Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva ligger prisen på denne i norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke mange som selger gdh i norge, men de ligger nok rundt 1000,- vil jeg anta. Vi har de ikke på salongen, nettopp fordi de er dyre i innkjøp og da blir utsalg veldig dyrt.

Gjest Tweek
Skrevet

Er ikke sikker, men det er veldig dyre. Mer enn en 1000-lapp.

Skrevet

har noen noen andre rettetenger som funker bra å anbefale?

Skrevet

så lenge de er keramiske, så spiller ikke merket noen rolle. ikke la dere lure av prislappen. de til 200,- på rema er lik så bra :)

Gjest Tweek
Skrevet

Det står minton på min. Fikk den i gave, men tipper den ble kjøpt på expert o.l

Har hatt den i 2 år ca, og den er kjempegod :)

Skrevet

Jeg kjøpte en på Adam og Eva salong for 4-5 år siden, den kostet flesk (kr.1500), men den er dritbra. Den bruker mye kortere tid enn mange andre, og da blir det mindre skade på håret, og den er kjempefin til å lage krøller med også (viss du kan den teknikken). Før jeg kjøpte denne hadde jeg to andre typer, men da brukte jeg nesten 20 min for å få mitt vanlige tynne nordiske hår med litt fall i skikkelig rett, men denne bruker jeg ca. 5 min.

Gjest Advena
Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Advena
Gjest Keycha
Skrevet

hva er det som er så spesielt med gdh rettetang?

Skrevet

Min kostet 1600, og da tror jeg faktisk den var nedsatt med et par hundrelapper.

Skrevet

gdh er ett merke somm allt annet... det er merket man betaler for. vær litt forsiktige med babyliss da... min vennindes babyliss tang eksploderte her om dagen da hun satte i kontakten :forvirret:

Skrevet

En GHD rettetang koster 1500 kr i Norge. Når det gjelder rettetang så får du hva du betaler for. Å påstå at en keramisk tang er like bra fra elkjøp (eller noen tang som koster under 1000 kr) er tull. Jeg har forsøkt utallige "billige" rettetenger, men ikke noe kan måle seg med GHD engang. Viss en bruker rettetang regelmessig så bør en legge litt penger i å kjøpe en skikkelig en. Det sliter mye mindre på håret.

Rettetanga tar under 10 sek å varme opp, håret får en glans som andre rettetenger ikke gir, håret holder seg rett frem til du vasker håret så lenge du ikke oppsøker fuktighet, du trenger bare å gå over hvert hårparti en gang med rettetangen (hele håret tar under 10 min å rette ut).

Min aller beste invistering noen gang er faktisk GHd rettetangen min. Kjøpte den gangen lookfantastic lurte tollen, men betalte likevel 1300 kr for den.

Gjest Tweek
Skrevet
gdh er ett merke somm allt annet... det er merket man betaler for. vær litt forsiktige med babyliss da... min vennindes babyliss tang eksploderte her om dagen da hun satte i kontakten  :forvirret:

Det har jo ikke noe med babyliss. Det kan skje alt.

Min hårfhøner begynte å ryke som pokker tidligere i år, men det hadde jo ikke noe med merke å gjøre, men hadde med at norwegian ikke hadde vært så forsiktig med bagasjen.

Min rettetang kostet vel et par hundre, den er passe stor/liten og lett i hånden. Den er varmet opp på få sekunder, og tar max 10 min før alt er rettet.. Men så kommer det jo også ann på hvor "ustyrlig" hår man har i utgangspunktet da.

Skrevet

jeg er frisør, men kjøpte rettetanga mi på rema1000 til 200,- for tre år siden. dn er knakende go, og like bra som gdh :) SÅH! :)

Gjest Tweek
Skrevet

Må du si at du er frisør i vært innlegg?

Vi vet du er det. Jeg trodde de fleste frisører ville at alle skulle kjøpe ting hos frisør salonger, men du oppfordrer alle til å kjøpe shampoen sin på nille.

Skrevet
Må du si at du er frisør i vært innlegg?

Vi vet du er det. Jeg trodde de fleste frisører ville at alle skulle kjøpe ting hos frisør salonger, men du oppfordrer alle til å kjøpe shampoen sin på nille.

hva er problemet? er ikke det bra da? .... :overrasket:

Gjest Tweek
Skrevet
hva er problemet? er ikke det bra da? ....  :overrasket:

Joda, men at hun må fortelle at hun er frisør, og at man kan kjøpe shampoen på smart club/nille er vel strengt tatt ikke nødvendig.. De alle fleste har fått med seg dette nå.

Skrevet
Joda, men at hun må fortelle at hun er frisør, og at man kan kjøpe shampoen på smart club/nille er vel strengt tatt ikke nødvendig.. De alle fleste har fått med seg dette nå.

Jeg leser ikke/kommenterer ALLE innlegg her på kvinneguiden, så at hun nevner ting flere ganger synes jeg bare er bra for da får jeg med meg det jeg også.. er vel litt treg jeg :sjenert:

Gjest -eline-
Skrevet
så lenge de er keramiske, så spiller ikke merket noen rolle. ikke la dere lure av prislappen. de til 200,- på rema er lik så bra :)

Thja, det er kjempeforskjell mellom min rimelige keramiske rettetang (Vidal Sassoon-something) og GHD-tanga til venninna mi. Begge blir fort varme, men førstnevnte må dras gjennom håret mange ganger for å få det slett (jeg har litt krøller) og det holder seg heller ikke slett like lenge. De gangene jeg har brukt GHD-tanga så har jeg hatt like slett hår dagen etter, mens krøllene begynner å sprette opp etter noen timer når jeg bruker rettetanga mi.

Så GHD-tang står på ønskelista mi, tenker jeg kjøper en neste gang jeg er i UK.

Skrevet
Joda, men at hun må fortelle at hun er frisør, og at man kan kjøpe shampoen på smart club/nille er vel strengt tatt ikke nødvendig.. De alle fleste har fått med seg dette nå

jeg tror hun sa at hun var frisør for å forklare at hun har litt peiling på hår, og derfor er ganske kvalifisert til å uttale seg :)

Min Babyliss wet'n'Dry er jeg selv ikke særlig fornøyd med, men venninner av meg som har den samme, liker den kjempegodt. Mitt hår er stort og krøllete, så jeg tror egentlig ingen rettetang vil gjøre meg 100% fornøyd :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...