Gå til innhold

fjerne sting selv..

treningsjenta

Anbefalte innlegg

har jo da fjernet oen føflekker og stingene skal da fjernes i etterkant.. lurer litt på om jeg kan fjerne disse selv. ? må jeg gå til legen? det tar vel knappe to minutter å fjerne dem, og lege koster samt at det er laaang ventetid hos legen min.

kan vel ikke være all verdens å fjerne disse selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Du kan fjerne dem selv om du vil.

Tar ca 3 min og du trenger pinsett og en liten saks.

Klipp opp vær knute og dra trå tråden vekk. Enkelt hvis stingene er på et sted du rekker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du kan be helsesekretærene på legesenteret om å fjerne de for deg. De gjør det raskt og effektivt, og det pleier som regel ikke koste noe heller. Bare ring på forhånd og spør nårtid det passer best å stikke innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to gangene jeg har tatt føflekk har jeg tatt stingene selv. Ikke noe problem. Bare holdt i knuten så jeg ikke klipte i huden, og huske da å bare klippe på den ene siden så du har en ende å dra i

ille visst den skulle bli sittende igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver

Ikke noe problem å ta sting selv. Jeg har gjort det på alt jeg har sydd, minus ett bein med sting som var ganske inngrodd.

Jeg hadde en liten skalpell uten skaft, men en skarp kniv/saks gjør samme nytten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Kom på en litt morsom historie: for noen år siden ble min far operert i hånden, med påfølgende sying. Han sa så kjekt på sykehuset at stingene de kunne hans datter ta, for hun var sykepleier. Stor var min overraskelse da stingene skulle taes: det var ca 80 stk!, og de var små!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...