Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger solpudder jeg.. Kan noen hjelpe meg?

Hvilket er bra?

Skriv gjerne noe om pris, for det har litt å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på solpudder, og du får opp mange tråder.

Jeg er veldig fornøyd med Teraccotta fra Guerlain. Har både et vanlig (350 kr) og det nye Tan Booster (425 kr). Ser pent og naturlig ut, og det varer lenge.

Skrevet

Jeg er helt frelst på Body Shop sitt solpudder. Koster kanskje 250 kroner, men varer lenge og gir veldig pent resultat. Spander gjerne på deg en av de gode kostene deres også.

Skrevet
Spander gjerne på deg en av de gode kostene deres også.

Jeg kjøpte en sånn kost til bruk til roughen min, men syns ikke kosten er så bra jeg. Syns liksom all roughen havner på samme sted :sur:

Skrevet
Jeg kjøpte en sånn kost til bruk til roughen min, men syns ikke kosten er så bra jeg. Syns liksom all roughen havner på samme sted :sur:

Da bruker du nok for liten kost.. Jeg har to koster fra BS: Rougekosten og pudderkosten, og synes den sistnevnte er best fordi den andre gjør det du sier. Med den største kosten får du mye mer jevnt resultat og ikke så harde streker :)

Nå kommer BS med foundation børste snart også! Gleder meg :)

Skrevet

Har en sånn kost fra HM som funker veldig bra da.. Så vet ikke om jeg gidder å bytte.. de kostene er jo ganske dyre.

Skrevet

Jeg bruker mest Guerlain. Ellers går det i Loreal når lommeboken er tom, og Chanel når jeg skal koste på meg luksus. Alle tre varer lenge selv om det brukes ofte. Ser naturlige ut og lett å justere fargen.

Gjest Thalassa
Skrevet

Helena Rubinsteins solpudder er jeg veldig fornøyd med. Bruker en stor billig rouge kost som jeg synes gir bra resultat. Det koster ca 245 kroner på strawberrynet.com, noe som er over momsgrensen, men du får det jo igjen.

Skrevet

Takk for tips alle sammen!

Skrevet

Økonomitipset: Bronzing Powder fra HM var faktisk ikke dumt, og veldig billig da. Er mer gyldent i fargen enn det bildet viser, og det er passelig med shimmer. Koster 49,50. Det er utsolgt på hm.com, men du ser bilde her , det er det med sommerfuglen.

Skrevet

Kanskje jeg skal prøve HM sin i første omgang. Har en tendens til å kjøpe meg sminke som nesten ikke blir brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...