Gå til innhold

UVI

Gjest Kari Nordmann

Anbefalte innlegg

Gjest Kari Nordmann
Skrevet

Heisann.

Har sterk mistanke om at jeg har fått en urinveisinfeksjon. Siden det er helligdag går jeg ut i fra at fastlegen min har stengt (?). Hva ville dere gjort? Ventet til i morgen og ringt fastlegen da?

Skrevet

Ring legevakta.

Drikk masse, gjerne appelsinjuice for det er surt. Har du tranebærkapsler?

Gjest Kari Nordmann
Skrevet

Takk for svar. Har litt appelsinjuice her, ingen tranebærkapsler dessverre. Ringte legevakta og fikk beskjed om å drikke mye og å avvente.

Skrevet
Takk for svar. Har litt appelsinjuice her, ingen tranebærkapsler dessverre. Ringte legevakta og fikk beskjed om å drikke mye og å avvente.

Hvis du orker, så stikk en tur på nærmeste bensinstasjon og kjøp mer juice.

Gjest Kari Nordmann
Skrevet

Da er det gjort. Har bælja nedpå en god del vann og merker allerede litt forbedring. Takk igjen :)

Skrevet

hei kari

jeg er av den typen som fort får uvi. lært meg noen forholdsregler slik at jeg kan holde meg unna det, noen eks er å spise tranbærkapsler regelmessig, drikk et glass appelsinjuice hver dag og aldri aldri frys på rumpestumpen:)

merker du at det er noe på vei så bælm innpå med 2 3 flasker med juice, og vi snakker i store mengder!! det renser skikkelig opp! ja du flyr på do i ett sett, men da får du alt ut og du slipper å få uvi og den smerten det medfører..

lykke til!

Skrevet
Da er det gjort. Har bælja nedpå en god del vann og merker allerede litt forbedring. Takk igjen  :)

Husk bare å ikke stoppe fordet om symptomene gir seg. UVI er lei å bli kvitt og kommer gjerne tilbake etter noen dager igjen ;)

Vil nok anbefale å ta en tur til legen i morgen uansett.

Gjest Kari Nordmann
Skrevet

Takk for nyttige råd alle sammen :) Jeg har uansett tenkt å oppsøke lege i morgen tidlig ja, for å bli kvitt det 100%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...