Gjest Luv2Xlr8 Skrevet 7. mars 2004 #461 Del Skrevet 7. mars 2004 hei, mørke, ikke våg deg til å stjele øyeblikket eller søvnlegge meg jeg vil ikke slippe deg inn dette føles så alt for god til å gå til våre senger alt jeg vil og alt jeg trenger er hennes berøring igjen og igjen og igjen... jeg vil ikke sove i natt jeg vil ikke at noe skal forandre seg jeg vil ikke våkne igjen og finne en totalt forskjellig dag for hun gjør meg lykkelig her i mellom morgengry og midnatt så jeg vil ikke sove i natt tiden stopper opp i sin bane snur seg rundt og ser seg tilbake i uvane og la oss være i fred, oss to jeg vil ta dette øyeblikket og ramme det inn for evig vil rett og slett ikke være tilfredstillende om du kjente henne, så ville du nikke forstående jeg vil ikke sove i natt ikke uten deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 7. mars 2004 #462 Del Skrevet 7. mars 2004 Hjertet mitt ble åpnet Og du boret deg inn i det. Tok bort halvparten Og gav meg halve ditt. Mitt føltes så helt Det var det ikke noe som manglet Glede og trygghet Forelskelse i blodet. Nå prøver jeg lappe restene Det som ble igjen da du gikk Og jeg prøver å finne ut Hva som skal lime det sammen. For nå mangler noe i meg Og jeg lengter etter dette noe Hver pore i meg skriker ut etter nærhet Og etter din kjærliget og aksept. Eller etter noens kjærliget For det er trist å legge seg alene Og å vite at ingen har del i ens hjerte Og at man heller ikke selv er en del av noens hjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 7. mars 2004 #463 Del Skrevet 7. mars 2004 Så alene Så kald Ingen å varme seg på Skjelver Ligger her alene Tenker På det som var På det jeg hadde Tomhet Savn Livet går videre Vet jo det Men Det er tomt Jeg mangler noe Og tapet Savnet Å vite man er alene nå Er ikke lett Å takle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 7. mars 2004 #464 Del Skrevet 7. mars 2004 Det er snart fire år siden du forlot meg lille Venn Jeg håper på og drømmer om å få se deg igjen Smærten og savnet er fortsatt der Savnet av ditt vesen, rundt meg her Den dagen du døde husker jeg så godt Du sovnet i fanget mitt, alt ble grått Min beste venn var det du alltid var Du hjalp meg å takle alt det tunge jeg bar Tårer triller fortsatt når jeg tenker på deg Håper du vet hvor mye du betydde for meg Ingen kan noen gang ta din plass i mitt hjerte Jeg elsker deg så høyt, savnet fyller meg med smærte Mange gode minner jeg sitter igjen med i dag Men samvittigheten min er ett evig jag Jeg lovet at en dag skulle vi møtes igjen Håper jeg kan holde det løfte min Venn Håper du hadde det godt mens du levde Og at du hadde ro i sjelen når du bort fra oss svevde Jeg føler fortsatt at du alltid er rundt meg Håper du vet hvor mye jeg faktisk elsker deg Du skal vite at jeg priser tiden vi sammen fikk Ti år ble borte, så utrolig fort som det gikk Hvil i fred hvor enn du er der ute Jeg gleder meg til igjen å få kjenne din snute. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. mars 2004 #465 Del Skrevet 8. mars 2004 Intentanenede tok jeg telefonen og avskjeden rett i øret Hjertet lå utenpå og banket blodsprengt mot deg da du svek Skogbunnen smakte av dine spor I ettertid er jeg sint fordi år gikk til å trekke barnålene ut av hjertekamrene og du holdt hendene mine bak ryggen mens jeg forsøkte å rense sårene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. mars 2004 #466 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg ba om det hete, heftige, altoppslukende, evige og fikk sorgen, gråten, bitterheten og evigheten attpå Jeg ba om deg og fikk låne Anger gir ingen returrett Tid gir ingen absolusjon Jeg ba og fikk for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 11. mars 2004 #467 Del Skrevet 11. mars 2004 "Ikke gå over veien, du kan bli påkjørt av en bil" sa mor. Jeg gikk over veien, ble ikke påkjørt, men datt og slo meg i trappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A woman left lonely Skrevet 13. mars 2004 #468 Del Skrevet 13. mars 2004 Mente du noen gang det du sa? Mente du noen gang det du sa? Forsikringene om at det ikke var noen drøm. At dette var riktig og fint At dette var rart Og gikk fort Men at det var du og jeg Og alt snakket om å flytte sammen. Ikke mere avstander Jeg var deilig og søt og snill Jeg gav deg så masse sa du Skal jeg liksom tro på det nå? Alt det fine du sa Tryggheten du pakket meg inni Følelsen du gav meg Blikkene du sendte Berøringer så ømme En stemme som kunne fått stein til å gråte Jeg fallt for det jeg Var dum nok til det Mente du noen gang det du sa? Eller var jeg bare noe du kunne bruke For å bevise din mandighet Og en sjanse for å få noen på ryggen? Jeg smeltet som smør under deg Alt du gjorde og sa For du gjorde meg så vanvittig glad! Og fikk meg til å føle meg elsket og nødvendig Mente du noen gang det du sa? Jeg tviler sterkt nå jeg For da ville du ikke såret meg som du gjorde Da ville du ikke gjort livet mitt til et helvete! Går ikke en dag uten at jeg tenker på deg Du hjemsøker meg i drømmene mine Og jeg kan ikke slippe unna Må lide smerten av å bli vraket. Du vekket noe i meg og lurte meg trill rundt Hvordan skal man kunne stole på en mann Når den som var godheten selv Viser seg som en djevel som slakter ens hjerte Mente du noen gang det du sa? Vet ikke hva jeg håper på For det er jævlig å bli brukt Og kastet ut i fart. En kortvarig glede gav du meg Du skulle bare visst hvor vondt alt ble etterpå En djevel i forkledning klar til å såre Vær på vakt, pass ditt hjerte, han lurer der ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 13. mars 2004 #469 Del Skrevet 13. mars 2004 Øyner som bare såg det gode og var blinde for de mørke sider Kjærlighet gjør blind Fornuften viker plass for følelser Etterpå så ser man ikke heller klart for da er alt sårt og ingenting virker klokt For alt ble jo så feil. hvordan kunne det gå til? Man trodde man visste hva man hadde men tok helt feil. Kjærligheten gjør blind plutselig lærer man å se men da er det for seint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luv2Xlr8 Skrevet 13. mars 2004 #470 Del Skrevet 13. mars 2004 Daylight has found me here again you can ask me anything but where I've been Things that used to matter seems so small when you're looking for a soft place to fall Don't misunderstand me, baby please I didn't mean to bring back memories But you're the one who taught me after all how to find a soft place to fall And then I need to remind you once again there's more than one way to fall and bend And the way I did with you was real but falling will always be my Achillies heel Please don't question my honesty in that way you only hurt your memory Please don't question the way I fell cause that you should know perfectly well It's not you that take me home to sleep it's not for you I will climb obstacles no matter how steep And for that I am sorry, but what else can I do my love for her is steeper than it is for you She's gonna have something that is mine and that part of life I can't leave behind Most things that used to matter seems so small unless you know you never can undo them at all. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A woman left lonely Skrevet 14. mars 2004 #471 Del Skrevet 14. mars 2004 tankene mine Tenker og grubler Prøver å forstå Men det er ikke mulig Det gjør vondt i hjertet Hva ble gjort feil? Hvorfor denne korte stund med glede? Hvorfor så brått slutt? Bare en lek? Dårlig selvinsikt? Følelser man trodde ville holde Men så gjorde de ikke det? Prøver å forstå Men greier ikke godta For dette føles så feil Alle murer er nede Alt forsvar er borte Jeg er blottet Altfor mottakelig for Tilnærmelser og interesse. Jeg lengter Strever Prøver grenser For å teste meg selv Hva ble gjort feil? Skjer det samme igjen? Jeg vil ikke! Orker ikke samme greien en gang til Kan man stole på noen? Når vet man når man kan det? Jeg er ikke sterk Prøver å tenke Prøver forstå Men forunften samarbeider ikke Og hvorfor skulle den det Når jeg føler som jeg gjør? Her sitter jeg Alene Du velter rundt i bingen Med en annen Den eneste ene? Da ble det ikke plass til meg Du skulle ikke latt meg inn! Du burde vite såpass Ikke gitt meg en smakebit Og så finito Og jeg måtte bare godta Tenker og grubler. Prøver å lavære For det er selvpining Rømmer inn i en annen virkelighet For å prøve glemme Flykter inni en rus Som gir søvn Vet det er farlig, men noen ganger Er flukten eneste utvei. Men det er ingen god søvn Og jeg drømmer Ikke en gang der lar du meg i fred Og jeg våkner Lengter Leter i sengen og den er tom Jeg trodde jeg var over dette Men det var ikke så lett gitt Jeg vil bare glemme! Takler ikke tenke på deg slik du er nå Med en annen Tanken får meg kvalm! Og hele kroppen blir i gråte modus Men jeg vil ikke bruke Flere tårer på deg ! Vil ikke vite Vil ikke tenke Vil glemme Bare forsvinne Rømmer inn i en annen verden Når anledningen er der Leke, lure, få kontakt Vet hva de tror kvelden vil bringe Sole meg i glansen Men så er det nok Jeg bestemmer Og dit slipper jeg ingen nå Skadeskutt Forvirret og sinna Trenger anerkjennelse Trenger trygghet Men jeg trenger ikke deg For dette vil jeg ikke Ha som en del av livet mitt Hva ble gjort feil? Var jeg en fryd å få på kroken? Jeg nappet villig på Lengtet etter noe mer Og da var ikke valget så vanskelig Selv om jeg burde forså At det var en test Eva ble prøvd Det berømmelige eplet Og jeg bet på slik som henne Jeg vil ikke vite av deg Vil ikke huske og minnes Vil slette deg fra minnet Men jeg får det ikke til Ennå Og jeg er sinna på meg selv Som lot dette skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A woman left lonely Skrevet 14. mars 2004 #472 Del Skrevet 14. mars 2004 Vil ikke vite Ikke noe kan du si Som gjør dette lettere Jeg vil ikke vite Vil ikke høre Holder meg for ørene Vil ikke ha del i det som er nå Det angår ikke meg En stygg strek på en tegneblokk Den visker man bort Flekken på veggen Den maler man over Men ingen fortalte meg Hva man gjør med tomheten i hjertet Hva fyller man den med? Hvor langt kan man gå For å føle at man er og har noe? Hvor går grensen mellom lek Og det farlige? Jeg er lokket ut i et spill Hvor jeg ikke kjenner spillereglene Og ikke aner hvor bringer meg En lek med ilden Gøy så lenge det varer Da slipper man iallefall å tenke Tette danser og hete blikk Og en liten stund er man noe Og merker at man kan påvirke Når man spiller på de riktige strengene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A woman left lonely Skrevet 14. mars 2004 #473 Del Skrevet 14. mars 2004 Kvikksand Tar frem sinnet inni meg Det gjør ting lettere å bære Du skal ikke få meg ned Gråtende og knust Sinnet er bedre Da blir man sterkere Nekter å la det vonde Ta over og ødelegge Livet mitt Livet går videre Sier man Men akuratt nå Står det i stampe Og jeg prøver fortvilet Å få beina opp Av den kvikksanden Som er minnene Om deg og meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A woman left lonely Skrevet 14. mars 2004 #474 Del Skrevet 14. mars 2004 Såret ulvinne Men tårene de kom Nyttet ikke å fortrenge følelsene Øynene flommet over Jeg så ikke noe Før det fosset over kanten Og nedover kinnene mine Og smakte salt på leppene mine Og gjorde genseren våt En dyrisk lyd steg opp I fra halsen min Og mens tårene fosset Nedover kinnene mine Gjorde det vondt i halsen Og ulvehyl som fra en såret ulvinne Fyllte rommet Mens jeg ristet og skalv I smerte og ensomhet og sårhet Hulket høyt ned i puten For å prøve å kvele lydene Det stakk i ryggen Det stakk i hjertet Som om noen prøvde sprette meg opp Tårene brant i øynene Og fra halsen kom fremmede lyder Fra en kvinne i smerte så dyp At den ikke kunne bæres På annen måte. Puten ble våt Og flekket av mascara Men der ble også det såre og vonde Liggende igjen Da jeg var ferdig Og reiste meg og gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2004 #475 Del Skrevet 14. mars 2004 Så vondt det er å få høre at du sitter der alene og sliter. At du har så mye smerte og innebygd ensomhet. Jeg vet så altfor godt hva det er du går gjennom, jeg har nettopp vært der selv. Likevel er det litt vanskelig å kunne hjelpe deg opp igjen for jeg vet at jeg er en av årsakene. Det vi hadde sammen som falt i grus. Så mange år med minner som vi skal legge vekk. Du vet jeg er der alltid, vil støtte deg som best jeg kan. Men å reise deg opp igjen, det må du nesten gjøre selv. Jeg kan være en krykke, men bare som venn. Det vi hadde er fortid, nå må du stå på egne ben. *Lillian* uinnlogga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. mars 2004 #476 Del Skrevet 14. mars 2004 og de ordene jeg aldri sa sendte jeg deg med hjertet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A woman left lonely Skrevet 14. mars 2004 #477 Del Skrevet 14. mars 2004 La smerten ligge!! La smerte ligge Ikke gjør den større Jeg lider som det er Trenger ikke vite hva dere har Trenger ikke vite hva jeg aldri får La meg slippe! Stille! Ikke si mer ! Jeg vil ikke Du gjør det vonde mye vondere La det være som det er Du såret meg Jeg kan ikke glemme Skulle ønske du kjente min smerte Såg mine tårer Hørte mine ville og såre skrik Ikke gi meg mer å bære på Jeg godtar det ikke lettere da Kan ikke bare akseptere At jeg ble liggende igjen på bakken Da du trampet over meg Og dere red inn i solnedgangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A woman left lonely Skrevet 15. mars 2004 #478 Del Skrevet 15. mars 2004 Knust forsvar Forsvarsverkene jeg hadde satt opp Ble revet ned Av noen ord du sa Sikkert ikke tiltenkt sånn. Og jeg ble liggende og vri meg i smerte Blodet fosset fra et hjerte Jeg trodde var leget Og det kjentes som om du langsomt drepte meg Enda en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. mars 2004 #479 Del Skrevet 15. mars 2004 Ikke pirk på de ferske skurvene Sitt rolig Pust gjennom munnen og bit om nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. mars 2004 #480 Del Skrevet 16. mars 2004 Buen over magerundingen er hans nå Brystet Skulderen Kinnet Han kysser mine doble lepper nå Baken Munnen Håret Søkket i korsryggen derimot er reservert deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå