Ignite Skrevet 1. mars 2003 #1 Skrevet 1. mars 2003 Noen som vet hvor man kan få tak i hibiskus i Oslo? Jeg har ikke gardiner. Vil heller ha store planter på hver side i/ved vinduskarmen som kan gjøre vinduene litt mindre nakne. Da tror jeg at hibiskus kan bli fint.
jordbær Skrevet 1. mars 2003 #2 Skrevet 1. mars 2003 Jeg har funnet hibiskus/hawaiirose i vanlige blomsterbutikker:) Men nå når våren kommer, skal du ikke se vekk fra at de får dem på gartneriene. Hawaiiroser er nydelige. Synd at hver blomster blomstrer så kort..
Ignite Skrevet 1. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2003 Kalles hibiskus hawaiirose? Og hva med stuelind? Vet du/noen om det er et annet navn på hibiskus. Hibiskus (eller det jeg ser for meg som hibiskus) har grønne ganske store blader og rødoransje blomster med litt flagrende kronblader - litt valmueaktig. Høres dette ut som hibiskus/hawaiirose?
jordbær Skrevet 1. mars 2003 #4 Skrevet 1. mars 2003 Stuelind? Tenker du på stuelønn? Det er en liten lønn med gul-røde/oransje blomster... Hawaiirose er et annet navn på hibiskus ja.. http://www.liss-kompendium.de/hibiskus1.jpg
Ignite Skrevet 1. mars 2003 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2003 Det er kanskje stuelønn jeg tenker på, ja. Takk for linken til hibiskus. Nå vet jeg hvordan den ser ut. Den var ikke helt slik jeg så for meg. Jeg tror jeg så for meg en stuelønn... Litt forvirring her. Jeg tror jeg foretrekker stuelønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå