mamma_mia Skrevet 9. april 2007 #1 Del Skrevet 9. april 2007 Synes dere det er fint, mindre fint? Selv er jeg ganske høy, 1.75. Hadde endel komplekser for det før, men nå har jeg lært meg å være stolt av høyden min og heller se fordeler ved det å være høy.. Selv om jeg fremdeles ikke føler meg så komfertabel i høye sko.. Men det hender jeg skulle ønske jeg var en av de med gjennomsnittlig høyde da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 9. april 2007 #2 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg synes det er flott med høye jenter jeg. Det kan ha noe med at jeg ikke er høy selv, ca 1.60, og jeg har alltid drømt om å være høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma_mia Skrevet 9. april 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 9. april 2007 Synes det er fint med litt lave jenter også, dere ser så nette ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 9. april 2007 #4 Del Skrevet 9. april 2007 Synes det er fint med litt lave jenter også, dere ser så nette ut ← Nåja... Ikke alltid det, men det finnes jo store og høye jenter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy28 Skrevet 9. april 2007 #5 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg er 176cm og bære høyden min med stolthet og eeeeelsker høye hæler! Ja, jeg blir ofte den høyeste i rommet og jeg rager ofte høyere enn gutta, men har ingen problem med det. Jeg irriterte meg over det før, men nå bryr jeg meg ikke. Samboeren min er 181cm og derfor litt lavere enn meg i hæler, men det gjør ingenting. Det plaget meg litt før, men ikke nå lenger, samboeren min er jo kjempekjekk og viss jeg føler behov for å få en klem av en som er høyere enn meg så tar jeg bare av meg hælene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 9. april 2007 #6 Del Skrevet 9. april 2007 Høye jenter er kjempeflotte og jeg skulle ønske jeg var en av dem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. april 2007 #7 Del Skrevet 9. april 2007 Høye jenter er pent det. Misunte de når jeg var yngre og bare var 1,60. Det er jeg fremdeles, men nå er nå det helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #8 Del Skrevet 9. april 2007 Kaller dere 1.75 for høyt? Prøv 1.83 Hadde komplekser for det på ungdomsskolen, men nå trives jeg godt med høyden min. Og det burde du og gjøre! For å svare på spørsmålet ditt, så er det jo opplest og vedtatt det er "finest" å være høy (hva som er fint/ikke fint er til syvende og sist en smaksak, jeg refererer her til generell forskning på estetikk og ikke til hva alle i verden mener). Høye mennesker har visstnok bedre symmetri, og foretrekkes derfor som modeller. Bare husk å ha bra kroppsholdning, det verste jeg ser er høye jenter som luter og vralter av gårde som Bigfoot med leddgikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 9. april 2007 #9 Del Skrevet 9. april 2007 Hvorfor må man være så fokusert på høyden. Man kan vel være flott uansett om man er høy eller lav. Det er ikke høyden som avgjør, men hvordan man fører seg. Hovedsaken er å være fornøyd med seg selv uansett hvordan man ser ut. Da utstråler man selvsikkerhet og blir automatisk flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 9. april 2007 #10 Del Skrevet 9. april 2007 1.75 er vel middels? Men det kan være fint og det kan være fælt, kommer an på kroppsholdningen til personen etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. april 2007 #11 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg er 1.79 eller noe sånt. Jeg føler meg høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. april 2007 #12 Del Skrevet 9. april 2007 Det vil altså si at jeg ikke synes 1.75 er middels. Særlig siden jeg som oftes er en av de høyeste i rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 9. april 2007 #13 Del Skrevet 9. april 2007 Kanskje det bare er det at dine bekjentskaper er lavere enn mine? Jeg på 1.60 føler meg iallfall som en dverg blant mine venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. april 2007 #14 Del Skrevet 9. april 2007 Kanskje det bare er det at dine bekjentskaper er lavere enn mine? Jeg på 1.60 føler meg iallfall som en dverg blant mine venner. ← Du hadde jo vært dverg sammen med meg også. *ler* Har du så mange venner som er over 1.75? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 9. april 2007 #15 Del Skrevet 9. april 2007 Jepp, alle sammen av dem! Derfor liker jeg best å SITTE nede f.eks på cafe, sånn at ikke forskjellen merkes sånn Men men, det er ikke verdens undergang! Jeg kan da gå gjennom dører som er 1.60 høye uten å måtte bøye meg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 9. april 2007 #16 Del Skrevet 9. april 2007 Synes dere det er fint, mindre fint? Selv er jeg ganske høy, 1.75. ← 1.75 er da ikke så veldig høyt? Er 1.70 selv, og synes jeg er verken lav eller høy. Har en venninne på 1.50 og en på 1.85, så det ser kanskje litt morsomt ut når vi går sammen. Men sånn generelt synes jeg det er flott med høye jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. april 2007 #17 Del Skrevet 9. april 2007 Snitt for kvinner i Norge er ca. 164cm. Menn ca. 180cm. Med mine 160 cm er jeg under det norske snittet, men akkurat på det amerikanske snittet for kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. april 2007 #18 Del Skrevet 9. april 2007 Jepp, alle sammen av dem! Derfor liker jeg best å SITTE nede f.eks på cafe, sånn at ikke forskjellen merkes sånn Men men, det er ikke verdens undergang! Jeg kan da gå gjennom dører som er 1.60 høye uten å måtte bøye meg! :D ← Din lille heldiggris! Jeg synes for eksempel at utvalget av single menn på over femogtredve, som ikke er overvektige, har skjegg eller andre ulumskheter er begredelig. Jeg kunne godt ha tenkt meg å være 1.60. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. april 2007 #19 Del Skrevet 9. april 2007 Eg er 182 cm høg, og er fornøyd med det. Har ein kjæreste på 196 cm, så eg er lavare enn han sjølv om eg går med høge hælar. Det er eg veldig fornøyd med! Men eg likar ikkje så godt å gå med høge hælar, når eg er saman med andre enn kjæresten min, for då føler eg meg litt for høg i forhold til dei andre. Då eg var yngre, synst eg av og til at eg var litt for høg. No er eg stort sett veldig fornøyd med høgda mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. april 2007 #20 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg synes det er vanskelig å finne klær som passer. Jeg er ganske tynn, så L og XL er liksom litt for vidt. Det er M også. Noen ganger er jeg heldig og finner klær i S og XS som har lange nok armer og bein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå