Pimbila Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Jeg lurer på om det er mulig å kjøpe voksduk på internett. Finnes det noen bra nettbutikker? Jeg er også på leting etter spise/tegne-brikker i plast til barna. Kjøpte noen fine på barnetrend.no for å ha på hytta, men de har ikke de lenger. Finnes det på noen andre nettbutikker?
Loevinna Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Du kan finne noen voksduker til en rimelig penge på Spar Kjøp, om de er av interesse... Det var det første som falt meg inn...
Gjest Dingo Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 www.kid.no har litt... både voksduker og plastbrikker.
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg lurer på om det er mulig å kjøpe voksduk på internett. Finnes det noen bra nettbutikker? Jeg er også på leting etter spise/tegne-brikker i plast til barna. Kjøpte noen fine på barnetrend.no for å ha på hytta, men de har ikke de lenger. Finnes det på noen andre nettbutikker? Sjekk ut www.gronlykke.com Kjempemange fine voksduker!
Gjest Gjest_Grynet Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg lurer på om det er mulig å kjøpe voksduk på internett. Finnes det noen bra nettbutikker? Jeg er også på leting etter spise/tegne-brikker i plast til barna. Kjøpte noen fine på barnetrend.no for å ha på hytta, men de har ikke de lenger. Finnes det på noen andre nettbutikker? Jeg kjøpte meg en tøff voksduk på shoporama.no. Tror ikke de hadde mange - men jeg likte den jeg fant :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå