Elisjeba Skrevet 1. mars 2003 #1 Skrevet 1. mars 2003 Er det noen som har gode tips om hvordan man blir motivert til å trene litt? Jeg tenker ofte på hvordan jeg ville se ut om jeg tok av 3 til 4 kilo (som ikke er mye) og lover meg selv at i morra skal jeg begynne... men så glemmer jeg det! :o Tips?
Lemoni* Skrevet 2. mars 2003 #2 Skrevet 2. mars 2003 meld deg inn på et treningssenter som flest koster en del!! om du ikke har særdeles god økonomi kan dette faktisk være en viss motivasjon! ellers kan det hjelpe bare å ta en tur på senteret og se de som har den kroppen du vil få om du tar av 4 kilo.. for meg er det mye motivasjon i å trene sammen med andre til høy og fengende musikk. f.ex spinning eller aerobic. da blir trening gøy og du vil automatisk fortsette! ingen uvanlige råd det her, men de hjelper.. i alle fall for meg. lykke til
Gjest Mzfire Skrevet 2. mars 2003 #3 Skrevet 2. mars 2003 Jeg vil også ha motiviasjon til å trene. Men jeg vil trene sammen med noen jeg. Dessverre har jeg ingen å trene sammen med. Jeg skal ned 10 kg jeg da. Ååå jeg har så lyst til å trene sammen med noen. Anyone som vil trene med meg? Bare å si ifra
Gjest Liten Skrevet 2. mars 2003 #4 Skrevet 2. mars 2003 hva slags trening tenker du på, mzfire? og hvor i byen?
Gjest Mzfire Skrevet 2. mars 2003 #5 Skrevet 2. mars 2003 Hvilken trening har jeg ikke tenkt på . Er nesten det samme for meg, bare jeg får trent . Jeg bor på Manglerud da, og er ikke så kjent her enda. Men jeg tar en del kollektiv trafikk da.
Gjest Liten Skrevet 2. mars 2003 #6 Skrevet 2. mars 2003 Tenkte å prøve meg på friskis & svettis igjen jeg. Trente regelmessig der for en del år siden og likte egentlig konseptet, men sluttet da jeg ble lei av at en måtte være der nesten en time før for å få plass på de beste timene rett etter jobb - og selv da var det for fullt i salen etter min mening. Nå jobber jeg imidlertid midt i byen og lengre dager enn før, så jeg tenkte å prøve meg igjen. Kjøpte ny treningsbukse i går og har planer om å stille som slakt på f&s nede i vika i morgen ettermiddag! Hva med en liten konkurranse Mzfire - hvem som klarer å trene minst to ganger i løpet av neste uke? Selv om formen her er langt under frysepunktet og jeg utvilsomt kommer til å høres ut som en flodhest med astma i morgen, så er den lengste mila fremdeles den over dørstokken.... Mzfire, du er herved utfordret! :kgblunk:
Gjest Lizbet Skrevet 2. mars 2003 #7 Skrevet 2. mars 2003 Elisjeba - jeg kan godt overta dem!! Trener for å få på meg kilo og synest det er et slit. Eneste tipset jeg kan gi er som jeg gjorde. Tvang meg avgårde. De første to ukene (prøver å trene et par ganger i uka) var det et slit. Det var ikke ende på alle unnskyldningene jeg hadde Men nå er det rett og slett blitt en vane. Ikke noe problem i det hele tatt!! Lykke til!!
Veslejenta Skrevet 2. mars 2003 #8 Skrevet 2. mars 2003 Det enkleste er å få hjelp av en god venninne og trene sammen med henne. Da kan dere pushe på hverandre. Eller så kan du melde deg på noe som er fast noen ganger i uka og som koster litt så du føler at du MÅ gå. Eller så kan du finne deg en gulrot. Når du har gått ned så også mye så skal du koste på deg noe du har hatt lyst på lenge. Men det må være noe du virkelig har lyst på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå