Gå til innhold

Ufrivillig singel

Kenna

Anbefalte innlegg

For 3 dager siden slo typen min opp med meg, det kom vel ikke som et sjokk.

Ting har vært litt dårlig en liten stund, og jeg visste han trengte litt tenketid.. jeg ville gi han denne tenketiden med å dra hjem en stund (vi bor sammen), men han ringte og ba meg komme tilbake.

Så slår han opp et par uker etterpå, har ikke de samme følelsene for meg mer..

Jeg er egentlig helt knust, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal greie å komme meg opp igjen fra dette. Jeg elsker gutten så høyt, og vil bare ha han tilbake igjen..

Vi må bo sammen som venner i 2 måneder til, og jeg tenkte at hvis jeg bare var søt og grei og snill nok så fikk han mer enn vennefølelser.. Dette er vel bare naiv tenkning av meg?

Tror jeg bare trenger hjelp eller råd, jeg orker ikke ligge i senga mi og gråte hele dagen..

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For guds skyld hev deg over det!

Du får han aldri tilbake hvis du legger deg langflat etter han iallefall.Prøv å gå videre med livet ditt, dra på fest, ha det gøy, vær supersingel og flørt vilt!Det funker litt når man føler seg på bunn....

:klem::klem: vet åssen det er....men du må bare sparke deg selv i rompa og prøve å leve uten ham. etterhvert ser du at det klarer du fint, og ja, kanskje han merker det han også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Man kommer seg over det. Ja, det verste man kan gjøre er å legge seg langflat.

Det er vår. Lev livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_marit_*

lurer på hvordan det går med denne kenna nå.. er gått en mnd vel.. jeg smugkikket litt bakover i tid her... jeg har og kjærlighetssorg og har det kjipt.. ble slutt idag.. var nok for det beste, men er grusomt når man bare vil ha den personen å ikke kan tenke seg noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
lurer på hvordan det går med denne kenna nå.. er gått en mnd vel.. jeg smugkikket litt bakover i tid her... jeg har og kjærlighetssorg og har det kjipt.. ble slutt idag.. var nok for det beste, men er grusomt når man bare vil ha den personen å ikke kan tenke seg noen andre.

Bli voksen! Det var bare en kjæreste. Du er klar over at det finnes krig i verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hmmm_*

Det var da voldsomt til krasse kommentarer for noen som akkurat har blitt single... Klart det er tøft etter bare noen dager, selv om det er krig her i verden... :overrasket:

Tror det beste er å komme seg ut. Finne på noe, prøv å ikke grave deg ned i din egen medlidenhet... Det er tøft nå, men det vil gå over.

Håper det ordner seg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjærligheten er noe av det beste man har. Etter et brudd, går man som regel gjennom en livskrise. Det er absolutt ikke rart at dette er tungt.

Jeg ser det er lenge siden du startet denne tråden, men vil bare si at jeg håper det går bedre med deg, og at du holdt hodet høyt og hevet deg over det.

Til gjest-marit. Mange varme tanker til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maysen

Jeg synes det er utrolig usaklig å blande krig inn i dette...

Blir samme som å bringe de sultne negerbarna på bane når man ikke greier resten av middagen...

Når det er sagt, så er det jo greit å få et litt perspektiv på det hele når det står på som verst. Når man har kjærlighetssorg så er det liksom ingen ting annet som eksisterer.

Jeg hadde helt sykt sorg. Det eneste som hjalp var å snakke med venner, gå laaange turer hele tiden for å få bort tankene, engasjere meg i frivillig arbeid og unngå for guds skyld mislykkete dater...

Nå har jeg en ny kjæreste som jeg er veldig glad i. Allikvel stikker det vondt når jeg møter eksen. Vi er liksom "venner" i dag. Vil egentlig ikke anbefale det heller. Ekser er ekser, og er det et snev av følelser der, så bør man jo ikke møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og vil bare ha han tilbake igjen..

Vi må bo sammen som venner i 2 måneder til, og jeg tenkte at hvis jeg bare var søt og grei og snill nok så fikk han mer enn vennefølelser.. Dette er vel bare naiv tenkning av meg?

:grine:

Du har min hele og fulle medfølelse, men det er nå en gang slik at følelser er relativt binær. Enten er de der, eller så er de der ikke. Ingen kan klandres, selv om det føles blodig urettferdig. Ja selv om man er aldri så søt, snill eller grei så endrer det i grunn lite.

Er ikke magien der så har man tapt. Dyrker man ikke dette så dør det, sånn er det desverre. Det vakre derimot er at de dype øynene og den lette latter, dette finner du igjen. En erfaring rikere ;)

Sånn er desverre livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...