Gå til innhold

Mistet helt piffen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planla mye og intenst med en gang etter frieriet... men plutselig så mistet vi helt piffen på hele planleggingen..... Det har vart sånn ca 3-4 uker nå :forvirret:

Bare oss eller er dette litt normalt???

(Trøst meg med at det er normalt da dere ;) )

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er nok ganske normalt å gå lei en periode. Så lenge dere fortsatt vil gifte dere og får ordnet det dere skal til bryllupet så går det vel bra.

Skrevet

Det gjorde eg også. Dersom ein har litt god tid, blir det liksom ei periode der ein ikkje treng å gjere noko, fordi det ikkje hastar før det nærmar seg litt meir. Det tek seg opp att, heilt sikkert!

Skrevet

Dette tror jeg er helt normalt. Man kan lett bli satt litt ut av alt man skal tenke på. Tror hjernen fint tar seg en pause ved behov. Når tingene har fått roet seg litt og det blir litt nærmere, så kommer nok planleggingslysten tilbake :)

Skrevet
Det gjorde eg også. Dersom ein har litt god tid, blir det liksom ei periode der ein ikkje treng å gjere noko, fordi det ikkje hastar før det nærmar seg litt meir. Det tek seg opp att, heilt sikkert!

Dette tror jeg er helt normalt. Man kan lett bli satt litt ut av alt man skal tenke på. Tror hjernen fint tar seg en pause ved behov. Når tingene har fått roet seg litt og det blir litt nærmere, så kommer nok planleggingslysten tilbake :)

:Nikke: Akkurat slik følte jeg det også, men nå når det er bare litt over 2 måneder igjen er det noe helt annet! Ta det med ro, det er nok heeelt normalt :)

Skrevet

Det er forhåpentligvis normalt. For noen kan det virke som om selve bryllupsdagen er det viktigste, ikke det som kommer etter.

Hvorfor stresse med det...et bryllup skal nå være en gledes dag, ikke et blodslit.

Skrevet

Hvem har sagt at planlegging av store selskpaer skal og må være gøy? Selv synes jeg slikt er kjedelig, også da jeg giftet meg.

Skrevet

Er det lenge til dere skal gifte dere? Jeg syntes også at all planleggingen var et ork å tenke på når det var ganske lenge til bryllupet. Men nå når det er bare 3 mnd til og vi har fått gjort endel synes jeg det bare er gøy.. Mye greiere når en har komt litt i gang :)

Jeg er en sånn type som alltid er sent ute med alt da, så det gikk litt sent opp for meg at det faktisk var på tide å begynne å planlegge hvis vi ville få noe gjort.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...