~white lady~ Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 der man får kjøpt md formulations produkter, eller kan man kun bestille via nettet?
Gjest LizT Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 må si jeg er blank, og vet ikke hva dette er en gang
Antoinette Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Flere hudpleiesalonger fører md, Parfymelle kjeden også.
LilleMy28 Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Hudpleien på Storo senteret har iallefall MD, men det er dyrere enn på nettet.
~white lady~ Skrevet 9. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2007 Takk folkens! Jeg er bare litt skeptisk til å bestille ting via nett (spes fra utland) mye greiere å kjøpe i butikk, da slipper man eventuelt tull...
Antoinette Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Takk folkens! Jeg er bare litt skeptisk til å bestille ting via nett (spes fra utland) mye greiere å kjøpe i butikk, da slipper man eventuelt tull... ← Det er nok på tide og komme over denne skrekken i 2007. Jeg sparer tusenvis av kroner i året på å kjøpe hår- og hudpleieprodukter over nett. Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har opplevd noen problemer. Så lenge du velger seriøse sider så går det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå