Gjest DyneTryne Skrevet 9. april 2007 #1 Del Skrevet 9. april 2007 Jau jeg glemte denne streken over a-en jeg ikke har ork til å leke frøken detektiv etter hvor den skal plasseres og hvilken vei den er skrå. UANSETT; Noen andre som glor på? Vi fikk låne sesong 1 og har tre episoder igjen tror jeg. Spennende greier det her jo! Sjæfen sjøl virker som en mystisk skumling, men dere andre som har sett serien har vel sett han allerede! Ikke spoil! Ikke snakk forbi episode tre igjen av sesong 1! Siste vi så var iallfall denne med han presten kom ut av gærninghuset. Hva er det med han her? Satan sjæl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. april 2007 #2 Del Skrevet 9. april 2007 Nei, men måtte svare siden jeg drakk en juice med navnet Carnivale i dag. Økologisk, mind you. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 9. april 2007 #3 Del Skrevet 9. april 2007 Men er det dverger i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 9. april 2007 #4 Del Skrevet 9. april 2007 Du skulle hatt han her oppi drinken din, han er kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. april 2007 #5 Del Skrevet 9. april 2007 Mistenker at det var dvergplommer i den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 10. april 2007 #6 Del Skrevet 10. april 2007 Du skulle hatt han her oppi drinken din, han er kul! ← ØY han der ligner på han dansende dvergen i twin peaks! er det samme fyren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 10. april 2007 #7 Del Skrevet 10. april 2007 Hanjeg glor på serien med mente det samme i går, men jeg har aldri fått sett TP! Anbefaler du å se dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 10. april 2007 #8 Del Skrevet 10. april 2007 ja, det er genialest:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 30. august 2007 #9 Del Skrevet 30. august 2007 Hva skjedde med slutten??? Den var jo fæl :gråte: Tror de hadde meget hastverk med å slutte av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 30. august 2007 #10 Del Skrevet 30. august 2007 ØY han der ligner på han dansende dvergen i twin peaks! er det samme fyren? Oh yes ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 30. august 2007 #11 Del Skrevet 30. august 2007 Hanjeg glor på serien med mente det samme i går, men jeg har aldri fått sett TP! Anbefaler du å se dette? Anbefaler Twin Peaks ! Det er en gammel serie nå, men den holder seg bra. Fantastisk stemning, og musikk (syns nå jeg da). Mr. Anderson har ikke store rollen der, men det er mange andre rare karakterer i serien. Siste del av siste sesong ble gitt ut i april i år, hele sesong 2 har vært forsinket i årevis pga av rettighetskrangel, men nå er den komplette serien ute, løp og kjøp ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #12 Del Skrevet 11. september 2007 Hva skjedde med slutten??? Den var jo fæl :gråte: Tror de hadde meget hastverk med å slutte av. Ja det har vært snakk om at de egentlig skulle ha en sesong til men måtte slutte av. Håpet jo selvsakt på en lykkelig slutt, men det er jo litt kjedelig det og. Den slutten som var nå var jo ganske åpen men hadde jo tydelge hint til hvordan det hele egentlig endte likevel... Men vi fikk ikke helt forklaring på hva "omega" som lodz?? skrev på speilet at Sofie var da. Det var vel det hun ble til slutt, men en forklaring og hvordor L viste om dette hadde vært greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå