Gunn-Kristin Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Hei Lenge siden jeg var her nå. Sjelden jeg er på nett i det heke tatt egentlig. Kommer aldri på hva jeg kan gjøre, også skrur jeg av pc`n Men her er jeg. Og jeg lurer stadig på det gode liv. Det vil jo være individuelt hva hver og en mener dette er. Og det er forsåvidt grunnen til at jeg vil spørre hva som er det gode liv, for dere? For meg er det, nå, å få fosterbarn. Jeg ønsker å få gå hjemme og stelle med barn og dyr. Har to flotte gutter selv, på 13 og 15. Og vi er enstemmige i forhold til forsterbarn. Vi kjenner flere som er og har fosterbarn, og mener å vite hva vi går til. I den grad det er mulig naturligvis. Også har vi noen "fosterdyr" som trenger stell og omsorg. Så altså, for meg mener jeg det gode liv vil være å få ha en liten økologisk gård, mens jeg tar vare på mennesker og dyr som ikke har hatt det bare greit. Jeg tror ikke dette vil bli rosenrødt og konfliktfritt. Men det er altså det jeg vil. Så får vi se om jeg kommer med på Pride-kurs nå i mai Jeppjepp Nå er det deres tur Klem rund baut
IsaCathrine Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Det gode liv for meg: Få meg kjæreste, utdanning, barn, hus, bil, god nok økonomi til å kunne gjøre ca det vi vil - som å dra på ferier - uten at det går utover resten av økonomien. Og ikke minst muligheten til å gå hjemme med egne barn så lenge jeg har lyst. Har også lyst på ett fosterbarn.
Jens Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 For meg har det gode liv vært denne påsken! Var føst på fjellet med masse voksne og masse barn og kost oss, og så har mannen min, sønnen min og jeg vært hjemme noen dager bare vi tre, og bare kost oss, raket i haven, lekt, kost, laget god mat, sovet mye, og bare vært vi tre. Lenge siden jeg har hatt det så bra.
Gjest Fruktfat Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 det gode liv er å sitte ute i boblebadet med en kald pils
mamma_mia Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Det gode liv er å ha det bra med seg selv uansett hvordan en velger å leve For meg er det å ha familie, og ikke for mye stress i livet..
hulya Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 for meg familen,messe barn ,en snill man,uten stress,penger,bare den for meg
momo Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 For meg er det gode liv mannen min og barna mine!!!! Hvor bra vi har det sammen. Noe mer enn hva jeg har som jeg ønsker meg, må være bedre helse og mer penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå