Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skaffa meg et slikt 25 klippekort på bomringen, fjelllinjen. det raste inn en regning men jeg kan da umulig å ha kjørt 25 ganger allerede... det skjønte jeg ikke helt...er det noe steds man kan sjekke hvor mange ganger man har passert / har igjen av passeringer?

og hvordan blir det i forhold til denne regningen. står ingen forfallsdato på den. hva om jeg betaler for sent, passerer uten å ha betalt

Videoannonse
Annonse
Gjest niomi
Skrevet

Med klippekort forhåndsbetaler du. Så det er de første 25 klippene du skal betale nå, dersom du ikke allerede har gjort det. Forfall er asap.

Skrevet (endret)

Du får regning før du har brukt opp klippene, og forfall er før du har brukt opp klippene. Hvis det er første regning, så er forfall asap, som nevnt. Litt avhengig av hvilket bomselskap du har avtale i. Ta en kikk på nettsidenetil bomselskapet, og les avtalevilkårene. Der står det sikkert litt om hvordan det fungerer.

Link til alle bomselskapene som har autopass finner du på http://www.autopass.no

Endret av Druscilla
Skrevet

den aller første regningen er betalt for en mnd siden.

Gjest niomi
Skrevet

Dette står på fjellinjen sine sider:

Periodeavtaler må betales før forfall. Har du ikke mottatt faktura, er du likevel pliktig til å betale før bruk. Klippekort-avtale har ingen forfallsdato.

Periodekort faktureres ca. 2 uker før forfall, som er den 25 i måneden før perioden som betalinga gjelder for.

Når du har 15 klipp igjen (25-klipps kort) eller 20 klipp for 100-350-klipps kort) får du tilsendt ny faktura. Denne trengs som regel ikke å betales før du blir signalisert med hvitt pluss ved passering. Da er det 5 klipp igjen. Men vær oppmerksom hvis du kjører mye eller belaster passeringer i andre AutoPASS-anlegg med belastning av klippekort.

Skrevet

Hvis du går inn på fjellinjen sine nettsider kan du legge deg inn som bruker og se hvor/antall ganger du har passert.

Vær også obs på at om du bruker brikken i andre bomstasjoner enn fjellinjen sine rundt Oslo, vil det kunne trekkes flere klipp. Oslofjordtunellen tar feks 4,5 kipp eller noe sånt.

Skrevet

Gå inn på fjellinjen.no og registrer deg. Da får du full oversikt over ditt abonnement og kan se alle passeringene hos de forskjellige bomselskapene.

Skrevet

registrerte meg i går men ikke fått mail enda. sjekka søppelposten også men intet..hm prøve igjen jeg tror jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...