IsaCathrine Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Hårbørsten min er full av støv. Støvet, eller hva det er, har surret seg fast rundt hver og en av de "pinnene". Hvordan kan jeg få det bort? Sitter dønn fast, skal jeg fjerne støvet fra en og en "pinne" så kommer det til å ta en evighet.
Antoinette Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Kan du ikke legge den i bløt en stund i mildt såpevann?
Gjest LizT Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 dette "støvet" er rester av styling produkter og hår produkter generellt. dette er en jobb uten like å rengjøre. man skal egentlig rengjøre hårbørsten sin en gang i måneden sånn av ren vane og hygiene
IsaCathrine Skrevet 9. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2007 Stylingprodukter tror jeg ikke det er, for det bruker jeg ikke mer enn 2 ganger i året! Hvordan rengjør man den sånn månedlig da? Som Antionette beskriver over her?
LilleMy28 Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Det er også fett fra hodebunnen som legger seg ned der, det er litt av en jobb, men bør gjøres med jevne mellomrom.
Gjest LizT Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Det støvet er alt fra styling produkter, sjampo rester, balsam rester. (de fleste børster håret bløtt) Osv... rengjøring i mildt såpevann hjelper ikke... dette er nesten som sement (for å ta i litt) når det først sitter, og du må legge den i zalo i glo varmt vann over natta, riv av det du får til morgenen etter, og gjør det samme en gang til om du ikke får fjernet alt.
Gjest Fjellsippa Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Jeg bruker å vaske hårbørsten med sjampo. Tar en pinne mellon alle bustene for å få bort håret. Så tar jeg en oppvaskbørste (som jeg kun bruker til dette) og børster bustene. Hvis det er en sånn børste med plastknotter ytterst, kan det være håpløst å få bort det som sitter på hver bust. Tror det må være lo fra håndklær. Da er det for mye jobb å rengjøre, så da er det bare å kaste og kjøpe ny.
IsaCathrine Skrevet 9. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2007 Hvis det er en sånn børste med plastknotter ytterst, kan det være håpløst å få bort det som sitter på hver bust. Tror det må være lo fra håndklær. Da er det for mye jobb å rengjøre, så da er det bare å kaste og kjøpe ny. ← Yess, akkurat sånn. Plasknotter og støv. Masse støv. Tror nok mer på at det er støv fra ett generelt støvete rom og fra håndduker ol. Skal prøve med zalo og varmt vann og hvis ikke så må jeg vel bare kaste hårbørsten
Gjest LizT Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 det fungerer med zalo og varmt vann. gjorde det på børsten til min mor for ikke lenge siden, og den var ett syn for satan for å si det slik... den så ikke ut!!!!!!!!!
Cata Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Lag et litt sterkt grønnsåpevann og la børsten ligge i dette med busta ned i vannet en halv times tid. Ta den opp og skyll den godt i lunken vann etterpå og la den tørke (forutsetter at det ikke er trebørste med naturbust du har...). Jeg tipper du vil se en kraftig forbedring. Mulig det fungerer med annen såpe også. Jeg bruker grønnsåpe på mine børster siden det har en mild antiseptisk virkning.
IsaCathrine Skrevet 9. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. april 2007 Da tar jeg en runde med grønnsåpe nå, og om det trengs, en runde med zalo i natt..
Gjest LizT Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 ZALO det løser alt! Vi bruker det til og med i håret til kundene når de har fett hår, men det er ikke noe noen kunder vet noe om
IsaCathrine Skrevet 9. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. april 2007 ZALO det løser alt! Vi bruker det til og med i håret til kundene når de har fett hår, men det er ikke noe noen kunder vet noe om ← Såpass ja! Funker det med zalo og grønnsåpe på en gang kanskje?
venus* Skrevet 9. april 2007 #14 Skrevet 9. april 2007 ZALO det løser alt! Vi bruker det til og med i håret til kundene når de har fett hår, men det er ikke noe noen kunder vet noe om ← Slike ting burde du antagelig holde stilt om...
IsaCathrine Skrevet 9. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 9. april 2007 Nå ligger iallfall børsten i vasken med en god dæsj zalo og enda mer grønnsåpe.
Susannah Skrevet 9. april 2007 #16 Skrevet 9. april 2007 ZALO det løser alt! Vi bruker det til og med i håret til kundene når de har fett hår, men det er ikke noe noen kunder vet noe om ← Det kan ikke være seriøst??????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå