Gå til innhold

Korsett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å lete etter korset på nettet, men har liksom ikke helt oversikt over hvor jeg finner det. Er det noen av dere bevandra nett-folk som kan hjelpe meg med linker til sider som selger gode korsett? Som virkelig holder hva de lover, push-up, hold-in og det som er???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk for fine linker! Ble bare veldig usikker på om det er så mye å spare på og kjøpe på nettet kontra i butikk. De prisene var ikke akkurat billige...Er det noen som vet ca-pris på korsett i brudebutikk?

Skrevet

Korsettene de selger i brudebutikkene her er som regel ikke korsetter, men torseletter. De er ikke så gode på hold-inn. Det må et ordentlig korsett til om man vil ha ordentlig figurforming.

Skrevet

Hva koster et ordentlig korsett da? Er det lurest å kjøpe i en ordentlig undertøysforretning, kanskje, hvis man vil prøve/ha litt hjelp til å finne det rette?

Skrevet

De ligger vel på rundt 1800 og oppover. Jeg vet ikke om det er så mange butikker som selger korsetter, men det er mange fine på nett.

Skrevet

Jeg lurte på om det var noen av dere som hadde erfaringer med bruk av korsett. Er det best å bruke korsett når man har store bryst eller bruke vanlig undertøy under kjolen?

Jeg bruker E-cup og har problemer med å finne fint undertøy i den str.

Skrevet

Først av alt: Å kjøpe bh eller korsett over nett er en nugle usikker affere da det er ganske viktig at dette sitter rett og er i rett størrelse, jeg veit at de skikkelige butikkene lar deg sende frem og tilbake til man har rett størrelse, men det blir ikke det samme som å gå i en butikk og få skikkelig hjelp.

E- cup? hvor stor er du rundt ryggen, det vil ha endel å si for tilgang? Dersom du går i en større undertøysforretning så bør de kunne hjelpe deg. Dersom du bor i Oslo så vil jeg annbefale deg å gå på Lalina på St haugen.

Mange kjoler har innebygget spileverk som holder og former kroppen, det er ikke sikkert at det blir riktig å putte korsett på innsiden av dette.

Dersom man har mye løs hud/valker så kan det så absolutt være lurt å ha et undertøy som holder og dytter og gir den rette siluette, men husk også på at dersom man holder inn så må noe gå ut... (feks på toppen av korsettet).

Skrevet
Først av alt: Å kjøpe bh eller korsett over nett er en nugle usikker affere da det er ganske viktig at dette sitter rett og er i rett størrelse, jeg veit at de skikkelige butikkene lar deg sende frem og tilbake til man har rett størrelse, men det blir ikke det samme som å gå i en butikk og få skikkelig hjelp.

E- cup? hvor stor er du rundt ryggen, det vil ha endel å si for tilgang? Dersom du går i en større undertøysforretning så bør de kunne hjelpe deg. Dersom du bor i Oslo så vil jeg annbefale deg å gå på Lalina på St haugen.

Mange kjoler har innebygget spileverk som holder og former kroppen, det er ikke sikkert at det blir riktig å putte korsett på innsiden av dette.

Dersom man har mye løs hud/valker så kan det så absolutt være lurt å ha et undertøy som holder og dytter og gir den rette siluette, men husk også på at dersom man holder inn så må noe gå ut... (feks på toppen av korsettet).

Jeg bruker 80 rundt ryggen men kan også bruke 85 på det strammeste hakket. Er ikke så stor av meg i kroppen, men sliter med store bryst. Jeg bor i øst-finnmark så er vanskelig å komme seg til en butikk som selger undertøy. Iallefall med så stor cup.

Er det noen som har tips til hvordan overdel på kjolen som er lurt når jeg har store bryster. Er vell ikke lurt med tube..

Sorry men er ganske grønn på dette området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...