Gjest Tweek Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Jeg glemte det rett og slett, og der står den uten beskyttelse. Jeg har lyst på vaffler igjen, noe jeg alltid lager når jeg er lei alt annet. Men jeg har ikke nok mel til å lage ny røra hvis denne ikke funker. Så funker den?
Gjest *Magica* Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Legg merke til at du antagelig får svar fra B-mennesker her nå. Vi er jo som kjent helt gærne. Og sultne.
Gjest Tweek Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Men jeg er gærn, så jeg tar sjansen så lenge der også gjør det
Gjest DyneTryne Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 Stakkar tweek blir bare rettet på i dag jo! Vaffler = vafler Poolboy = poor boy :D
Gjest Tweek Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Jeg er så innbilsk at jeg trodde det ar ugla hun retta på Aim jøst å puuuuuulboi nøøøubådi løøøøøøøv miiiiiiiiiiiii
Ugla Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 Jeg har lyst på vaffler igjen... ← Vafflene skal jo stekes... ← Jeg er så innbilsk at jeg trodde det ar ugla hun retta på ← ...Men hva bryr vi oss vel om det...
Gjest Tweek Skrevet 9. april 2007 #13 Skrevet 9. april 2007 Ååå, uglaaaaa! Jeg som nettopp hadde klart å stoppe å leeeeeee Jeg tror jeg er i alene-latterhumør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå