Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fulgt med på Idol på TV2. Liker slike program. Men, så er det disse dommerne og deres meninger og anbefalinger.... er det virkelig noen ( også i TV2 ?!) som innbiller seg at det de sier ikke påvirker menneskemassen som stemmer...?! Noen av dommerne er mere direkte enn andre, f.eks. Carl Fredrik ( er det det han heter ?! ). Hans som ihvertfall var hoveddommer. Han er nesten konsekvent negativ, men når de to kandidatene han har plukket seg ut synger - ja da sier han rett ut at han håper publikum vil stemme på dem. Påvirker ikke dette ?! I gårsdagens program var det flere som var dyktige, og det vare flere som ( -og her kommer min subjektive mening.. ;) ) var bedre og som så sunnere ut enn den "blodfattige" Rebecca..!!! Men fordi dommerne helt tydelig sa hvem de mente skulle gå videre, ja da ble jeg ikke overrasket over hvem det var som vant.... Mulig alle andre i vårt langstrakte land er helt enige med dommerne ( bortsett fra meg !! ), men hittils i konkurransen har alle favorittene til dommerne blitt trukket ut. Er dette bare tilfeldigheter?! Det bør det være, ellers er det lite vits å blande seerne inn...

Hilsen en som akkurat nå er engasjert i Idol, og bare litt "irritert"... ;) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dommernes vurderinger påvirker nok seerne, ja. Jeg synes ikke det er så dumt. Jeg tviler på at alle seerne er i stand til å velge kandidat etter saklige kriterier, f.eks. fjortisjenter kan henge seg opp i den søteste gutten.

Synes Rebecca er fantastisk flink! Jeg håper hun vinner.

Det er for øvrig en Idol-tråd under "Kultur og litteratur" (eller hva det nå heter). Foreslår at vi fortsetter der.

Skrevet

Tror dere egentlig at telefonstemmene teller da/ eller at det er bare de som teller?

Har vanskelig for å tro det jeg, blir jo de to som dommerane vil hver gang.

Syntes Rebecca var helt elendig jeg da, virket så kvalm!

De fleste gjorde det mye bedre enn henne iallefall. :)

Gjest Nelle (ikke innlogget)
Skrevet

Rebecca er min absolutte favoritt. Hun er vanvittig flink til å synge, har særegen stemme/stemmebruk, hun har personlighet og er utrolig søt.

Jeg var også enig med dommerne sist gang, men den første gangen var jeg slett ikke enig i at Guro og Dordji (var det det de het?) skulle komme videre.

Jeg synes det er greit at dommerne gir uttrykk for sine meninger. Vi må jo ikke undervurdere oss selv så til de grader at vi sitter igjen og tror at seerne av dette programmet ikke har integritet nok til å stemme på de de selv synes er bra!

Nelle :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...