IsaCathrine Skrevet 14. april 2007 #21 Skrevet 14. april 2007 Her så ungene på det i dag kl 18 - var lørdagens barnetv. De sang og danset med ← Ja, okei. Må se på dette en gang da.. Holde meg oppdatert
skogmusa Skrevet 14. april 2007 #22 Skrevet 14. april 2007 Etter å ha sett to programmer vet jeg enda ikke helt hva jeg syns om det men det ser ut som min snart fire år gamle datter liker dette ettersom hun er veeeeldig glad i å synge og danse.Er glad jubalong er ferdig i hvertfall.
koldbruna Skrevet 15. april 2007 #24 Skrevet 15. april 2007 Lille frøkna her på 3 år likte det ikke.Hun synes det var kjedelig.Gikk å lekte i stedet.Og hun bruker å se barnetv hver dag.
Heidipia Skrevet 15. april 2007 #25 Skrevet 15. april 2007 Mine to, på 3 og 5 synes det er veldig moro. Selv synes jeg det er helt elendig. Men nå er det vel ikke beregnet på meg heller.....
Gjest Maxagaze Skrevet 15. april 2007 #26 Skrevet 15. april 2007 [...] Nrk pleier å ha gode programmer for barn, dette her synes jeg var bare dårlig. Når programlederne ikke sang acapella, bablet de i munnen på hverandre eller danset og tumlet omkring tilsynelatende helt uten mål og mening. [...] ← Omtrent det samme kunne man si om Pompel og Pilt i sin tid..
Gjest Barbapappa Skrevet 27. november 2008 #27 Skrevet 27. november 2008 Enig, ungene begynner å leke med andre ting når dette går. Er ellers også misfornøyd med påskebarnetv på nrk- ungene syntes det var kjedelig og ville ha en annen kanal. Nrk sier at de skal satse på ungene og barnetv, men fram til barnetv-kanalen skal det bare gå for halv maskin?
Gjest Barbapappa Skrevet 27. november 2008 #28 Skrevet 27. november 2008 Sønnen min på 3 år elsker det. Jeg syntes det var masete i starten, men så satt jeg meg ned og så på det sammen med ham. Synes det er veldig bra. Unger er forskjellige. Sønnen min synes Fraglene og Mikke Mus klubbhus er møkkjedelig. Og takk for det:)
FrizzleSizzle Skrevet 27. november 2008 #29 Skrevet 27. november 2008 De er bra, ja! Har vært med i Grand Prix!
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #30 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg syns også de er flinke. De leker seg med musikk og lyder. Niåringen min, som ellers ALDRI ser på barnetv, syns faktisk også det er moro.
Gjest Gjest-Olsen Skrevet 30. oktober 2009 #31 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg synes Skrimmel-Skrammel er bedre enn svært mye annet som sendes som Barne-TV. De er lekende i sin bruk av musikk. Min 6-åring liker det godt. Jeg er lei av snakkende tog, snakkende båter, snakkende griser, snakkende gjerder, snakkende hus, snakkende hunder osv. Jeg skulle ønske det ble sendt noe med barn som gjør vanlige ting og snakker og oppfører seg vanlig. Nå er BBC Prime desverre fjernet fra Canal Digital. BBC Prime har mange bra barneprogrammer.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #32 Skrevet 30. oktober 2009 Synes det er veldig bra, utrolig dyktige musikere og spennende eksperimentering med musikk. Fenger veldig mine to musikkglade døtre på 6 og 8 år, de vil kjøpe musikken.
thumbalina Skrevet 31. oktober 2009 #33 Skrevet 31. oktober 2009 Ungene elsker det . vi voksne grøsser... jeg syns det er ekstremt irriterende.. men lider meg gjennom det ettersom ungene storkoser seg med musikken og fargene... (7 åring, 4 åring, og 1 åring...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå