Mettem Skrevet 9. april 2007 #1 Del Skrevet 9. april 2007 Hvilke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. april 2007 #2 Del Skrevet 9. april 2007 En liten oversikt: http://www.dinside.no/php/art.php?id=100461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi26 Skrevet 9. april 2007 #3 Del Skrevet 9. april 2007 Skal du over 500.000 i lønn bør du kanskje velge et yrke som gir delvis resultatbasert avlønning. Da har du mulighet for å påvirke selv i all fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 9. april 2007 #4 Del Skrevet 9. april 2007 Mine foreldres nabo er overlege på et sykehus og tjener ca 600 000 i året. Men; da jobber han veldig mye, med vaktordning og stort ansvar. Ellers er det vel en del selvstendig næringsdrivende som kan komme opp i slike summer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. april 2007 #5 Del Skrevet 9. april 2007 IT-konsulent. Og da slipper du til og med unna med normal arbeidstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 9. april 2007 #6 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg har ei venninne som er butikksjef, hun har fastlønn på 470.000.- pluss 100.000,- i bonus. Hun har ikke engang noen utdannelse, det er noen som får det til...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. april 2007 #7 Del Skrevet 9. april 2007 IT-konsulent. Og da slipper du til og med unna med normal arbeidstid. ← Det er ikke alltid min gjør det, for når det nærmer seg produksjonssetting så er det mye overtid. Men det er da til å leve med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. april 2007 #8 Del Skrevet 9. april 2007 Det er ikke alltid min gjør det, for når det nærmer seg produksjonssetting så er det mye overtid. Men det er da til å leve med. ← Ja, det hender jo samboeren min må jobbe overtid, de fleste yrker har vel litt overtid fra tid til annen, men det er heldigvis mer unntaket enn regelen. Han har jo i tillegg fleksitid og mulighet for å jobbe hjemme, så det er veldig greit i grunnen. Men poenget var vel at man ikke trenger et yrke med mye ekstraarbeid og rare arbeidstider for å tjene godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. april 2007 #9 Del Skrevet 9. april 2007 IT-konsulent. Og da slipper du til og med unna med normal arbeidstid. ← Kommer jo an på hvilken bransje. For øvrig så tjener mange selvstendig næringsdrivende godt over 500 000. Fiskere for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. april 2007 #10 Del Skrevet 9. april 2007 Ja, det hender jo samboeren min må jobbe overtid, de fleste yrker har vel litt overtid fra tid til annen, men det er heldigvis mer unntaket enn regelen. Han har jo i tillegg fleksitid og mulighet for å jobbe hjemme, så det er veldig greit i grunnen. Men poenget var vel at man ikke trenger et yrke med mye ekstraarbeid og rare arbeidstider for å tjene godt. ← Sant det. Det er slik for sambo også, og er man flink og har gode kvalifikasjoner så kan man tjene over 500K. Men det aller viktigste da er å være veldig interessert og dyktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 10. april 2007 #11 Del Skrevet 10. april 2007 jeg kjenner en bilmekaniker som tjener over 500 000 i året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå