Gjest Lund Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 (endret) Hvilke farge skal jeg ha til min brudebuket?brudekjolen er ivory farget Endret 14. april 2007 av Lund
*Emma* Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Den fargen DU liker best Jeg kan si rosa...det hadde jeg....elsker rosa...men det hjelper ikkeå foreslå rosa om du hater det
Gjest Lund Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Den fargen DU liker best Jeg kan si rosa...det hadde jeg....elsker rosa...men det hjelper ikkeå foreslå rosa om du hater det ← Kan man bruke rosa,kremfarget og gul?
Pinki Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Hvilke farger går bryllupet i ellers? Jeg skal ha samme farger i buketten som vi bruker på trykksaker og i borddekorasjoner etc.
Gjest Lund Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Hvilke farger går bryllupet i ellers? Jeg skal ha samme farger i buketten som vi bruker på trykksaker og i borddekorasjoner etc. ← Du mener rosa
Brudeberta70 Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Tror jeg hadde styrt unna gult hvis jeg skulle ha rosa og krem. Da hadde jeg heller tatt litt grønt. Jeg skal ha hele bryllupet i hvitt og rosa. Invitasjoner og alt går i lys rosa og hvitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå