som skjørt spindelvev legger det seg foran ansiktet (eller er det over verden?) et grått slør som ikke kan løftes bare klistrer mot fingrene og nesen Du ser det ikke fra din vinkel det suger kreftene mine og lager en mur av silke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 10. juni 2004 #565 Del Skrevet 10. juni 2004 Likte den tråden her,jeg! Dette skrev jeg for ca.3 år siden.. Forgotten. Falling. Down to the cheek, freezes to ice. So alone,cold, forgotten. Like a ghost, in the cold winter night. All white, silence is powerful. Only time is left, before fantasy becomes reality. Before tears becomes ice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. juni 2004 #566 Del Skrevet 11. juni 2004 Strukket til du kan se solen gjennom og jeg rekker fra stua til fotballbanene innom butikken og jobb Det er for langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. juni 2004 #567 Del Skrevet 13. juni 2004 Rampegutt når du handler dyre ting uten lov når du klyper meg i puppen foran komfyren når du spar ugress i oppkjørselen når du plukker opp truser og boxere fra gulvet når du svetter mens du jobber når du stolt ser på magen min på gata og når du ringer klokka 4 om natta det er ikke bare da men da også at du er best best i hele verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. juni 2004 #568 Del Skrevet 15. juni 2004 Er jeg dum fordi alt surt salt sint blir glemt det sekundet du sier rumpa mi er den fineste i verden og beviser det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor6 Skrevet 15. juni 2004 #569 Del Skrevet 15. juni 2004 Det finnes en blomst. hvit som snø, kan ikke visne, kan ikke dø. denne blomst kjenner du sikkert igjen. trofast vennskap heter den. dikt nr2: lengter etter en og være glad i. en som er glad i meg. og vite at jeg ikke tilhører noen er så trist. men en dag skal jeg finne deg, og det er ikke lenge til. dikt nr3: kan du smile gjennom tårer? når en drøm blir knust til støv? kan du skimte nye vårer, gjennom høstens visne løv. kan du tilgi den som smiler sårt, når alt går deg imot. og som skyter hånens piler i din såre hjerte rot. kan du tilgi menneskets urettferdighet og svik, uten bitter het i hjerte da er du, meget meget RIK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 15. juni 2004 #570 Del Skrevet 15. juni 2004 Er jeg dum fordi alt surt salt sint blir glemt det sekundet du sier rumpa mi er den fineste i verden og beviser det Flinke Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2004 #571 Del Skrevet 15. juni 2004 Det finnes en blomst. hvit som snø, kan ikke visne, kan ikke dø. denne blomst kjenner du sikkert igjen. trofast vennskap heter den. dikt nr2: lengter etter en og være glad i. en som er glad i meg. og vite at jeg ikke tilhører noen er så trist. men en dag skal jeg finne deg, og det er ikke lenge til. dikt nr3: kan du smile gjennom tårer? når en drøm blir knust til støv? kan du skimte nye vårer, gjennom høstens visne løv. kan du tilgi den som smiler sårt, når alt går deg imot. og som skyter hånens piler i din såre hjerte rot. kan du tilgi menneskets urettferdighet og svik, uten bitter het i hjerte da er du, meget meget RIK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. juni 2004 #572 Del Skrevet 15. juni 2004 Flinke Suzy :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. juni 2004 #573 Del Skrevet 16. juni 2004 Alle ordene lå klare på tunga da jeg åpnet munnen og det kunne ikke bli tydeligere klokere formulert men stien over leppene hadde snubletråder så du forsto ingenting denne gangen heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 16. juni 2004 #574 Del Skrevet 16. juni 2004 Alle ordene lå klare på tunga da jeg åpnet munnen og det kunne ikke bli tydeligere klokere formulert men stien over leppene hadde snubletråder så du forsto ingenting denne gangen heller Fantastisk. Hvorfor gir du ikke ut en diktbok Suzy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. juni 2004 #575 Del Skrevet 16. juni 2004 Fantastisk. Hvorfor gir du ikke ut en diktbok Suzy? Begynner snart å tro jeg skal gjøre det nå... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 16. juni 2004 #576 Del Skrevet 16. juni 2004 Begynner snart å tro jeg skal gjøre det nå... :oops: Det synes jeg absolutt du skal. Samle alle sammen og ta de med til div forlag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2004 #577 Del Skrevet 16. juni 2004 Det synes jeg absolutt du skal. Samle alle sammen og ta de med til div forlag. :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 16. juni 2004 #578 Del Skrevet 16. juni 2004 Enig! Du er råflink, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. juni 2004 #579 Del Skrevet 17. juni 2004 :o :oops: Virkelig? Hvordan gjør man sånt da??? Gurimalla jenter, jeg blir innmari smigret og litt flau jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 17. juni 2004 #580 Del Skrevet 17. juni 2004 :o :oops: Virkelig? Hvordan gjør man sånt da??? Gurimalla jenter, jeg blir innmari smigret og litt flau jeg Du må da ha hørt det før? Ta å samle alle diktene dine i en perm og ta kontakt med div. forlag. Ofte lurt å ta en telefon først. Er ikke alle som gir ut like mange dikt. Eller så sender du de til alle forlagene du finner på nettet. Legg ved en beskrivelse av deg selv og diktene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå