Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Vi lå i senga og så på en film. Visste at om en time hadde vi to barn tilbake. Litt uti filmen fikk jeg veldig lyst på gubben og foreslo pause i filmen og heller sengekos, noe vi oft har gjort! Er det noe å mase så jævlig om akkurat nå, var svaret, vi ser jo på film! Vi fortsatte å se på film, og lysten på kos forsvant. Og nå, noen timer senere bebreides jeg for ikke å ha benyttet muligheten som var etter at ungene kom hjem. Hvis sex er et jævlig mas, bedre å la det være! Er jeg alt for hårsår som synes den kommentaren var totalt turn off og ble lei meg?
Gjest =tentacle= Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Du er helt normal Greit at ingen har lyst alltid, men det finnes ålreite og ikke-ålreite måter å si nei takk på. Fortell ham at du blir lei deg når han gjør det på den måten, og at det gjør at du får mindre lyst på sex senere.
Gjest DyneTryne Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Jeg hadde blitt vill i fletta. Dette var frekt
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Herregud jeg hadde blitt kjempesåra! ← Såra av en sånn bagatell ? Vi menn får nei annenhver gang, men trekker bare på skuldrene.
Gjest =tentacle= Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Såra av en sånn bagatell ? Vi menn får nei annenhver gang, men trekker bare på skuldrene. ← Det er forskjell på "nei" og Er det noe å mase så jævlig om akkurat nå. Hadde kjæresten min sagt det, skulle han fått rikelig med tid til å se film.
Gjest Pax Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Såra av en sånn bagatell ? Vi menn får nei annenhver gang, men trekker bare på skuldrene. ← :hjelpsom: Det var ikke det at hun ble avvist, det var måten hun ble avvist.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 Vi lå i senga og så på en film. Visste at om en time hadde vi to barn tilbake. Litt uti filmen fikk jeg veldig lyst på gubben og foreslo pause i filmen og heller sengekos, noe vi oft har gjort! Er det noe å mase så jævlig om akkurat nå, var svaret, vi ser jo på film! Vi fortsatte å se på film, og lysten på kos forsvant. Og nå, noen timer senere bebreides jeg for ikke å ha benyttet muligheten som var etter at ungene kom hjem. Hvis sex er et jævlig mas, bedre å la det være! Er jeg alt for hårsår som synes den kommentaren var totalt turn off og ble lei meg? ← Ja, du er altfor hårsår. Tror du kvinners "jeg har vondt i hodet" og andre patetiske unnskyldninger føles noe bedre for mannen ?
Gjest Gitte Skrevet 10. april 2007 #9 Skrevet 10. april 2007 Jeg syns du overreagerer. Ikke alltid den andre har lyst, og det må vi jo bare godta. Kunne godt svart det samme jeg, om jeg så på en film jeg virkelig likte..
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2007 #10 Skrevet 10. april 2007 Såra av en sånn bagatell ? Vi menn får nei annenhver gang, men trekker bare på skuldrene. ← Ja det hadde jeg blitt ja.Finnes andre måter og si det på en det som ble sagt! Dessuten så sier jeg ikke nei til sex, er vel heller jeg som har lyst hele tiden .Mye mere enn typen min så den kan du ikke bruke imot meg!
Simpleminded Skrevet 10. april 2007 #11 Skrevet 10. april 2007 Du er helt normal Greit at ingen har lyst alltid, men det finnes ålreite og ikke-ålreite måter å si nei takk på. Fortell ham at du blir lei deg når han gjør det på den måten, og at det gjør at du får mindre lyst på sex senere. ← Enig! Det er ikke en akseptabel måte å avvise deg på..
Gjest Pax Skrevet 10. april 2007 #12 Skrevet 10. april 2007 Ja, du er altfor hårsår. Tror du kvinners "jeg har vondt i hodet" og andre patetiske unnskyldninger føles noe bedre for mannen ? ← Har aldri hørt om noen og har aldri selv brukt "Jeg har vondt i hodet" som unnskyldning. Det er en klisjé hentet fra amerikanske filmer. Du mener altså at "Kutt ut den jævla masinga" er en akseptabel avvisning? link
Gjest Sexy Skrevet 10. april 2007 #13 Skrevet 10. april 2007 Du mener altså at "Kutt ut den jævla masinga" er en akseptabel avvisning? Det er en helt akseptabel avvisning hvis det er sagt i den rette tonen. Typisk sånn jeg kan si hvis dama antaster meg under tippekampen. Og når kampen er over, får hun en seg skikkelig omgang, gjerne iblandet noen dask for at hun forstyrret meg.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2007 #14 Skrevet 11. april 2007 Det er en helt akseptabel avvisning hvis det er sagt i den rette tonen. Typisk sånn jeg kan si hvis dama antaster meg under tippekampen. Og når kampen er over, får hun en seg skikkelig omgang, gjerne iblandet noen dask for at hun forstyrret meg. ← Jeg er helt enig. Hvis kjerringa kommer inn og maser om sex når det er Champions League på TV, får hun beskjed om at jeg er midt i forspillet og ikke kan forstyrres. Hvis Chelsea vinner, får hun seg en kjempeomgang etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå