Gå til innhold

Skrimmel Skrammel

Anbefalte innlegg

Gjest Bodillen
Skrevet

Skrimmel skrammel er virkelig noe av det dårligste jeg har sett av barne-tv på nrk. Jeg så det første gang nå på lørdag, og jeg var nok den eneste her i huset, for ungene (5 og 10) gadd i hvert fall ikke se!

Nrk pleier å ha gode programmer for barn, dette her synes jeg var bare dårlig. Når programlederne ikke sang acapella, bablet de i munnen på hverandre eller danset og tumlet omkring tilsynelatende helt uten mål og mening.

Liker ungene deres dette programmet?

Gjest Peppa
Skrevet

Nope, det var totalt uinteressant! ;)

Skrevet

Datteren min, 7 år, likte det, men minsten på 3 var ikke så interessert.

Gjest beekeeper
Skrevet

Dette har det vært en tråd om før. Bare møkk, spør du meg!

Gjest Bodillen
Skrevet
Dette har det vært en tråd om før. Bare møkk, spør du meg!

Ajaj, det har jeg ikke sett!

Skrevet

Vi ser sjelden på BarneTV på NRK (desverre - men ungene er "ødelagt" av all action på Cartoon og synes NRK BarneTV er kjedelig) , men gjorde det denne gangen. Jeg satt litt måpende å så på og ble kjempeoverasket da min 9 årige sønn snudde seg med glade øyne å sa: "Skrimmel Skrammel var kjempemorsomt, mamma!".

Så da er det vel det!

;)

Skrevet

Enig, ungene begynner å leke med andre ting når dette går. Er ellers også misfornøyd med påskebarnetv på nrk- ungene syntes det var kjedelig og ville ha en annen kanal. Nrk sier at de skal satse på ungene og barnetv, men fram til barnetv-kanalen skal det bare gå for halv maskin?

Skrevet

helt ufattelig at det er mulig å lage et så talentløst tv program. jenta mi på fire klarte ikke å sitte rolig, å for første gang siden hun begynte å intresaere seg for barnetv så må jeg inrømme at jeg satt å ventet på at klokka skulle bli halv sju så barnetv skulle slutte. helt fantastisk :ironi: at nrk bruker penger på å lage noe så ufattelig tragisk.

nei send heller portveien 2. :sjarmor:

Skrevet

Hva med å sende mail til NRK med link til denne tråden for å fortelle dem hva folk syns om programmene de sender?

Gjest Tweetypie
Skrevet

Mine unger har fulgt med da :) De liker sangen de. Har vel kun sett litt av det ene programmet selv så jeg skal ikke uttale meg negativt. Synes da det er kjekt med et program som fokuserer litt på musikken ;)

Skrevet

Jeg så det sammen med to gutter på fire og seks og de syntes det var helt topp.

Skrevet

Mine barn på 7,8 og 11 syntes det var kjempekjekt :) Men så har ikke vi alskens andre barne-tv kanaler, slik at barne-tv på NRK er det eneste de ser i ukedagene. ;)

Skrevet

Jeg så dette en dag, og syntes det var flott med musikk, improvisasjon osv.

Skrevet

Gutten min liker det veldig godt!Liker sangen og dansen!

Jeg syns også det virker fint, med musikk og dans.

Annonse
Skrevet

Ungene syns det er sånn passe interessant. Selv syns jeg barne-tv var bedre i gode gamle dager med Leikestove, Colargol, Romlingane og Baltazar. Men det er nok ikke så rart. :ler: Pompel og Pilt var jeg forresten dritredd.

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
Hva med å sende mail til NRK med link til denne tråden for å fortelle dem hva folk syns om programmene de sender?

Skjønner hva du mener, men hva om noen gjør det?

I denne tråden er det vel omtrent 50/50 av de som liker/ikke liker! programmet.

Cheezy Keys er et genialt Akapellaband, om det er bra som BarneTV kan som det gjøres her, diskuteres

Endret av Silmarill
Skrevet
I denne tråden er det vel omtrent 50/50 av de som liker/ikke liker! programmet.

I starten når jeg skrev den posten så var det nesten bare negativt om programmet!

Når går dette programmet egentlig?

Gjest Tweetypie
Skrevet
I starten når jeg skrev den posten så var det nesten bare negativt om programmet!

Når går dette programmet egentlig?

Her så ungene på det i dag kl 18 - var lørdagens barnetv. De sang og danset med :)

Skrevet

Så på det i kveld, synes programmet var ufattelig slitsomt og støyende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...