Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min vårlige optimisme begynte jeg her om dagen å vaske og legge bort vinterklær. Egentlig har jeg ikke noe godt system for sånne "sesongklær". Hva gjør dere? Eget skap, bod eller kjeller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Jytte
Skrevet

Jeg har noen klesskap på syrom og vaskerom. Her henger jeg klær som ikke brukes ... og her henger jeg opp støvlettene for vinteren.

Det er mest snakk om ulljakke og støvletter ... ellers synes jeg at jeg bruker mye av de samme klærne hele året. De typiske sommerklærne henger i skapet mitt hele året - jeg henger de ikke bort for vinteren. Sandalene legger jeg nederst i klesskapet mitt om vinteren .. om sommeren så setter jeg dem i en hylle på soverommet.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg pakker ikke vekk vintertøy. Det bare henger der hele året.

Skrevet

Gjennomsiktige søplesekker! Genialt.

Skrevet

Jeg har store plastbokser med lokk i kjelleren. På den ene siden står det "Vintertøy+navn" og på andre siden "sommertøy+navn". Boksene blir tatt opp og bytter innhold to ganger i året.

Jeg var i ferd med på pakke bort alt vintertøyet for et par uker siden, men heldigvis var jeg for lat til det. For i påsken lavet snøen ned igjen.........

Skrevet

Har et garderobeskap til dette bruk stående i loftsboden.

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt noen store, gjennomsiktige plastbagger på Ikea.

Disse var ikke dyre og i tillegg kan man skrive utenpå hva de inneholder. De holder seg bra i kjelleren. Bruker dem også til å pakke bort puter til solstolene på vinteren.

Endret av panda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...