Gjest Kari Nordmann Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Heisann. Har sterk mistanke om at jeg har fått en urinveisinfeksjon. Siden det er helligdag går jeg ut i fra at fastlegen min har stengt (?). Hva ville dere gjort? Ventet til i morgen og ringt fastlegen da?
Amanlis Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Ring legevakta. Drikk masse, gjerne appelsinjuice for det er surt. Har du tranebærkapsler?
Gjest Kari Nordmann Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Takk for svar. Har litt appelsinjuice her, ingen tranebærkapsler dessverre. Ringte legevakta og fikk beskjed om å drikke mye og å avvente.
Amanlis Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Takk for svar. Har litt appelsinjuice her, ingen tranebærkapsler dessverre. Ringte legevakta og fikk beskjed om å drikke mye og å avvente. ← Hvis du orker, så stikk en tur på nærmeste bensinstasjon og kjøp mer juice.
Gjest Kari Nordmann Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Da er det gjort. Har bælja nedpå en god del vann og merker allerede litt forbedring. Takk igjen
treningsjenta Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 hei kari jeg er av den typen som fort får uvi. lært meg noen forholdsregler slik at jeg kan holde meg unna det, noen eks er å spise tranbærkapsler regelmessig, drikk et glass appelsinjuice hver dag og aldri aldri frys på rumpestumpen:) merker du at det er noe på vei så bælm innpå med 2 3 flasker med juice, og vi snakker i store mengder!! det renser skikkelig opp! ja du flyr på do i ett sett, men da får du alt ut og du slipper å få uvi og den smerten det medfører.. lykke til!
Eeyore Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Da er det gjort. Har bælja nedpå en god del vann og merker allerede litt forbedring. Takk igjen ← Husk bare å ikke stoppe fordet om symptomene gir seg. UVI er lei å bli kvitt og kommer gjerne tilbake etter noen dager igjen Vil nok anbefale å ta en tur til legen i morgen uansett.
Gjest Kari Nordmann Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Takk for nyttige råd alle sammen Jeg har uansett tenkt å oppsøke lege i morgen tidlig ja, for å bli kvitt det 100%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå