Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Dette er et spørsmål til alle dere som har vært utro. Brukte dere kondom under sidespranget slik at dere ikke utsatte deg selv eller fast partner for smitte?
Gjest =tentacle= Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Tar meg en liten frihet og omskriver spørsmålet så du får flere svar : Dere som har hatt sex med en mann/kvinne som da var i et forhold, ble det brukt kondomer da? For mitt vedkommende, han som lot som han var singel, hadde ikke kondomer...
Brunhilde Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Nei. Kjente vedkommende godt, tok sjansen, gikk bra.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Nei, jeg søker spenning, det er liksom litt av poenget..
valentino Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Nei. Kjente vedkommende godt, tok sjansen, gikk bra. ← Du tenkte ikke på kjæresten din ett sekund? 1
Sunil Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 (endret) Hvorfor må man alltid tenke på noen? Endret 10. april 2007 av Sunil
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 Ehem, man tenker jo sjelden på kjæresten når man er utro da... Burde vel ikke forbause noen.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2007 #9 Skrevet 10. april 2007 Noen ganger med, noen ganger uten. Det var best uten.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2007 #10 Skrevet 10. april 2007 Uten !! Trengte det ikke av hensyn til prevensjon, hadde kjent ham i 10 år og vært kjempegode venner og viste egentlig hva han stod for. Pluttselig bare datt en kjempeforelskelse ned over oss.... Jada... jeg vet hva mange vil si og selvfølgelig kunne han hatt noe dritt han ikke viste om men dette var ikke en som "knulla" rundt. Det har gått bra !!!
valentino Skrevet 10. april 2007 #11 Skrevet 10. april 2007 Hvor har det blitt av medfølelsen for andre mennekser? 1
valentino Skrevet 10. april 2007 #12 Skrevet 10. april 2007 Noen ganger med, noen ganger uten. Det var best uten. ← Uten !! Trengte det ikke av hensyn til prevensjon, hadde kjent ham i 10 år og vært kjempegode venner og viste egentlig hva han stod for. Pluttselig bare datt en kjempeforelskelse ned over oss.... Jada... jeg vet hva mange vil si og selvfølgelig kunne han hatt noe dritt han ikke viste om men dette var ikke en som "knulla" rundt. Det har gått bra !!! ← Er det bare meg som får en vond følelse inni meg av å lese slikt? 1
Gjest Gitte Skrevet 10. april 2007 #13 Skrevet 10. april 2007 Dere som har hatt sex med en mann/kvinne som da var i et forhold, ble det brukt kondomer da? ← Svarer på dette spørsmålet siden jeg ikke har vært utro, men hadde sex med en opptatt mann når jeg var singel. Ja, vi brukte alltid kondom. Kjente han, men stolte ikke på han.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2007 #14 Skrevet 10. april 2007 Utrolig hvor naive mange er med utsagn som: kjente han, stolte på han... Ja, det står jo ikke skrevet i pannen om man har noe smitte da. Kansje en grunn til at det er klamydia som florere for tiden? Alle andre som er smittet av sykdommer som kommer av ubeskyttet sex, de stolte vel på han/henne? Det er like dumt som når mannen sier: jeg trodde hun brukte p-piller...for å fraskrive seg ansvar.
Gjest Gitte Skrevet 10. april 2007 #15 Skrevet 10. april 2007 Utrolig hvor naive mange er med utsagn som: kjente han, stolte på han... Ja, det står jo ikke skrevet i pannen om man har noe smitte da. Kansje en grunn til at det er klamydia som florere for tiden? Alle andre som er smittet av sykdommer som kommer av ubeskyttet sex, de stolte vel på han/henne? Det er like dumt som når mannen sier: jeg trodde hun brukte p-piller...for å fraskrive seg ansvar. ← Helt enig. Som jeg skrev over: jeg kjente han, men jeg stolte ikke på han. Når vi hadde avsluttet "forholdet" ringte han å sa han hadde klamydia. Jeg testet meg, jeg hadde det ikke. Kondom er fint.
Brunhilde Skrevet 11. april 2007 #16 Skrevet 11. april 2007 (endret) Tar meg en liten frihet og omskriver spørsmålet så du får flere svar : Dere som har hatt sex med en mann/kvinne som da var i et forhold, ble det brukt kondomer da? For mitt vedkommende, han som lot som han var singel, hadde ikke kondomer... ← Nei. Kjente vedkommende godt, tok sjansen, gikk bra. ← Du tenkte ikke på kjæresten din ett sekund? ← Mitt tilfelle var som =tentacle= skisserer. Nei, men det hendte at jeg sjenket hans kone en tanke, noe som i siste ende gjorde at jeg avsluttet forholdet. Han var klar for å leve et dobbeltliv i mange år, jeg var ikke fornøyd med å være nummer to. Har altså bidratt til utroskap, men har faktisk aldri selv vært utro i et forhold. Endret 11. april 2007 av Linus 1
gizmoo Skrevet 11. april 2007 #17 Skrevet 11. april 2007 Eksen min var notorisk utro i løpet av de fire årene vi var sammen, og tror ikke han brukte kondom veldig ofte den jæv.... Skjønner ikke hva sånne folk tenker på jeg? For det første er de utro, noe som er ille nok, og for det andre risikerer de å smitte partneren sin med alt mulig rart... Jeg var heldigvis ikke så uheldig, men må innrømme at jeg ble ganske stressa når alt kom for en dag. Men folk som er utro/ bidrar til utroskap lurer bare seg selv... Til mitt forsvar må det bare nevnes at eksen var psykopat, og ingen skjønte at han løy. Ikke bestekompiser en gang, for han løy hele tiden til de også uten et snev av dårlig samvittighet. Hvis han hadde klart å smitte meg med noe den gangen, skulle jeg latt han angre for resten av livet
Gjest Den onde Skrevet 11. april 2007 #18 Skrevet 11. april 2007 Men folk som er utro/ bidrar til utroskap lurer bare seg selv... ← Hva mener du egentlig med dette? For det første så ER det forskjell på å være utro og å bidra til utroskap. For det andre så tror jeg ikke noen som er utsatt for utroskap er i stand til å se objektivt på saken.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2007 #19 Skrevet 11. april 2007 Jeg har ikke vært utro, men var en gang i et forhold som elskerinnen. Jeg tok ALLTID initiativ til kondombruk(han ville at vi skulle ha sex uten..) Er heldigvis kommet ut av dette forholdet nå da.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2007 #20 Skrevet 11. april 2007 Hvor har det blitt av medfølelsen for andre mennekser? ← Ja, jeg skjønner spørsmålet men det er vel ikke dette som er spørsmålet og diskusjonen her. Hvis det er utroskap dere ønsker å diskutere så meld dere på i en diskusjon som omhandler etikken i dette. Her var det spørsmål om vi brukte kondom !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå