Gå til innhold

Forlover

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har skaffet meg en forlover til bryllupet. Jeg er 30 år og forloveren min er 42 år. Synes dere hun er for gammel til å være forlover? Vi har kjent hverandre i 8 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Hvorfor skulle hun være for gammel ? Synes DU det ? Hvis ikke,-kjør på! Alder burde vel ikke ha noen betydning sålenge dere er gode venner og du vil ha henne som forlover ?

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei jeg synes ikke hun er for gammel. Jeg tenkt mer på reaksjonene i bryllupet. Men det har jo egentlig ikke gjestene noe med.

Hun synes det var en ære å bli spurt og hun takket ja med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled dere over vennskapet..Det er ingen grunn til at hun ikke skulle bli en super forlover.Lykke til!!Håper det blir meg en vakker dag... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening: vennskapet viktigast - ikkje alder...

Lykke til, Vestlandstausa som skal ha to forloverar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor hun skulle være for gammel??? Alder har da ingenting med saken å gjøre, det går vel mer på hva hun betyr for deg?! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ingenting med saken å gjøre, velg den du føler er komfortabel med oppgaven, og som du ønsker. Hva alle andre mener er vel ikke så interessant, vel?

Jeg hadde mannlig forlover jeg - og fikk reaksjoner - positive fordi jeg hadde valgt etter hjerte og ikke etter hva som tar seg best ut for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Alder har da vel ingen betydning. Sambo's forlover er 13 år eldre enn han selv (27 og 40). Han har mange gode venner på hans alder, men ingen helt som han. Derfor var valget lett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Syns ikke alder har noen som helst betydning for hvem man skal velge til forlover. Får av og til følelsen at det er uskreven regel at det må være en venninde av deg og helst noenlunde på samme alder. Det er jo bare tull,jeg skal ha min kusine til forlover. Hun er vel 10-11 år eldre enn meg, men det har jeg ærlig talt ikke tenkt på en gang. Ingen av gjestene som reagerer på det, da er det i så fall deres problem hvis noen skulle tenke slik. Velg etter ditt eget hjerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...