Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2003 #1 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg trenger litt hjelp... Skal arrangere utdrikkingslag i juni. Tenkte at vi skulle ha en kokk på kvelden som laget litt god mat og gjorde litt stas på maten, og vinen selvfølgelig. Vet at mange andre også har gjort det, så hvem kan gi meg gode ideer til hvor jeg finner en slik kokk som ikke tar hele budsjettet, og som passer? Dette skal skje i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. mars 2003 #2 Del Skrevet 1. mars 2003 Hva med å ta kontakt med en kokkeskole? De kan sikkert hjelpe deg å finne en eller annen. Kanskje en tidligere elev? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest millamin Skrevet 2. mars 2003 #3 Del Skrevet 2. mars 2003 Hei ! Søk på Dagbladets side , de hadde en artikkel om det for ikke så lenge siden hvor en kokk kom hjem til deg og så kunne du enten være med å lage mat , eller bare kose dere så gjorde han hele jobben på kjøkkenet. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 2. mars 2003 #4 Del Skrevet 2. mars 2003 Hei Gjest, dersom du sender meg PM med mailadresse el.l. der jeg kan nå deg kan jeg gi deg noen tips om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #5 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg lurer også på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 29. april 2003 #6 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg kan også gi tips om gode kokker dersom du ønsker det. Send en gjerne en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå