Gjest Peppa Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Har en far som blir 50 snart! Han har det meste egentlig, men er en altmulig mann, kan alt om hus, bil og båt! Er veldig glad i å være på sjøen! Noen som har tips? Siden d er min pappa, så ville jeg gi noe spesielt! ikke noe billige fiskekroker på nille til 30,- stk liksom
Gjest Veronica Mars Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Både min og min samboers far ble 50 i fjor (på samme dag!), og da fikk de en dyr flaske vin hver. Men nå er de begge to godt over gjennomsnittet interessert i vin da.
Mines Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Siden han har det meste vil jeg anbefale en å gi en opplevelse gjerne med deg om det skulle være aktuelt; konsert/revy, restaurant og kino, storby weekend, tandemhopp.
Gjest Peppa Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 en kikkert hadde vært lurt!!! Men jeg har kjøpt et nytt snekkerbelte (trengtes) og noen garnblåser! Regner med at det faller i smak! Takk for tips alle sammen! Og kikkert skal vi kjøpe i julegave, for det trengst også
fil Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Pappa er også glad i å være på sjøen, så i 50 års gave kjøpte vi han en flott skipperlue. Ikke en billig caps på nille, men en i skikkelig kvalitet. Den ble han veldig glad for. Bruker den når de/vi er på båttur og får da markert både hvem som er kaptein på båten og høvding i familien.
Gjest care Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Hva med noe ordenlig fiskeutstyr. F.eks en flott fiskestang med utstyr?
prinsessa Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 Et vindtett og varmt jakke og buksesett til å ha på sjøen kanskje, Helly Hansen har vel mye slikt.
Amanlis Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 Har han Leatherman? Hvis ikke er jo det en utmerket gave til en mann som din far.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå