Knøttet Skrevet 9. april 2007 #1 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg bør bli i hvertfall litt brun til dagen min, i slutten av Juni. Tror ikke jeg vil bruke sprabruning hos salong fordi jeg har lest så mye negativt om dette, og fordi det er dyrt. Solarium er jeg litt skeptisk til, i hvertfall hvis jeg heller kan bli naturlig brun ute. Men, akkurat nå ser det jo dårlig ut med å bli brun naturlig ... Tror dere jeg kan greie å bli noenlunde brun f.o.m nå til slutten av juni, bare ved å sole meg ute? Jeg blir noenlunde raskt brun, ikke kjemperaskt men ikke sakte heller. Hvis jeg ikke rekker det vurderer jeg slik bodylotion med selvbruning som gjør at man blir gradvis brun, uten skjolder. Hva mener dere om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayaM Skrevet 9. april 2007 #2 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg brukte spraytan når jeg var forlover, syntes det fungerte kjempe bra jeg. Var ikke så dyrt heller. Nå blir ikke jeg brun heller av sol, ekte viking ja Men om du blir naturlig brun, så sats på det. Kremer har jeg ikke erfaring med. Synes det er mere krevende med peeling o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rsa Skrevet 9. april 2007 #3 Del Skrevet 9. april 2007 Hei, Forloveden og jeg lo godt da vi leste ordet "spraytan". Vi prøvde nemlig det før vi skulle i et bryllup i Spania. Han sliter med å bli brun, mens jeg bare ville prøve det for gøy (er brun året rundt ) Uansett, det er noe av det verste vi har vært med på. Jeg måtte ha på en engangs-papirtruse mens han fikk ha på bokseren sin. Så bar det inn i kabinettet. Da var det "bøy deg frem med stumpen i været", og diverse annet jeg aldri gjør i en papirtruse igjen. Vel ferdig var vi veeeeldig mørkebrune, og overskuddsfargen rant nedover. Damene som skulle inn i kabinettet etter oss så helt skrekkslagne på oss da vi kom ut. Da vi skulle hjem var det ikke snakk om å ta beina fatt. Vi var så flaue at vi ikke turde se opp. Så vi bestilte taxi. Den stakkars sjåføren veivet ned vinduet med en gang vi kom inn i i bilen, for stanken fra spraytan'en er intens. Da vi skulle ut av bilen så han lenge på oss Fargen skulle sitte på i 5 timer før vi kunne dusje. Var lettet da vi så at mye farge forsvant i dusjen. Kjæresten min så ikke ut, mens jeg var litt mer heldig. Etter noen dager så det ut som han hadde på seg brune bukser, mens føttene var hvite. Ha ha, nå sitter vi her og ler godt. Sikkert mange der ute med gode erfaringer, men det er helt sikkert mange med elendige erfaringer også. Vanskelig å si om du blir brun i tide ettersom jeg ikke vet hvordan været blir. Men dersom det blir nok soldager, så rekker du nok å få en fin farge. Du kan jo også begynne med en gradvis brunende krem i tillegg. Du ser jo fort hvis det skulle bli for mye. Men ligg unna spraytan, er nå mitt råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 10. april 2007 #4 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg bruker solarium veldig bra syns jeg. Bruker også dove sin summer glow eller hva det heter. Må smøre jevnt så blir det fint. Be mannen smøre hele deg etter en dusj. Obs husk å vaske hendene, pga de får så mye krem at de kan bli litt "rust" brune etter noen ganger med smøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtnos Skrevet 10. april 2007 #5 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg bruker også solarium... synes det er det tryggeste du kan jo bare ta et par ganger... tviler på at det blir unaturlig hvis du tar det rolig! Spraytan ville jeg ALDRI tatt sjansen på, tenk hvis det skulle begynne å smitte farge av på brudekjolen da... også vet man jo aldri hvordan resultat man får! hvis jeg var deg ville jeg tatt solarium et par ganger nå, for å få litt underlag.. se an været fram til bryllupet og hvis ikke det blir noe særlig solvær, så kan du jo ta litt mer solarium nærmere bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snippa Skrevet 10. april 2007 #6 Del Skrevet 10. april 2007 Har en søster som jobber et sted der de blant annet har spraytan. Alle som jobber der bruker det. Prøvde det jeg og i påsken. Fikk fin og jevn farge, trengte ikke stå i rare positurer, trengte ikke papirtruse og alt gikk egentlig veldig bra...Så lenge du gjør det i en god salong, der de vet hva de driver med, tror jeg ikke det er noen fare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma_mia Skrevet 10. april 2007 #7 Del Skrevet 10. april 2007 Får en ikke lett linjer/rynker av å ta solarium? Liker ikke solarium jeg, er redd for å få stygg hud.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 10. april 2007 #8 Del Skrevet 10. april 2007 Får en ikke lett linjer/rynker av å ta solarium? Liker ikke solarium jeg, er redd for å få stygg hud.. ← Jo hvis du tar MYE solarium over lang tid (år) så får du nok stygg hud. Har noen venninder som har overdrevet og ser litt "rare" ut på brystet bla. Men å ta en 5-6 ganger sånn for en spesiell anledning tror jeg ikke vil gi noen varige men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. april 2007 #9 Del Skrevet 10. april 2007 Man blir vel uansett ikke mer rynkete av å ta solarium enn å sole seg i vanlig sol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilje20 Skrevet 10. april 2007 #10 Del Skrevet 10. april 2007 Min mening er at spraytan ikke er helt bra, men det er vel forskjellige erfaringer og meninger om det som med alt annet. Jeg liker solarium og tar det jevnlig gjennom hele vinteren for å holde på fargen. Tror ikke solarium er så skadelig som man skal ha det til så lenge du følger forhåndsreglene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 10. april 2007 #11 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg tok spraytan før bryllupet i fjor og var kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 10. april 2007 #12 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg har tenkt å ta spray tan. Har prøvd en gang, og det ble bra. Men det var i en annen salong, da. Satser på at det blir bra, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilje20 Skrevet 11. april 2007 #13 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Problemet som ofte er med spraytan er skjolder og rennmerker hvis du ikke vet nøyaktig hva du skal gjøre med den overflødige fargen. Du får skjoldete hender og man blir helt brun-gul i fargen. Ser ikke alltid like naturlig ut. Tok spraytan en gang og da jeg kom hjem lo sambo så han holdt på å daue, han lurte på hva i he***e jeg hadde gjort med henda mine.. Så ut som om jeg hadde duppa dem i brun-gul sjokolade og ikke klart å tørke det vekk... Endret 11. april 2007 av lilje20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 11. april 2007 #14 Del Skrevet 11. april 2007 Ja, eg skal vere litt meir påpasseleg med hendene denne gongen. Såg eigentleg møkkete ut enkelte plassar... Og så skal eg peele/skrubbe bedre i armholene, der forsvant fargen først (i flekkar...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 12. april 2007 #15 Del Skrevet 12. april 2007 Hvis du skal forsøke deg på spraytan vil jeg i hvert fall anbefale at du prøver og ser om det blir bra en gang en god stund før bryllupet. Jeg kommer til å satse på solarium, og jeg kommer til å trenge en del timer også, selv om mitt brylup ikke er før i august. Jeg er veldig hvit nå, og det skal mye til før jeg får noe særlig farge. Skal en tur til Italia i mai, og håper jeg får litt underlagsfarge der, men ellers blir jeg aldri brun av å være ute. (Nå skal det sies at jeg ikke har tålmodighet til å ligge og sole meg heller da.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snippa Skrevet 12. april 2007 #16 Del Skrevet 12. april 2007 Problemet som ofte er med spraytan er skjolder og rennmerker hvis du ikke vet nøyaktig hva du skal gjøre med den overflødige fargen. Du får skjoldete hender og man blir helt brun-gul i fargen. Ser ikke alltid like naturlig ut. Tok spraytan en gang og da jeg kom hjem lo sambo så han holdt på å daue, han lurte på hva i he***e jeg hadde gjort med henda mine.. Så ut som om jeg hadde duppa dem i brun-gul sjokolade og ikke klart å tørke det vekk... ← Jeg ville absolutt gått i en salong der de visste hva de drev med hvis jeg skulle tatt spraytan. Gå et sted der de sprayer deg personlig -ikke et sted der du dusjes "automatisk" i kabinett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. april 2007 #17 Del Skrevet 12. april 2007 Tror dere jeg kan greie å bli noenlunde brun f.o.m nå til slutten av juni, bare ved å sole meg ute? ← Nå er det ikke så lett å forutsi været, men med en relativt normal forsommer burde det vel gå greit... Ville egentlig bare minne deg på å huske hvor kjolen har eventuelle stropper når du soler deg. Var i et bryllup hvor bruden giftet seg i kjole med tynne stropper etter å ha gått i t-skjorte hele sommeren, og skillet hennes synes godt på bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 12. april 2007 #18 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg brukte spraytan når jeg var forlover, syntes det fungerte kjempe bra jeg. Var ikke så dyrt heller. Nå blir ikke jeg brun heller av sol, ekte viking ja Men om du blir naturlig brun, så sats på det. Kremer har jeg ikke erfaring med. Synes det er mere krevende med peeling o.l. ← Jeg brukte også spraytan da jeg giftet meg, ekte viking her også men jeg ble veldig fornøyd. men hvis du får lett farge så ville jeg heller satset på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. april 2007 #19 Del Skrevet 12. april 2007 Babylotion skal vel hjelpe hvis du soler deg normalt.. Ikke vet jeg hvordan, men jeg begynner faktisk og se en anelse skille på meg når jeg har det på før jeg soler meg, og jeg får normalt ingen farge i heletatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå