Pimbila Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Jeg har en Revlon jeg har hatt i mange år, men er ikke fornøyd med den. Har du en bra?
Philippa Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Jeg har en veldig god en fra Vitry (fra parfymeri). Ellers har jeg hørt at Tweezerman har gode pinsetter.
venus* Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Ja, den fra depend er den beste jeg har hatt. ← Min desiderte favoritt også.
Gjest Deception Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Jeg har også pinsett fra Depend, og har hatt den i sikkert fem år nå. Den er super! Tweezerman skal være de beste, men ikke lett å få tak i uten å raide nettet.
Antoinette Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Falzinger Professional og Tweezerman er min favoritter.
chanell Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Har Depend sin å er fornøyd med den, men hvor får man kjøpt de andre som er nevnt her?
Antoinette Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 Har Depend sin å er fornøyd med den, men hvor får man kjøpt de andre som er nevnt her? ← Parfymelle, Estetique og Vita.
Gjest Deception Skrevet 9. april 2007 #11 Skrevet 9. april 2007 Hvor får man kjøpt Depend sin da? ← Jeg kjøpte min hos en hudpleier, men nå får du Depend hos Vita, blant annet.
kvinne_ Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 Hvor mye koster disse "super-pinsettene" da? Jeg husker en ansatt i et parfymeri prøvde å selge meg en pinsett til 200 kr, og det blir for meg litt i overkant dyrt. Nå bruker jeg bare en fra apotek. På den ene siden kan jeg være villig til å betale for en bra pinsett. Men på den andre side må jeg jo spørre om hva som er så galt med de billige også da? Klarer dere ikke å nappe ut hårene med alle pinsetter ? *undrende* Mulig jeg ikke vet bedre siden jeg aldri har prøvd en dyrere variant av pinsett
Gjest Tweek Skrevet 9. april 2007 #13 Skrevet 9. april 2007 Jeg vil ha depend-pinsett. Jeg har fra HM og den duger ikke.
Gjest Deception Skrevet 9. april 2007 #14 Skrevet 9. april 2007 Jeg betalte litt under hundrelappen for Depend-pinsetten, og det er ikke spesielt dyrt. Mulig de er enda billigere nå, siden Depend finnes "overalt". Den er mye "skarpere" enn billigpinsetter fra H&M osv, og derfor lettere å bruke.
Quiet Skrevet 10. april 2007 #15 Skrevet 10. april 2007 Jeg kjøpte min hos en hudpleier, men nå får du Depend hos Vita, blant annet. ← Takk, skal sjekkes ut!
Eføy Skrevet 11. april 2007 #16 Skrevet 11. april 2007 Men er det en spesiell type av Depend-pinsettene dere bruker, eller fins det bare en? Jeg kjøpte meg en Depend pinsett for lenge siden, men jeg er ikke særlig fornøyd med den. Da syns jeg faktisk den fra HM som jeg bruker nå, er bedre..!
Gjest -eline- Skrevet 11. april 2007 #17 Skrevet 11. april 2007 Beste pinsetten jeg har prøvd kjøpte jeg på Boots i England for en billig penge.
Arwen Skrevet 11. april 2007 #18 Skrevet 11. april 2007 Men er det en spesiell type av Depend-pinsettene dere bruker, eller fins det bare en? Jeg kjøpte meg en Depend pinsett for lenge siden, men jeg er ikke særlig fornøyd med den. Da syns jeg faktisk den fra HM som jeg bruker nå, er bedre..! ← Jeg tror de bare har en, den som kommer i forskjellige farger og i stål. Den er ganske skarp. Har faktisk hatt endel reklamasjoner på den fordi kundene ikke ville ha en skarp pinsett. Det er derfor jeg liker den faktisk. Den får mye lettere tak.
chocolate Skrevet 11. april 2007 #19 Skrevet 11. april 2007 Skriver under på at depend er favoritten! Hadde mistet pinsetten min en gang, og visste ikke at det var Depend, så da kjøpte jeg Vitry fra parfymeri. Ikke fornøyd i det hele tatt! Heldigvis kjente jeg igjen Depend da jeg så den igjen, så nå er jeg tilbake på den:)
Antoinette Skrevet 11. april 2007 #20 Skrevet 11. april 2007 Jeg synes det er lettest å nappe med en skikkelig sylspiss pinsett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå