Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. mars 2003 #1 Skrevet 1. mars 2003 Er det noen her som har vært inne på nettstedet www.shopjlo.com og handlet klær? Jeg var inne på siden og bestile noen jakker, bukser og topper som kom i dag og klærne er utrolig lekre og med skikkelig bra kvalitet (doble sømmer etc). Milla
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2003 #2 Skrevet 1. mars 2003 Skal sjekke det jeg... Skal fortelle hva jeg synes
Damien* Skrevet 1. mars 2003 #3 Skrevet 1. mars 2003 Jeg liker Jlo,kommer sikkert til å bestille noe...(etter jeg har betalt h&m månedsregninen... :oops: )
Gjest Embla s Skrevet 1. mars 2003 #4 Skrevet 1. mars 2003 Veldig mye fint der!! men kan noen hjelpe meg: hvordan er det med størelser? Jeg bruker vanligvis 38, hva tilsvarer dette? Og hvordan er det med frakt/toll i forhold til å bestille klær fra USA?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. mars 2003 #5 Skrevet 1. mars 2003 Er du en 38 så skulle det passe med M (medium). Jeg er virkelig fornøyd med klærne mine :-) Milla
Pink Skrevet 1. mars 2003 #6 Skrevet 1. mars 2003 Mye stilig der ja, men så var det de pengene da.... Takk for linken iallfall! :D
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. mars 2003 #8 Skrevet 2. mars 2003 Jeg sitter her nå med en av jakkene på meg, den er skikkelig myk og god og absolutt verdt pengene. Ett fint tips hvis man vil ha noe som ikke alle andre har. Milla
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2003 #9 Skrevet 2. mars 2003 Kjempefint tips altså! Nå har jeg vært inne og bestilt solbriller og bikini til meg selv og 2 tøffe bukser, en jakke og en topp til datteren min på 10 som eeelsker JLo. Skal bli stas når den pakken kommer tenker jeg! Det jeg ble mest overrasket over var faktisk prisene, var jo billig jo!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. mars 2003 #10 Skrevet 6. mars 2003 en jakke og en topp til datteren min på 10 som eeelsker JLo. Skal bli stas når den pakken kommer tenker jeg! Hun kommer til å gå i taket :-) Milla
Gjest Vår Skrevet 6. mars 2003 #11 Skrevet 6. mars 2003 Hva betyr 18 inch leg opening - er det 18 inch fra skrittet og ned? Hvor mange cm er 1 inch... Er langbein(!) - kjempekule klær - må bare være sikker på at buksa er lang nok...
Fakse Skrevet 6. mars 2003 #13 Skrevet 6. mars 2003 Problemet med å kjøpe klær på postordre fra utlandet er jo at det går like mye i toll og gebyrer til de som tollklarerer pakken, som det man betaler for klærne Litt surt, spesielt dersom man har glemt å regne det med i prisen.. Hørte nå at det amerikanske postvesenet har gått tilbake til å bruke posten som samarbeidspartner i Norge. Dermed er det i alle fall ikke gebyr på gaver lengre. Håper at det samtidig blir lavere fortollingsgebyr på varer...
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2003 #14 Skrevet 6. mars 2003 Milla; hvor mye betalte du i toll og gebyrer for dine JLo-klær? Jeg har bestilt til meg og datter (se over), men etter det Ragnhild skrev blir jeg litt bekymret for at dette ikke blir så billig likevel.
Pearl Skrevet 7. mars 2003 #15 Skrevet 7. mars 2003 Tusen takk Milla. Kommer nok til å kjøpe ei bukse + dongri jakken til datteren min. Stilige klær, men jeg kommer nok sikkert ikke opp i noe selv, ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå