sunfly Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Jeg treffer ikke mange jenter (arbeidsplass kun bestående av mannfolk der jeg jobber) - noen eldre damer på økonomi, men jeg er ung...) Stedet der jeg oppholder meg der det er flest jenter er på trening (helsestudio). I dag var det selvfølgelig en vakker jente når jeg trente; fikk øyekontakt i et lite sekund - og dum som jeg er ser jeg automatisk bort. Skulle vel bare sagt kort "Hei" i det øynene våre møtes, men det skjer liksom ikke - det er ikke meg. Men skal jeg ikke leve resten av livet ensom må det vel snart skje noe.... Så jenter; vil dere ikke bli kontaktet på trening eller er det ikke ønskelig? Tenker ikke på å bli kontaktet når dere "pusher" dere til max, men i mellom ett sett (en serie med repetisjoner på et apparat)... Og hvordan vil Dere da eventuelt bli kontaktet? Er det lite "Hei" ok, og ålreit hvis gutten tar kontakt igjen hvis dere ser hverandre på neste trening? For da er jo isen brutt...?
Wildy Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Jeg pleier å hilse på de "faste" som jeg ser igjen ofte på trening. Noen av de slår jeg av en liten prat med innemellom. Ser ikke noe galt i å få kontakt med folk på trening, men får litt fnatt om noen forsøker å sjekke meg opp rett etter første "hei"....
Maryell Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Ser ikke at det skal være noe galt i det. Hva med å prøve å finne en litt naturlig situasjon for å starte en samtale? Har opplevd å bli sjekket opp på treningssenter, bare smigrende det. Selvfølgelig er det ikke kult å dra sånne søplete sjekkereplikker, men å vise litt interesse skader ingen.
Gjest Hilde K S Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Jeg synes i grunnen at det er ok å bli tatt kontakt med uansett hvor det er, jeg.
Kylling Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Jeg har vel ikke opplevd å direkte bli sjekket opp på trening, men tror det har vært noen halvhjertede forsøk. Nå er ikke jeg singel da, og jeg oser nok "avvisning" lang vei, men det er en annen sak. Uansett - jeg ville IKKE satt pris på å bli sjekket opp når jeg er svett, rødsprengt i trynet og så videre. Hvis menn tar kontakt er det hyggelig det, men så lenge jeg aner at det ligger noe mer bak, så skygger jeg unna.
Frøken Freken Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Jeg ville ha syntes det hadde vært topp!! Hvis noen hadde sjekka meg opp når jeg var svett og jævlig og rødsprengt i ansiktet, så har han jo virkelig sett det verste av meg.. Men, jeg vil vel kanskje ikke sjekka opp en den første gangen jeg ser vedkommende på trening. Ta det litt over tid, få øyekontakt og smil litt, også kan du jo se når det har gått noen ganger om du tør ta mer initiativ. Om ikke annet, så kan du jo spørre om hun vil ta en kaffe etter trening. Søstra mi ble forøvrig sjekka opp på trening, husker ikke helt hvordan det foregikk, men hun ble virkelig paff. Men også veldig smigra
Gjest Hilde K S Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Alle blir vel smigret når noen legger an på en? Da vel og merke på en ordentlig måte og ikke på en slesk måte. "Hallå, snuppa mi."
Frøken Freken Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Alle blir vel smigret når noen legger an på en? Da vel og merke på en ordentlig måte og ikke på en slesk måte. "Hallå, snuppa mi." ← Hehe, sant nok. Men hvis noen hadde lagt an på meg sånn som jeg ser ut når jeg trener så hadde jeg virkelig blitt smigra. Er ikke akkurat noen skjønnhet etter 20 minutter på tredemølla
Gjest Hilde K S Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 Hehe, sant nok. Men hvis noen hadde lagt an på meg sånn som jeg ser ut når jeg trener så hadde jeg virkelig blitt smigra. Er ikke akkurat noen skjønnhet etter 20 minutter på tredemølla ← Er du ikke? Jeg er skikkelig smashing etter en time aerobic. Smashing er kanskje feil ord. Hot er mer beskrivende.
