Gå til innhold

Morsom, liten detalj


Imax

Anbefalte innlegg

Jeg satt og fiklet med å lage tiara (etter tips her inne) og fant på noe morsomt: Kjæresten min har to navn, så jeg har laget forbokstavene i hvert navn i perler på smykketråd (ståltråd). Ganske små. Jeg hadde litt ståltråd igjen som jeg laget en ekstra "bøyle" på, slik at disse små bokstavene kan festes på skoene! De er små, og vil jo ikke synes når kjolen er lang, men jeg er sikker på at kjæresten min kommer til å synes det er fint når jeg viser ham dem! Ideen fikk jeg fra brudepikebukettene til Ari og Märtha der en hadde en A og en annen en M. Så dersom kjæresten din bare har ett navn, lag din og hans forbokstav. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Juli brud

Hvor fant du tips om å lage tiara? Jeg vil gjerne lage tiara til meg og mine brudepiker, men trenger noen tips. Synes det var en god ide å pynte skoene, det er sikkert fint på skoene til brudepikene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juli brud

Takk for tipsa. Gleder meg til å prøve mine kretive evner. Dette blir spennende, og mye billigere enn å kjøpe hårpynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Arti idè !

Jeg har også laget tiara i helgen, ble ikke så aller værst :D

Tror den kom på under 200,- + at jeg har en del perler og tråd igjen.

Istede for å pynte skoene, tror jeg at jeg skal prøve meg på en R som jeg kan ha som anheng ?!?

Det er forbokstaven til min tilkomne....

Har sett noen i gullsmeden, men de er jo så små og synes knapt.

Utrolig hva man får til bare man har tålmodighet og tid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var et godt tips, tusen takk for det! Nå er jeg riktignok allerede gift, men et nyttig tips for meg å ta med meg til andre anledninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he. Du tenkte vel et nyttig tips til businessen din!!! Vær så god! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he. Du tenkte vel et nyttig tips til businessen din!!! Vær så god! :ler:

Du avslørte meg der… :ler:

Men det var virkelig et kjempesmart tips. Nesten litt irritert for at jeg ikke gjorde noe sånt selv til vårt bryllup, det hadde jo vært kjemperomantisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ha tiara, men forbokstavene våre skal graveres inn i gifteringene våre. Vi har designet de selv, og de er nå i produksjon hos gullsmeden. Så i tillegg til å gravere navnene våre inni ringene skal vi altså gravere forbokstavene våre utenpå ringene. En liten artig detalj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...