Gå til innhold

Bryllupsfest i hagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss i august, det blir 2. gang for oss begge. Vi vil derfor at det skal være en litt uformell feiring, samtidig som at vi ønsker å ha med familie og venner.

Vurderer da å ha festen i hagen, noe som kan være litt risikabelt selvsagt. Har sjekket pris for leie av party telt, med det kunne man få med benker, bord og varme, så han sa vi trengte ikke være redde for dårlig vær. Man må kanskje bare bestemme seg for at man synes det er koselig selv om man må stenge seg inne i teltet? ;) Vi bor i Rogaland, så det er jo en viss sjanse for at det blir regn ja, hehe.

Det blir ca. 25 voksne og 27 barn (hvis alle tar med barna da), så vi har ikke plass inne i huset heller.

Tenkte da ordne med grillmat, at vi har bare plastbestikk og tallerker etc, for å ha minst mulig styr med forberedelser til festen. Er det noen andre som har hatt en fest i hagen av en slik størrelse? Noen erfaringer å dele? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du beskriver er faktisk mitt drømmebryllup!

Jeg har ingen erfaringer selv, men jeg er sikker på at det blir kjempekoselig selv om man sitter inne i teltet :) Hvis det er fint vær kan dere prøve å få tak i et telt som man kan åpne en sidevegg på slik at man kan gå ut og inn :)

Skrevet

Der sa du noe, skal jammen sjekke om det går an å "åpne" opp teltet i tilfelle bra vær. Hadde mest lyst på sånn 1001 natt telt som de viser her:

http://www.malthus.no/malthus/public/openI...EL=Selskapstelt

Men der var det bare plass til rundt 40 personer sa han. Men pytt, helt ok med vanlig telt også. Hvis det regner er det vel egentlig mest kjedelig for barna, som ikke kan springe rundt i hagen. Men DE får selvsagt plass inne i huset, så der kan vi lage til kino eller noe. :)

Gjest StoreSky
Skrevet

Å, det telte var bare superfint! Lur idè med kino for barn, og en egen sovesal for de som bør legges litt tidlig? Utrolig bra idè, så kan også de som har barn være tilstede og slippe å dra hjem klokken sju liksom. Da hadde jeg iaf jeg som mamma følt meg velkommen i brylluppet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...