Gjest Pax Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Alle blir vel smigret når noen legger an på en? ← Jeg blir bare irritert. Det skyldes at jeg ikke vil bli sjekket opp for tiden, samtidig som jeg ønsker å være i fred når jeg går i det offentlige rom. Men er seff høflig, da.
honey21 Skrevet 9. april 2007 #11 Skrevet 9. april 2007 Jeg hadde ikke likt å bli sjekket opp, men jeg hadde ikke hatt noe i mot å bli kjent med noen for å være treningsvenninner/venner. Uansett tror jeg ikke noen av delene kommer til å skje fordi det er bare 30-40-50-åringer der hvor jeg trener (og jeg er ganske ung)
Iskvinnen Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 Det må vel være et helt greit sted å sjekke det. Jeg ville i allefall likt det. Fint at gutter viser interesse, bare det er på en fin måte.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2007 #13 Skrevet 13. april 2007 Jeg trener endel på helsestudio, og ja jeg har blitt sjekket opp der også. Det er alltids litt hyggelig å få litt oppmerksomhet, men ikke bli innpåslitende. Si i starten bare hei, enkelt og greit. Og det er vel ganske ok at du bare gjør dette i en periode. Så tar du en samtale når settingen er riktig. Men det er veldig slitsomt med mennesker som skal prate og prate på trenningen, derfor bør du være veldig observang på signalene hun gir deg. Dette går nok bra, bare ta litt mot til deg. Det er ikke like greit å komme i kontakt med nye mennesker, og om man ikke er veldig utadvendt så er det ekstra vanskelig. Kanskje hun har lyst til å komme i kontakt med deg også... lykke til
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2007 #14 Skrevet 13. april 2007 Tydelig at noen synes det er hyggelig og andre ikke. Og slik er det vel; hvorvidt det er fint å bli sjekket opp avhenger vel av livssituasjon, timing og også den som en blir sjekket opp av. Mitt råd til ts er å se an sjekkeobjektene. Selv er jeg singel, blir sjekket opp ofte og synes dette er kjempehyggelig. Likevel er det ikke alle jeg ønsker å blir sjekkt opp av eller har lyst til å prate med. Imidlertid tror jeg at jeg klarer å kommunisere dette på en forståelig måte, dvs er det noen i nærheten som jeg overhodet ikke ønsker kontakt med unngår jeg å gjøre meg lett tilgjengelig for den personen. Er det derimot andre som jeg synes virker ålreite vil jeg på en eller annen måte forsøke å virke mer imøtekommende, tilgjengelig og åpen. Jeg tror at en singel jente som er på utkikk vil synes det er fint å bli sjekket opp nesten hvor det skal være, dersom du er den rette. Tror det beste er å se an personene.Ikke sjekk opp en dame som overhodet ikke beveger blikket vekk fra seg selv og det hun driver med liksom! Sørg for å lodde stemning med øyekontakt og slikt først
Gjest m42 Skrevet 15. april 2007 #15 Skrevet 15. april 2007 Damer som trener ser rett og slett sexy ut. Dampende hete og svette, med håret litt i uorden. Slående likt rett etter en runde i senga.. Men det har dere tydeligvis ikke skjønt.. hehe
Gjest Frances Skrevet 15. april 2007 #16 Skrevet 15. april 2007 Å si hei og kanskje slå av en prat er greit, men vær obs på signalene og ikke ta det for langt med sjekkingen. Bruk heller tid på å bli kjent, hvis hun er interessert da.
Kattugla Skrevet 15. april 2007 #17 Skrevet 15. april 2007 Haha! Jeg ble engang (for mange år siden, mens jeg var fremdeles ung) sjekket seriøst opp av en fyr på et helsestudio og fremgangsmåten, jo, han lasset på meg info om 800-1000 kcal slankekurer og hvordan er best å kvitte seg (meg) med fett.. Greit nok å være hjelpelig, men jeg var ikke akkurat tykk da heller og følte meg passe "smigret" Så skulle han invitere meg ut og tok ikke nei for svar selvom jeg var opptatt den helgen det var snakk om (skulle reise bort) og ble så innpåsliten at jeg begynnte å le og ja, la oss si det ble ikke mer snakk om hverken middager eller slankekurer etter det..
Kattugla Skrevet 15. april 2007 #18 Skrevet 15. april 2007 Men hvis det var en sjarmerende mann med litt sosiale antennaer, så hadde det bare vært koselig
Gjest Marillia Skrevet 15. april 2007 #19 Skrevet 15. april 2007 Damer som trener ser rett og slett sexy ut. Dampende hete og svette, med håret litt i uorden. Slående likt rett etter en runde i senga.. Men det har dere tydeligvis ikke skjønt.. hehe ← Mulig noen damer ser sexy ut, jeg ser bare helt forj.... ut.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2007 #20 Skrevet 15. april 2007 Det er da et greit sted å begynne i alle fall, men det er viktig ( tror jeg) at det blir en naturlig setting, og ikke noe pågående. Små samtaler kan etter hvert utvikle seg til noe mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå