chanell Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Har seriøst nå startet med å få bort 4-5 kg som har sneket seg på i løpet av vinteren. Men blir litt frustrert, jeg drikker masse vann, men ikke enorme mengder, men føler nesten at jeg like godt kunne ha parkert på do, he he. Når jeg skal gå meg en lang tur for å brenne kalorier, så må jeg gå hjem tidligere enn planlagt for at jeg må tisse, når jeg legger meg om kvelden så må jeg stå opp en til to ganger etter at jeg har lagt meg, for at jeg må på do, å da blir jeg trett dagen etter. Huff blir bare litt frustrert, ikke så lett å gjøre de riktige tingene heller. Måtte bare få bråst ut litt frustrasjon.
Gjest Skya Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Hva med å planlegge dagene sine litt bedre? Ikke drikke rett før du skal gjøre noe. Det er mulig å få i seg nok vann uten å gå og drikke hele dagen.
aline Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 hvordan drikker du da? drikker du mye i puljer eller drikker du litt fordelt utover hele dagen? Jeg drikker masse, men har alltid flaska for hånden, så drikker ikke masse en gang i blant, om du skjønner. ellers kan det nok også være en vane, dette med å tåle å drikke mye vann.
happyhappy Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Kroppen din har begynt å reagere, det er jo flott! Den skiller ut en god del avfallstoffer som er i kroppen din. Har du kuttet ned på karbohydrater? For karbohydrater holder nemlig på vannet i kroppen din, og om du har minsket på dette, så kan det tenkes det er derfor du flyr sånn på do. Og kanskje du er sulten, og drikker mer? Kan det tenkes?
chanell Skrevet 11. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2007 Jeg har kuttet ut den daglige sjokoladen, kaker og søtsaker midt i uka, men skjeier ut på lørdagene, selfølgelig så hender det at jeg synder midt i uka også men på langt nær sånn som før. Spiser mye fiber, frukt og grønt. Så drikker jeg et glass vann før måltidene og endel slurker i ny og ned utover dagen, så håper det skal gå rette veien. Har bare kommet til minus 800 gram, men det er iallefall ikke pluss.
happyhappy Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Høres bra ut! Stå på Men drikker du en del kaffe kanskje? :kaffe: med tanke på all flyinga på do?
chanell Skrevet 11. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2007 Ja jeg drikker kaffe, ca to-tre kopper om dagen. Så går jeg turer, går fort for at de skal ha litt virkning, har blitt endel sofasitting nå i løpet av vinteren. Så skal jeg begynne å trene på helsestudio sammen med en venninde neste mnd, gleder meg.
happyhappy Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Kjempebra! Det burde du glede deg til! Både til timene de har, og bare det å gå ut av treningssenteret etter en hard, bra økt! Så deiliiiig Anbefaler foressten styrketrening på det varmeste. Setter igang forbrenninga skikkelig til og med dagen etterpå (virkningen varer to dager) Så prøv å trene det to dager i uka--og event. 20-30 kondisjon etter dette. Eller henge med på en av timene de har Trener selv tre dager i uka, kombinert godt kosthold. Blitt en vane for meg å kunne skeie ut i helgene, mot godt proteinrikt kosthold i uken.
chanell Skrevet 14. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2007 Oi, nå er jeg på minus 1,8 kg, da går det rette veien. Men regner med at de par-tre første kiloene blir de letteste å ta av, så blir det vel å gå litt treigere. I kveld skal jeg kose meg med noe godt. Har bestemt meg for å veie meg hver lørdags morgen. Premien etter hvert når målet blir nådd er et par dyre fine jeans, som jeg ikke har ville ha kjøpt før pga vekten. Da må jeg jo holde vekten for å komme inn i de, et triks for meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå